FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
October 10, 2009 @ 12:40 PM
V.Lopez

Post: 2651

Join Date: Oct 2008

Location: Tampa

Angels have the yankees number, but yes Tex shud win MVP
October 10, 2009 @ 12:42 PM
Joey G

Post: 318

Join Date: Jul 2009

i think baseball sucks balls. Your lightning should pick it up fairly soon
October 10, 2009 @ 01:56 PM
V.Lopez

Post: 2651

Join Date: Oct 2008

Location: Tampa

we were great...now we r one of leagues worst teams. Im a rangers fan anyway.

soccer is the best sport
October 10, 2009 @ 01:59 PM
Livin22

Post: 261

Join Date: Aug 2009

texy for mvp! Yankkkkeeeesssss


yeeeeeeeeee


we were great...now we r one of leagues worst teams. Im a rangers fan anyway.

soccer is the best sport


yeeeee gaborik
October 10, 2009 @ 07:40 PM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

I got a small question for "Joey g"...why the fuck would u trip? Is It cuz I get diamond shit even before retailers do? And u wish u could get ur hands on shit like this?
l-lypebea$t.......damm I can't say shit about u, u just don't got nothing on me...cuz like u said I'm even taking ur customers...damm lol

I just gotta say..ain't nobody getting on "zaywitcher" for posting big ass pics and selling his gear..not tripping on the dude..go ahead and move ur stuff..but y is it tht ppl always jump on the dude that has more stuff? I smell hate in this atmosphere..do ya? Get off me


your a funny person son getting your hands on diamond stuff before retailers because you go to the diamond store and cop it right confused you thought you were doing it reselling diamond
SMH @ you man you really think you get stuff before it comes out |0
October 10, 2009 @ 09:16 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

did yall see ol buddys prize for winnin the design contest?!? shit was INSANE

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 10, 2009 @ 10:53 PM
Youngfee101

Post: 181

Join Date: Sep 2009

did yall see ol buddys prize for winnin the design contest?!? shit was INSANE



i wanna see wheres a pic
October 10, 2009 @ 11:28 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

^^nicks twitter

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 10, 2009 @ 11:37 PM
Heat.LA

Post: 694

Join Date: Sep 2008

i wanna see wheres a pic


Wow..

October 11, 2009 @ 12:22 AM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

^he got that mined trucker in the tiff colorway... i want that shit BAD

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 11, 2009 @ 12:32 AM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

anyone watch the end of vh1s "tool acadamy"? black dude "charm" is rockin a diamond tee inside out LOL.
October 11, 2009 @ 02:21 AM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

anyone watch the end of vh1s "tool acadamy"? black dude "charm" is rockin a diamond tee inside out LOL.


got a pic confused

why you even watching a show called tool acadamyconfused

they cant even spell academy

and who wants to watch a show bout tools you can go to home depot if you wanna watch tools
October 11, 2009 @ 02:51 AM
EL LAY

Post: 213

Join Date: Feb 2009

unpolo collection is so fucking steezy...
tell me why all the shops around me are already sold out of the gucci script?!?

October 11, 2009 @ 12:50 PM
zaywitcher

Post: 51

Join Date: Jun 2009

diamond 4 sale
M-L
All of it besides the crooks collab shirt for 45 shipped.pm me
Image Hosting
Image Hosting
October 11, 2009 @ 01:54 PM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

I'm selling my Medium black Puro Pari tee. pm me if interested with an offer you have in mind
October 11, 2009 @ 02:52 PM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

LOL hey Hypebea$t is this really you? lol everyone on NSB.org says it is and it doesn't look like you've denied it hahaha

October 11, 2009 @ 03:07 PM
SHRIMP SAUCE

Post: 87

Join Date: Oct 2009

Location: SAV

Old school misfits collabs
October 11, 2009 @ 03:13 PM
ichris

Post: 989

Join Date: May 2008

Location: SAN FRANCISCO

anyone know if HOF is gonna drop their colorway online?
October 11, 2009 @ 03:29 PM
Dubble R 209

Post: 513

Join Date: Mar 2008

Location: Northern Cali 209 to...

anyone know if HOF is gonna drop their colorway online?


try to call the shop if they accept phone orders for it...i'll probably hit them up this week
October 11, 2009 @ 06:59 PM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

anybody selling the Puro Pari shirt?? black size large?
October 11, 2009 @ 07:01 PM
imtheman

Post: 1759

Join Date: May 2008

Peep the sig

Peep the sig

Peep the sig

Peep the sig

Peep the sig


.....for PURO PARI in black medium......
October 11, 2009 @ 08:37 PM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

exchange it for a large and ill pay you $50
October 11, 2009 @ 08:44 PM
SwissMissFire

Post: 1131

Join Date: Nov 2008

Fuck, I was out of town for the HoF drop. If anyones got a spare red new era 7 1/4 pm me
October 11, 2009 @ 10:02 PM
agkicks

Post: 344

Join Date: Jul 2009

Wadd up HB fam?
I was outta town and wasn't able to update ya on the inventory.
Got all the colorways of the "never fall" tee, "I shine" and "live to live"..along with red and tiff wallets..also that new unpolo hoodie in black..all size large..peep the sig for other stuff and sizes..pm me..
Ya stay up and hope ya have a great week!
October 11, 2009 @ 10:07 PM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

Why is it all medium!
October 11, 2009 @ 10:19 PM
ichris

Post: 989

Join Date: May 2008

Location: SAN FRANCISCO

he said large
October 11, 2009 @ 10:24 PM
agkicks

Post: 344

Join Date: Jul 2009

he said large


I think he's talking about the puro pari tht perroh had...I saw it on eBay btw lol
the ones up there are large tho
October 11, 2009 @ 10:26 PM
oozedrip

Post: 1676

Join Date: Aug 2007

Location: OC, CA

saw some dude scoop a diamond x mighty healthy don't be a rat in black at buffalo exchange off la brea today. wish i had gotten there 5 minutes before so i coulda swooped it up.
October 11, 2009 @ 11:52 PM
xghostface

Post: 223

Join Date: May 2008

Location: Tallahassee

Yo I've got a size small brilliant crewneck in black I'm trying to get rid of. It's in perfect condition I have only worn it once or twice. I'll let it go for real cheap.
October 12, 2009 @ 12:00 AM
909jenius

Post: 387

Join Date: Jun 2006

Location: ESR

How much for that Unpolo Jacket?

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top