October 15, 2009 @ 10:53 PM
Diamond

Post: 3321

Join Date: Mar 2006

Location: Fairfax Village/Fill...

Thanks^ DL Griptape
October 15, 2009 @ 11:00 PM
News worthy

Post: 449

Join Date: Oct 2009

Yo for a diamond exclusive to keep that tradition Diamond has with rare items. why don't you drop the black on black diamond life Nick?
October 15, 2009 @ 11:07 PM
Diamond

Post: 3321

Join Date: Mar 2006

Location: Fairfax Village/Fill...

Anwar has the only one in that color. Blk/Blk Diamond Life
Blk on Blk is played, we have done so many tees like that already.
Even Taco Bell has an all Black taco....lol
October 15, 2009 @ 11:09 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

any hint as to whats droppin sat. online nick?

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 15, 2009 @ 11:11 PM
Diamond

Post: 3321

Join Date: Mar 2006

Location: Fairfax Village/Fill...

any hint as to whats droppin sat. online nick?

Pretty much the last part of fall
Unpolo Hoods
Blood Money tees
DSC Shield Hoods
New Truckers
October 15, 2009 @ 11:13 PM
indecisive

Post: 1477

Join Date: Oct 2008

Location: Los Angeles

check out mooseshirts guys
October 15, 2009 @ 11:17 PM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

Thanks^ DL Griptape


pretty sick makes me wanna start skatin cool
October 15, 2009 @ 11:20 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

Pretty much the last part of fall
Unpolo Hoods
Blood Money tees
DSC Shield Hoods
New Truckers



hopefully that patch logo in the tiff is droppincool
kinda hopin for the puro pari in tiff but i guess the wait continues

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 15, 2009 @ 11:29 PM
ACTiON FUNKENSTEiN

Post: 2267

Join Date: Sep 2009

Location: BLAT BLAT BLAT

Pretty much the last part of fall
Unpolo Hoods
Blood Money tees
DSC Shield Hoods
New Truckers


Any idea what time the online store will be open? Gotta set my alarm so I wake up in time.
October 15, 2009 @ 11:35 PM
smoothoperator

Post: 752

Join Date: Sep 2009

Location: San bernardino

yeah i know
Thats the other problem is the more popular we become the less product we have left over to put on sale. Don't get me wrong, i am not complaining about our success as of late but I know it sucks for the people that want to get a good deal on some left over product.


people at school always be bugging at school for me to tell where i get them,or give them a shirt, cause i try to be stocked
well at least i went to the last one where me and my homie supposely went to mexico if u remember haha smile
October 15, 2009 @ 11:43 PM
mixtape_03

Post: 2658

Join Date: May 2008

[QUOTE=Ricco Suav
October 15, 2009 @ 11:48 PM
mrh

Post: 3086

Join Date: Aug 2006

Location: MN

pretty sick makes me wanna start skatin cool


lol a brands griptape is what makes you wanna start skating?
October 15, 2009 @ 11:52 PM
Con

Post: 732

Join Date: Apr 2009

Location: 203/212

i hope these carabiners drop online sat too!
October 15, 2009 @ 11:54 PM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

lol a brands griptape is what makes you wanna start skating?


ya so i canz stunt on all da pozar skateaz

and be like my griptape is better than yourz

and bust a kick flip cool
October 16, 2009 @ 12:11 AM
srod300

Post: 561

Join Date: Jan 2009

this isnt the marketplace |0

all these newbies up in here always spamming their stuff

THIS IS A WARNING TO ALL YOU DUDES

WE DONT KNOW YOU STOP TRYIN TO HUSTLE IN THE DISCUSSION THREAD

USE THE MARKETPLACE OR TAKE THAT ISH BACK TO ISS



Newbie? I've known about diamond supply co before your balls even dropped. Go to sleep little boy.

Instagram/twitter: @srod300

October 16, 2009 @ 12:23 AM
bpeezus

Post: 360

Join Date: Sep 2009

Location: Hawaii / DMV

ya so i canz stunt on all da pozar skateaz

and be like my griptape is better than yourz

and bust a kick flip cool


youre really gonna call other skaters posers when you want to skate cuz of a griptape logo?
October 16, 2009 @ 12:24 AM
mrh

Post: 3086

Join Date: Aug 2006

Location: MN

ya so i canz stunt on all da pozar skateaz

and be like my griptape is better than yourz

and bust a kick flip cool


idk dude, i dont think someone who talks and thinks like this could ever learn how to kickflip
October 16, 2009 @ 12:24 AM
SwissMissFire

Post: 1131

Join Date: Nov 2008

Newbie? I've known about diamond supply co before your balls even dropped. Go to sleep little boy.


yo newbie, hush up now.
October 16, 2009 @ 12:36 AM
srod300

Post: 561

Join Date: Jan 2009

yo newbie, hush up now.



Thanks for reminding me why I never sign onto this thread.

Instagram/twitter: @srod300

October 16, 2009 @ 12:45 AM
&war Carrots

Post: 1162

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles, CA

reppin diamond shout thomas wardlow and jordan llaveness


This is the second video from Casey Veggies latest mixtape, "Customized Greatly Vol. 2." Be on the lookout for his next project presented by Sickamore & The Famous Firm.
October 16, 2009 @ 12:50 AM
Talent

Post: 81

Join Date: Jun 2008

Location: Canada Eh?

Who can help me out and do an online pickup on a Blood money XL? Much appreciated.
October 16, 2009 @ 12:54 AM
Jassoone

Post: 95

Join Date: Oct 2006

Any word on the carabiners? Restock?
October 16, 2009 @ 01:08 AM
luck.ee

Post: 42

Join Date: Aug 2009

Location: San Diego CA

Any word on the carabiners? Restock?


need to drop em online for us that cant make it to the store
October 16, 2009 @ 01:51 AM
Con

Post: 732

Join Date: Apr 2009

Location: 203/212

need to drop em online for us that cant make it to the store


yes
October 16, 2009 @ 03:49 AM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

damn holiday 09 and spring 10 is looking CRRRAZZZEE. Keep your eyes open guys so many clean pieces droppin in the future. That grip tape is bananas in person. - YUNG KOREAN MAFIA... LOL cool
October 16, 2009 @ 03:52 AM
thejOeshow

Post: 529

Join Date: Apr 2009

Location: So'Cali


Even Taco Bell has an all Black taco....lol


Them tacos are pretty good. I've already had 2
October 16, 2009 @ 08:51 AM
Chuck DMcluvin

Post: 140

Join Date: Jan 2008

Location: Bay Boy SF

DIAMOND EYES SHIRT IN NEW JORDAN SPARKS VIDEO SOS LET THE MUSIC PLAY DIAMOND SUPPLY CO FOR THE WIN!!!!!! Big ups to diamond I too am waiting on griptape wanting to do an art project with it and make a mural on my wall with most of the colors hoping it won't be too expensive
October 16, 2009 @ 09:07 AM
NIKEOGREAZ

Post: 576

Join Date: May 2009

Location: ARIZONA

damn i have to get some diamond life griptape for my sade cruiser def. gonna make the trip to L.A. if there isnt a online release for them
October 16, 2009 @ 09:51 AM
xghostface

Post: 223

Join Date: May 2008

Location: Tallahassee

How would you guys rate the quality of the diamond zip ups?
October 16, 2009 @ 11:19 AM
NIKEOGREAZ

Post: 576

Join Date: May 2009

Location: ARIZONA

How would you guys rate the quality of the diamond zip ups?


excellent they are very well constucted and last for along time ive had a few for 3 years and they still look new.also very soft on the inside overall very comfortable.i would give them a 10 out of 10

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top