[Diamond Supply Co.] - 2009 Discussion Thread.

December 16, 2009 @ 13:49:20
finally ordered my worlds greatest hoodie, I hope it doesn't take to long to ship


good luck with that one.

Instagram/twitter: @srod300

December 16, 2009 @ 14:26:56
So I got my bill fold wallet today... IN THE WRONG COLOR. It clearly says on the packing slip Black/Diamond Blue, but of course I got the red version. Kinda disappointing when you spend $40 ($70 with the beenie) and they can't even get a pretty obvious detail of the order right. The online store needs to double check its orders before they send them out.
December 16, 2009 @ 15:02:10
http://tweetphoto.com/6547809

Im such a fiend but anyone know if the all blue pouches will be out?
December 16, 2009 @ 15:44:51
So I got my bill fold wallet today... IN THE WRONG COLOR. It clearly says on the packing slip Black/Diamond Blue, but of course I got the red version. Kinda disappointing when you spend $40 ($70 with the beenie) and they can't even get a pretty obvious detail of the order right. The online store needs to double check its orders before they send them out.


please contact miguel@diamondsupplyco.com

sorry about that.

"pretty obvious detail" no one is perfect bro, we all human they make mistakes too. Please contact miguel and get your problem resolved. Thanks!
December 16, 2009 @ 15:59:49
^Tone. Those black chinos are sick, when do those drop? spring 10?
December 16, 2009 @ 16:20:03
think those are the NY pop up exclusives, but we have slimfit Black Chinos available @ the shop.
December 16, 2009 @ 17:05:32
nyc pop up should make a keenan milton tee he held it down for nyc and made the yankee fitted more famous in the skate game haha
December 16, 2009 @ 19:05:31
please contact miguel@diamondsupplyco.com

sorry about that.

"pretty obvious detail" no one is perfect bro, we all human they make mistakes too. Please contact miguel and get your problem resolved. Thanks!


I understand that, but it seems like color is an obvious detail that you can tell just by looking at something.

Thanks for the response though, I appreciate it.
December 16, 2009 @ 20:23:45
Ok, now I look like an ass. Miguel hooked me up with a free wallet and the situation is remedied. Thanks Tones and Diamond, good looking out.
December 16, 2009 @ 20:30:33
Ok, now I look like an ass. Miguel hooked me up with a free wallet and the situation is remedied. Thanks Tones and Diamond, good looking out.


nicesmokeyface... diamond supply takes care of its folks.
December 16, 2009 @ 20:30:43
Ok, now I look like an ass. Miguel hooked me up with a free wallet and the situation is remedied. Thanks Tones and Diamond, good looking out.


haha that's why it's always good to take it easy. then if things fail to get remedied you can unleash
December 16, 2009 @ 20:35:42
my rock zip up ripped

so i took the L and just thrashed it smh
December 16, 2009 @ 20:37:52
my rock zip up ripped

so i took the L and just thrashed it smh


dramatic
December 16, 2009 @ 20:49:06
nicesmokeyface... diamond supply takes care of its folks.


they do take care of the customers that needs to be taken care of.

and GRIZZLY, I'm sorry but you ain't one of them. You should have brought that hoodie to the tailor. That's why people on the boards are annoyed at you and calling you a dumbass.
December 16, 2009 @ 20:54:37
my rock zip up ripped

so i took the L and just thrashed it smh


why are you saying this?? are you really wanting people to say they are sorry for you? cause there is no way you are seriously saying that so someone at diamond will give you a new hoodie, people just arent that fucking stupid
December 16, 2009 @ 20:56:33
just be creative and make something outta it lol
December 16, 2009 @ 21:06:58
he's gonna complain about spending "all that money" and then he just trashes it? haha.
December 16, 2009 @ 22:12:07
generally how long is ship take
December 16, 2009 @ 22:14:27
man i really want some chinos i wish i had an extra 90 bucks to cop right now
December 16, 2009 @ 22:27:22
Im such a fiend but anyone know if the all blue pouches will be out?


That's what I've been wondering. After seeing that those are the two colorways being released in nyc i don't feel AS jealous haha. Them Diamond Blue ones are straight fire....or ice i guess.

Maybe Diamond Blue coin pouches = LA exclusive?
December 16, 2009 @ 23:17:24
just ordered the crest hoodie how long does shipping take in cali?


and how can we get diamond stickers if they even press them up?
/
December 17, 2009 @ 00:32:21
Polar Bear Tee????
hey nick, any info on the Polar bear tee? i saw this in a thread awhile back... not the one from the polar bear pack but there was another one. and help/info?


Any Can ANYONE HELP ME OUT PLEASE!! IN TRYING TO GET A DIAMOND DECK!! HIT ME UP!
i Have to leave the country in 3 months, and i cant make a trip to Cali.. ANYONE

Looking To Trade : Black Joan Of Arc M For a Size L Black Also PM Me

December 17, 2009 @ 00:38:31
Hey tones, I was wondering if you know what tees from the contest, if any, are going to get printed
thanks
December 17, 2009 @ 01:27:31
generally how long is ship take


forever.

Instagram/twitter: @srod300

December 17, 2009 @ 01:52:54
Since I am an active member on this forum I try to answer some questions to my best knowledge. I ask (miguel) the person who is in charge of shipping if orders have been shipped and also if he seen the emails that you guys sent in. It is the holiday season so im sure shipping services are overloaded with work and such, but we are working hard to get everything shipped out. Again if you PM me and ask "when will my order be here?" I really dont have an answer for you, but please contact Miguel@Diamondsupplyco.com and inquire a tracking #. Thank you guys *hope this helps!! smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

happy holidays!
December 17, 2009 @ 01:54:59
tones, you forget to hit me back? haha. lemme know whats up on those items.
December 17, 2009 @ 04:52:35
anyone have a Diamond x DVS varsity jacket sz large for sale?? get at me..thanks!
December 17, 2009 @ 06:56:54
December 17, 2009 @ 07:37:24
its 830 my boys aint waking up, I gotta hr drive to the city Im trying get this day started early blunts bagels and DSC ahhh todays gonna be a good day.
December 17, 2009 @ 08:40:00
Anyone know the hours of Prohibit? Thinkin about heading up today or maybe I'll wait till tomorrow.. On my way back to Philly from college.. DMND Life!
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x