Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
January 15, 2009 @ 02:01 PM
Chuck DMcluvin

Post: 140

Join Date: Jan 2008

Location: Bay Boy SF

very laggy
January 15, 2009 @ 02:01 PM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

3Dcart aint doing too hot..
January 15, 2009 @ 02:02 PM
leafyLEFTY

Post: 20

Join Date: Nov 2007

my god the site is laggy
January 15, 2009 @ 02:03 PM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

lol is it bad? i would try, but its gonna lag it more, so ill just chill
January 15, 2009 @ 02:03 PM
barryskins

Post: 398

Join Date: Jul 2008

Location: VA

wow wtf
January 15, 2009 @ 02:03 PM
Chuck DMcluvin

Post: 140

Join Date: Jan 2008

Location: Bay Boy SF

done and done whoot now cant wait for those 10 days to get the shirt
January 15, 2009 @ 02:04 PM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

can't get it in my cart. fuck 3dcart
January 15, 2009 @ 02:04 PM
DJ Lunch Box

Post: 535

Join Date: Dec 2007

Location: Los Scandalous

Fack it, i'm just gonna camp with the homies. My ninjas I'll be there around 3ish when i get out the bar. Earlier if it's a slow night.
January 15, 2009 @ 02:04 PM
ex's

Post: 141

Join Date: Sep 2007

wow. i have to make an account and its slackin.
January 15, 2009 @ 02:05 PM
barryskins

Post: 398

Join Date: Jul 2008

Location: VA

can't get it in my cart. fuck 3dcart


mee tooo wow this is retarded
January 15, 2009 @ 02:05 PM
stolenbikes

Post: 212

Join Date: Feb 2008

copped real nice. that wasn't bad at all.
January 15, 2009 @ 02:06 PM
LITHIUM

Post: 16

Join Date: Dec 2008

Location: MA

lol i guess i beat the rush...was able to make an account, get through the cart, and pay by 3:00 (12:00 pacific)
January 15, 2009 @ 02:07 PM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

mee tooo wow this is retarded


word. almost as bad as Tiffany CAI lol
January 15, 2009 @ 02:07 PM
XionGlydius

Post: 424

Join Date: Mar 2008

its not working for me.
January 15, 2009 @ 02:08 PM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

Fack it, i'm just gonna camp with the homies. My ninjas I'll be there around 3ish when i get out the bar. Earlier if it's a slow night.


bring some girls. cool ill be there around that time or maybe a little later. no need to camp, but i kinda miss the O.G.'s LOL group morning shit session @ Canters @ 8AM LETS DO IT!
January 15, 2009 @ 02:08 PM
barryskins

Post: 398

Join Date: Jul 2008

Location: VA

i had all my shit in before 3 but then 3d cart fucked up and deleted everything
January 15, 2009 @ 02:09 PM
dash

Post: 927

Join Date: Aug 2006

be patient guys, took a minute but i got 2. online is probably better so u dont have to camp out unless you are doin couple pickups at the store.

does anyone know if any other shops carry diamond eyes?
January 15, 2009 @ 02:09 PM
Chuck DMcluvin

Post: 140

Join Date: Jan 2008

Location: Bay Boy SF

dam not as bad as CAI cause that was lagging and everyone was complaining but be patient I saw the shirt on at 11:58:45 <-45 was seconds so I kinda beat the rush good luck everyone.
January 15, 2009 @ 02:10 PM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

somehow i ended up with 4 larges in my cart instead of 1 so i had to update the cart and then for me to checkout its been loading for the last 4 minutes!!!

not looking good so far.
January 15, 2009 @ 02:11 PM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

Why is everyone copping 2? That's beat.. save them for other people
January 15, 2009 @ 02:11 PM
soleseeker

Post: 382

Join Date: Jul 2006

Location: sacramento

Get to step three and then it crashes. So much for getting an xxl.
January 15, 2009 @ 02:11 PM
barryskins

Post: 398

Join Date: Jul 2008

Location: VA

yeah this isnt looking good and i doubt anyone would do a pickup for me
January 15, 2009 @ 02:12 PM
Alejo

Post: 172

Join Date: Jul 2008

Still haven't decided if I I'm gonna like this tee or not, but copped so that I won't regret it if I do like it.
January 15, 2009 @ 02:12 PM
Team Lazy

Post: 526

Join Date: Oct 2008

Location: California

somehow i ended up with 4 larges in my cart instead of 1 so i had to update the cart and then for me to checkout its been loading for the last 4 minutes!!!

not looking good so far.


exact thing happened to me, still waiting sad

edit: this is ridiculous why won't it work
January 15, 2009 @ 02:12 PM
dash

Post: 927

Join Date: Aug 2006

Why is everyone copping 2? That's beat.. save them for other people


one to wear and since there probably wont be a reprint...2nd is for one the first gets "dingy"
January 15, 2009 @ 02:13 PM
Croosh Loosh

Post: 961

Join Date: Dec 2008

Location: Three One Oh

on my way to step 3......
January 15, 2009 @ 02:14 PM
collinsboi

Post: 884

Join Date: Dec 2006

Location: Los Angeles, Califor...

this is hella lagging...

i might need you to pick me up one tony

....

January 15, 2009 @ 02:14 PM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

Currently Active Users Viewing This Thread: 51 (31 members and 20 guests)

JESUS CHRIST. KILLIN IT! KILLIN IT KILLIN IT! 09 is huge
January 15, 2009 @ 02:15 PM
ex's

Post: 141

Join Date: Sep 2007

this is bumming me out..
January 15, 2009 @ 02:15 PM
BearOnABike

Post: 515

Join Date: Nov 2007

Location: Santa Ana

lol damnnnnn
you would think nick would switch it to something more reliable other then 3dcart rather then having the same problem every single time something exclusive drops..hella frustrating confused

i couldnt cop the MM crew bc of this same shit! and i wanted that piece hella bad! lol

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top