Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 7, 2009 @ 02:19 PM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

hockneys, virgil boots, serras, mowats etc
November 7, 2009 @ 09:13 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

dang, yeah i was hoping they fit dif. then most kiefers, becasue i normally wear 10, 10.5 and i got some 10's and they felt lik eclown shoes.


but yeah track there fucking amazing i need some.

anyone with a 9.5 in any color, prefer black, lmk

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 8, 2009 @ 08:29 AM
November 9, 2009 @ 03:17 AM
CigarLover

Post: 16

Join Date: Sep 2009

can confirm. kiefers fit at least 1/2 size bigger.
I wear FBTs in my real size, as I wear them with socks and they fit nice.

hope this helps
November 11, 2009 @ 01:24 PM
karl winslow

Post: 2389

Join Date: Sep 2006

if anyone has the scoop on sz 11-12 black Hockney Folks from ss08 or 09 (suede, not leather), holler at me. In dire need of them.
November 18, 2009 @ 06:07 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

looking for teh same thing as carl but in 10 or 11.

cgi.ebay.com/VISVIM-09SS-CANOE-MOC-FOLK-US11-29cm_W0QQitemZ200406492174QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item2ea928640e#ht_500wt_1082

are these legit?]
anyone?

also what is sizeing like on hockneys?

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 19, 2009 @ 04:36 PM
karl winslow

Post: 2389

Join Date: Sep 2006

It's karl, bitch.
November 20, 2009 @ 12:12 AM
20hundred

Post: 1347

Join Date: Nov 2006

anyone every try on the duck boots? how do they fit? big or no?
November 21, 2009 @ 11:09 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

looking for teh same thing as carl but in 10 or 11.

cgi.ebay.com/VISVIM-09SS-CANOE-MOC-FOLK-US11-29cm_W0QQitemZ200406492174QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item2ea928640e#ht_500wt_1082

are these legit?]
anyone?

also what is sizeing like on hockneys?


need to know soon

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 21, 2009 @ 11:19 PM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

Pics ain't too good but they look legit.
November 21, 2009 @ 11:28 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

Pics ain't too good but they look legit.


so safe to buy or no?

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 22, 2009 @ 03:40 AM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

Yeah i'd say so, stitching looks fine where as fakes look terrible which makes the leather looks fucked - these are just a little beat but a good clean should make them all good.
November 22, 2009 @ 07:51 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009


BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 22, 2009 @ 08:26 PM
TwiceAsHard

Post: 272

Join Date: Dec 2008

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180435147027&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_500wt_1082

these legit?


Never seen em before.

Question: Anyone ever ordered visvim from ransom shop? Stocked good stuff wondering if anyones ever dealt with them?
November 22, 2009 @ 09:22 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180435147027&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_500wt_1082

these legit?


Lucky in all honesty, those are hideous! Save your money!
November 22, 2009 @ 09:54 PM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

^^^ have to agree, seem to be legit but they're fucking ugly. There's a store here that's had the NBHD version sitting here for more than a year.

Oh and fuck Ransom shop, their prices are ridiculous.
November 23, 2009 @ 06:28 AM
snahfu

Post: 135

Join Date: Apr 2009

whats the cheapest proxy service for yahoo jp?
November 23, 2009 @ 08:23 AM
Eugene K.

Post: 808

Join Date: Dec 2006

Location: Hong Kong

You can actually order from the English-side of Rakuten and don't need to worry about proxies. Decent selection of Vis.

search.borderless.rakuten.com/borderless/search.action?l=en&pf=&pt=&f=1&vm=2&sm=0&sp.st=&tl=0&k=visvim
November 26, 2009 @ 12:25 AM
xdrift

Post: 145

Join Date: Feb 2009

nice find Eugene..
November 26, 2009 @ 12:40 PM
soubido007

Post: 42

Join Date: Apr 2009

You can actually order from the English-side of Rakuten and don't need to worry about proxies. Decent selection of Vis.

search.borderless.rakuten.com/borderless/search.action?l=en&pf=&pt=&f=1&vm=2&sm=0&sp.st=&tl=0&k=visvim


is that site legit?? anyone used them before??
November 26, 2009 @ 12:42 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ did u really just ask about a site that someone who works for hypebeast posted? HAHAHA SMH yes its legit! Just ordered some kiefers and a wallet..
November 26, 2009 @ 01:41 PM
Eugene K.

Post: 808

Join Date: Dec 2006

Location: Hong Kong

It's basically the equivalent of Amazon but for Japan.

If you encounter bad customer service, it's the fault of that particular retailer and not Rakuten itself.
November 26, 2009 @ 03:14 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

can someone explain the sizing to me if i am a 10, what is that in the sizes? 28? thanks

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 26, 2009 @ 03:56 PM
sweetm

Post: 276

Join Date: Oct 2009

Location: Canada

Does anyone know how do the high water chinos fit? How's the cut? Looking to buy them as a gift.
November 26, 2009 @ 03:58 PM
Estopa

Post: 862

Join Date: Feb 2006

November 26, 2009 @ 04:31 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

www.okvisvim.com/images/Visvim-Serra/visvim-serra-boots-11.jpg

how much do those usually go for?


Seen price vary around 550-700..
November 27, 2009 @ 01:31 AM
soubido007

Post: 42

Join Date: Apr 2009

^ did u really just ask about a site that someone who works for hypebeast posted? HAHAHA SMH yes its legit! Just ordered some kiefers and a wallet..


oh...LOL sorry bro my bad razz
November 27, 2009 @ 06:55 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

cgi.ebay.com/Visvim-G-Mowat-Moc-Veggie-Tan-US-11_W0QQitemZ160379075287QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?hash=item2557567ad7#ht_1295wt_917

anyone know the sizing on these? am a 10.5 in most shoes, but a 9.5 in kiefers, wonderi g if i can fit a 11 or if i need a 10

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 27, 2009 @ 06:58 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ visvims run big... $340 for those, lucky save your money, those are some ugly ass shoes! If u get mocs, get some FBT;s with that money..
November 27, 2009 @ 07:45 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

i like the mowat, and i have had fbt's.


cgi.ebay.com/VISVIM-BALLASTIC-20L-BACKPACK-BAG-head-porter-kaws-ape_W0QQitemZ130347883363QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_MWA_Backpacks?hash=item1e5956db63#ht_6796wt_917


is this real? lol sorry for so many questions but i thought the backpacks retailed for like 600

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top