Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 28, 2009 @ 11:26 PM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

i'm pretty sure the wording problem was for the X's question and you researched probably the madball AF question or the choke question.
May 29, 2009 @ 02:03 PM
OGkush

Post: 87

Join Date: Oct 2008

Location: Purple and gold, LA

benny always dropping the heat !!
May 29, 2009 @ 10:45 PM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

im anxious to see who won haha
May 29, 2009 @ 11:12 PM
A5H

Post: 54

Join Date: Aug 2008

Benny, just wondering if your stickers are like paper, or would they be okay to put on a car?
Sorta looking to get some, but they'd need to be vinyl and plotted like jimmy up etc, and I'm not sure if yours are?
Cheers!
May 30, 2009 @ 02:28 AM
wada7

Post: 50

Join Date: Apr 2009

i dont think they are paper because i have one his paper plane stickers on my window and its translucent
May 30, 2009 @ 09:29 AM
bennygold

Post: 806

Join Date: Jan 2008

Benny, just wondering if your stickers are like paper, or would they be okay to put on a car?
Sorta looking to get some, but they'd need to be vinyl and plotted like jimmy up etc, and I'm not sure if yours are?
Cheers!


The stickers are waterproof vinyl. When I first started making stickers I would stay late at my job and run paper sticker sheets through the companies printer after the boss left. Once i made a little cash I invested in getting legit vinyl stickers made. It was worth it but when you have no ends you got to do what you have to. paper stickers don't last on the street too well.
May 30, 2009 @ 03:09 PM
weiserapple

Post: 334

Join Date: Mar 2009

Location: daly city

yoo! did anyone here go back to the berg?! how was it? i woke up at 1235 haha
May 30, 2009 @ 05:50 PM
A5H

Post: 54

Join Date: Aug 2008

The stickers are waterproof vinyl. When I first started making stickers I would stay late at my job and run paper sticker sheets through the companies printer after the boss left. Once i made a little cash I invested in getting legit vinyl stickers made. It was worth it but when you have no ends you got to do what you have to. paper stickers don't last on the street too well.


Brilliant, cheers mate.
May 30, 2009 @ 09:51 PM
GUIDE

Post: 270

Join Date: Apr 2008

Location: USA

sent mine in. I'm pretty sure i got 100% right but i needed help on #3 since i don't own that record which is a shame considering i worked at rev as an intern for 2 years haha. The rest was pretty basic but definitely fun.


k.r.s.!

GUIDE/usa www.guideusa.net

May 31, 2009 @ 01:44 AM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

Yeah I got it but I had to get help on it.
May 31, 2009 @ 04:14 AM
quesadilla

Post: 644

Join Date: Apr 2008

Location: bay area

i sent mine on the morning after, so i doubt i made the cut haha but i'm pretttty sure i got 100% unless i missed the one about choke... that one was tough for me.

hey benny i think you should give away one of those watches..
May 31, 2009 @ 01:17 PM
SwissMissFire

Post: 1131

Join Date: Nov 2008

second that
May 31, 2009 @ 02:39 PM
dsbao

Post: 788

Join Date: Feb 2008

Location: San Jose, CA



Benny, was the bottom right you? Or did they just happen to use "Stay Gold"?
May 31, 2009 @ 03:19 PM
SwissMissFire

Post: 1131

Join Date: Nov 2008

thats the name of emerica's latest skate vid
May 31, 2009 @ 04:46 PM
dsbao

Post: 788

Join Date: Feb 2008

Location: San Jose, CA

^ Mmmm got it.
May 31, 2009 @ 07:05 PM
Exforge

Post: 201

Join Date: Mar 2009

haha thats Emerica
May 31, 2009 @ 09:39 PM
steezinkicks

Post: 335

Join Date: Aug 2007

Location: Oakland, Ca

any news on the winners benny?!
May 31, 2009 @ 09:48 PM
oozedrip

Post: 1676

Join Date: Aug 2007

Location: OC, CA

any news on the winners benny?!


i believe on twitter he said he's packing up all the winners today and then winners names will be listed tomorrow
May 31, 2009 @ 11:12 PM
ichris

Post: 989

Join Date: May 2008

Location: SAN FRANCISCO

anyone know if the rebel 8 tee came out?
June 1, 2009 @ 01:02 AM
ichris

Post: 989

Join Date: May 2008

Location: SAN FRANCISCO

also just bought some stickers off the site. gonna be slappin them everywhere
June 1, 2009 @ 10:31 AM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

So wheres that winners list........
June 1, 2009 @ 10:32 AM
decisive

Post: 1526

Join Date: Aug 2007

Location: The Bay Area, CA

www.bennygold.com/

new blog update.
June 1, 2009 @ 10:43 AM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

i got all the answers right but i didn't win sad

probably cause i had to get outside help for the KRS One.

Looks like I gotta go pick one up at the shop this week.
June 1, 2009 @ 05:08 PM
wada7

Post: 50

Join Date: Apr 2009

got all of them right i think besides number 2, totally guessed on it
didnt expect to win since i looked up every question, but it was a fun little reasearch project lol
June 2, 2009 @ 12:52 PM
weiserapple

Post: 334

Join Date: Mar 2009

Location: daly city

thats the name of emerica's latest skate vid


yeah, i was actually wondering the same thing if benny was aware of that. speaking of emerica tho, leo romeros promo part for the rvca video is insane
June 2, 2009 @ 03:51 PM
bennygold

Post: 806

Join Date: Jan 2008

yeah, i was actually wondering the same thing if benny was aware of that. speaking of emerica tho, leo romeros promo part for the rvca video is insane


Yeah i know. That is one of the reasons I started to work under the name Benny Gold instead of Stay Gold. I was rocking that phrase before i even moved to SF. Oh well.. I keep it moving as best as I can and don't let the small stuff bother me. Funny part is that I gave Reynolds a SG sticker 5+ years ago before they had a video in the works. Thanks for the support on the forums! Good looking out guys!
June 2, 2009 @ 04:03 PM
Nik003

Post: 31

Join Date: Sep 2008

Location: Fresno

Just got my collab tee in the mail today, awesome stuff as usual. Thanks a bunch benny!
June 3, 2009 @ 01:36 PM
Kingdom

Post: 197

Join Date: Jul 2008

EXTRA GOLD!

June 3, 2009 @ 02:34 PM
GUIDE

Post: 270

Join Date: Apr 2008

Location: USA

I kind of wish I did the trivia...

congrats to whoever one!

on a side not, how do the BG shirts fit?

I run into sizing problems a lot. I wear a Large in SUPREME perfectly, but a large in THE HUNDREDS gear (for instance) = me swimming in it...any help?

GUIDE/usa www.guideusa.net

June 3, 2009 @ 02:46 PM
decisive

Post: 1526

Join Date: Aug 2007

Location: The Bay Area, CA

EXTRA GOLD!



that's a crazy shot. haha.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top