[Flying Coffin] - 2009 Discussion Thread

Jan 02, 2009 @ 16:09


FLYING COFFIN 2009


smokeyface
Jan 02, 2009 @ 21:35
Dammit Suedehead! I was gonna do this thread! :p

Not sure if you saw, but the official FC site says: "Ill be back in early jan with a major product announcement."
Jan 02, 2009 @ 23:34
are they ganna rerelase that discordia tee??


new colorways of the discordia design coming for spring 09.
Jan 02, 2009 @ 23:36
Originally posted by Inactive User
Dammit Suedehead! I was gonna do this thread! :p

Not sure if you saw, but the official FC site says: "Ill be back in early jan with a major product announcement."


expect more info on this early next week.
Jan 03, 2009 @ 14:00
new colorways of the discordia design coming for spring 09.


:O

Good to hear. I have it in black, but, honestly, it wasn't the colorway I was interested in.
Jan 12, 2009 @ 11:52
New tee, new boards. Sharp.



Jan 12, 2009 @ 12:32
/\/\/\
I was just about to post that up haha.
The Tee looks sooo fresh.
Jan 12, 2009 @ 14:12
/\/\/\
I was just about to post that up haha.
The Tee looks sooo fresh.


Looks like it's going to be a forum war between you and I. Who will get Flying Coffin posts up first?! smokeyface
Jan 12, 2009 @ 14:22
haha Word.
Im crossing my fingers that we see a tiny bit of cut & sew this year.
A FlyingCoffin M-65 Jacket sure would be nice.smokeyface
Jan 12, 2009 @ 14:41
Yeah, FC cut & sew would be huge.
Jan 12, 2009 @ 15:23


blinkyeyes smokeyface
Jan 13, 2009 @ 18:42
Just got our set in, amazing! Great job as usual Jason and congrats on 2 years of awesomeness.
Jan 13, 2009 @ 19:46
i would get the 2nd and 4th ones
Jan 13, 2009 @ 22:33
has that tee dropped yet?


yes,it already on the online store
Jan 14, 2009 @ 12:29
thank god the anniversary tees weren't sold out and I got to cop me one, great design
Jan 14, 2009 @ 12:30
new colorways of the discordia design coming for spring 09.



this is gooddd news.
possibly new brains colorways?
Jan 15, 2009 @ 03:13
this is gooddd news.
possibly new brains colorways?


weve got something in the works for all of you that missed out on brainz the first time. more info soon.
Jan 15, 2009 @ 06:35
jason any chance there is a halloween fitted lying around in a 7 1/2 or 7 5/8 anywhere? Im actually watching rob zombies halloween, which made me think of it. Thats the only fitted missing from my FC fitted collection.

http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/168595/? #post-3381365

Jan 15, 2009 @ 11:30
/\/\/\
Glad I copped one....You check if CITIZEN still has any?

Yo Mike B the avatar is on point haha OldBoy is my shit.smokeyface
Jan 15, 2009 @ 15:14
We have one Halloween fitted left but it's a 3/4.

Yeah, Oldboy is the shit. Perfect movie. You seen the other two in the revenge trilogy?
Jan 15, 2009 @ 15:40
jason any chance there is a halloween fitted lying around in a 7 1/2 or 7 5/8 anywhere? Im actually watching rob zombies halloween, which made me think of it. Thats the only fitted missing from my FC fitted collection.


im looking at the last 1/2 i have right now. email me at info@flyingcoffin.com and well get it sorted out.
Jan 15, 2009 @ 17:16
Fuck it. thanks gnou, I'm too incompetent to post up pictures haha

The boards are available now in-store if you call us (619.236.0364) and will be online later this weekend (hopefully)
Jan 16, 2009 @ 13:04



Feb 02, 2009 @ 23:23
ive finally given in to the non stop requests for a reprint of the 3M brainz
crew. available now in the FC online store in a limited run of 25 pieces.
get em while you can.

Feb 02, 2009 @ 23:33
random: saw an FC sticker up on the back of a STOP sign in Cap Hill yesterday when I was on my way to a buddies house. pretty sick....just looked up and there it was! smokeyface
Feb 02, 2009 @ 23:37
Bastard I just spent toooo much money this weekend and just bought like $150 in groceries. FUCK! if this would have dropped next week I would have been able to copppptongueface
Feb 02, 2009 @ 23:56
random: saw an FC sticker up on the back of a STOP sign in Cap Hill yesterday when I was on my way to a buddies house. pretty sick....just looked up and there it was! smokeyface


which one? friends and i put up like 1k of the original pink ones. still quite a few of those around.
Feb 03, 2009 @ 09:40
^^yup, thats the one it was. coffin, wings and cross...pink and white

next time im up there im gonna be scopin out every stop sign now! haha
Feb 05, 2009 @ 05:43
The brains crew looks dope but I guess I gotta pass this time to save money, besides I already got the purple brains tee..

Any idea when the spring tees gonna drop? Expecting great things once again !
Feb 14, 2009 @ 13:11
Got my Brainz crew today!
This topic is locked, replies are no longer accepted.