[Black Scale by MEG@GEM] - 2009 Discussion Thread

August 25, 2009 @ 18:20:30 PM
Post: 172
Join Date: Jan 2009
Location: SAN JOSE


Colab is coming out to ill, cant wait to see the finish product.

SJSU definitely got more ops, seen more then a couple folks rocking that BLVCK!
August 25, 2009 @ 19:12:13 PM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
LMFAO yo someone in CSUF took the blvck scvle sticker off my bike. if you in here man you dont gotta be low and take it off my bike, just ask me. Guess its a good thing though people like it enough to take it off the bike.
August 25, 2009 @ 19:37:07 PM

Inactive User

August 25, 2009 @ 19:48:22 PM
Post: 681
Join Date: Oct 2008
Location: San Bernardino
LMFAO yo someone in CSUF took the blvck scvle sticker off my bike. if you in here man you dont gotta be low and take it off my bike, just ask me. Guess its a good thing though people like it enough to take it off the bike.


Lmao wtf
August 25, 2009 @ 19:50:51 PM
Post: 247
Join Date: Mar 2008
Location: NC/MD/NY
looking for major x black scale pt. 2 fitted size 7 5/8 any color. get at me!
August 25, 2009 @ 19:57:38 PM
Post: 1610
Join Date: Aug 2007
Location: OC, CA
looking for major x black scale pt. 2 fitted size 7 5/8 any color. get at me!


how is it pt. 2 and "any color" ... pt. 2 is red pt. 1 is black..
August 25, 2009 @ 20:15:41 PM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
SneakerPimps tickets available at the Black Scale store with the Back to School sale running. Dont Sleep.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

August 25, 2009 @ 20:21:03 PM
Post: 15
Join Date: Aug 2009
Location: THE SCO
looking for major x black scale pt. 2 fitted size 7 5/8 any color. get at me!


sorry to hear about that.....and RED....dont sleep next time doggie
August 25, 2009 @ 20:29:23 PM
Post: 15
Join Date: Aug 2009
Location: THE SCO
Originally posted by Inactive User
who is goin to Sneaker Pimps this Saturday? gotta represent and support Black Scale Billion!! Cop that CD " The Beautiful Loser "


BLVCKED OUT, anything else would B uncivilized.............smokeyface
August 25, 2009 @ 21:17:06 PM
Post: 117
Join Date: Jul 2008
Location: portland or.
how do the black scale tees fit?
August 25, 2009 @ 22:02:02 PM
Post: 782
Join Date: Feb 2008
Location: San Jose, CA
True to size...
August 25, 2009 @ 22:44:38 PM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
how do the black scale tees fit?


same as diamond,rogue shirts to me.
August 25, 2009 @ 23:21:48 PM
Post: 333
Join Date: Mar 2009
Location: daly city
I'm thinking of doubling up on my sf b logo fitted. anymore in a size 7 1/2? or am i pushing my luck haha
August 25, 2009 @ 23:32:18 PM
Post: 117
Join Date: Jul 2008
Location: portland or.
kewl thx.
August 25, 2009 @ 23:40:57 PM
Post: 782
Join Date: Feb 2008
Location: San Jose, CA
Weiser, might not be too far of a stretch... I picked up a 7 1/2 over the weekend.
August 26, 2009 @ 00:09:26 AM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
I'm thinking of doubling up on my sf b logo fitted. anymore in a size 7 1/2? or am i pushing my luck haha


we have 2 left in that size.

we are almost sold out of the hats.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

August 26, 2009 @ 00:21:54 AM
Post: 978
Join Date: May 2008
Location: SAN FRANCISCO
so im guessing the new b logos releas ethis sat since its the last of the month?
August 26, 2009 @ 00:40:31 AM
Post: 333
Join Date: Mar 2009
Location: daly city
we have 2 left in that size.

we are almost sold out of the hats.


wooo, i should swoop up on that soon. thanks
August 26, 2009 @ 00:58:00 AM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
so im guessing the new b logos releas ethis sat since its the last of the month?


we are still waiting for them

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

August 26, 2009 @ 05:58:56 AM
Post: 364
Join Date: Nov 2007
Location: BAYAREA
we have 2 left in that size.

we are almost sold out of the hats.


they still have the san jose colorway and a's colorway b logo's in size 7 1/4 or 7 3/8? or am i sleeping? lol
August 26, 2009 @ 07:31:15 AM
Post: 15
Join Date: Aug 2009
Location: THE SCO
they still have the san jose colorway and a's colorway b logo's in size 7 1/4 or 7 3/8? or am i sleeping? lol


Sharks colorway hasn't dropped yet homie
August 26, 2009 @ 08:56:51 AM
Post: 1515
Join Date: Aug 2007
Location: The Bay Area, CA
ops is thick up in here.
August 26, 2009 @ 13:39:56 PM
Post: 316
Join Date: Aug 2009
Location: NY
I'm thinking of doubling up on my sf b logo fitted. anymore in a size 7 1/2? or am i pushing my luck haha


Only a few left! Come by or give us a call!
August 26, 2009 @ 13:41:26 PM
Post: 316
Join Date: Aug 2009
Location: NY
so im guessing the new b logos releas ethis sat since its the last of the month?


The newest instalment of hats are currently held up in customs. Release date is still TBA.
August 26, 2009 @ 13:42:59 PM
Post: 316
Join Date: Aug 2009
Location: NY
they still have the san jose colorway and a's colorway b logo's in size 7 1/4 or 7 3/8? or am i sleeping? lol


Sharks release date is TBA. We do still have a few 1/4's & 3/8's in the A's colorway.
August 26, 2009 @ 13:52:14 PM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
Good day Ops whats up with yall!? smokeyface im currently @ the office.. www.accessorygeeks.com to get your iphone and blvckberry hooked up!
August 26, 2009 @ 14:59:32 PM
Post: 316
Join Date: Aug 2009
Location: NY
Good day Ops whats up with yall!? smokeyface im currently @ the office.. www.accessorygeeks.com to get your iphone and blvckberry hooked up!


Ur link ain't workin homie!
August 26, 2009 @ 15:10:26 PM
Post: 681
Join Date: Oct 2008
Location: San Bernardino
Originally posted by Inactive User
Ur link ain't workin homie!


Try now. It's working for me.
August 26, 2009 @ 16:14:57 PM
Post: 364
Join Date: Nov 2007
Location: BAYAREA
still hella good ishh at the shop?
August 26, 2009 @ 17:33:35 PM
Post: 432
Join Date: Jul 2008
anyone lookin for a black b logo crew in large? let me know.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x