[ESTATE LA] - 2008 Discussion Thread

August 25, 2008 @ 18:22:42
elprezzo a couple.
dannyshred what are you looking for?

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 27, 2008 @ 11:31:23
I might roll by today, I'll show ya some interesting things if you're in blushing
August 27, 2008 @ 16:21:42
I might roll by today, I'll show ya some interesting things if you're in blushing


be in later at 3.

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 29, 2008 @ 19:23:01
Sunday. Watermelon Sunday!


Estate Los Angeles
1821 Lincoln Blvd
Venice,CA 90291
310/574-3752

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 31, 2008 @ 08:36:19
so close.........
August 31, 2008 @ 14:01:41
now?


too pumped for this fitted


-edit-

i think you guys are sold outa my size... i jus got an email saying my order was cancelled/ wont be billed... that really sucks then
August 31, 2008 @ 15:47:52
Nisco- Sorry man

Almost sold out people

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 31, 2008 @ 16:51:13
Nisco- Sorry man

Almost sold out people


no sweat, you more than made up for it...
September 02, 2008 @ 00:24:48
glad we could help

| Solexlife + www.solexlife.com |

September 03, 2008 @ 02:13:47
sorry if this has been brought up, it's late i don't really wanna go through pages and pages.
how do the fitteds fit? same as new era?
September 03, 2008 @ 03:36:49
sorry if this has been brought up, it's late i don't really wanna go through pages and pages.
how do the fitteds fit? same as new era?


They have a higher crown if that helps at all...

haha I love the concept behind the watermelon hat....

is the inspiration really from the dom kennedy music video on your guy's blog?
September 03, 2008 @ 12:20:50
i use to only wear new eras...but my diamond rock fitted fits wayyyy better

im hoping when i buy more they fit the same
September 03, 2008 @ 13:03:26
They have a higher crown if that helps at all...


when you say higher crown, do they sit lower on your brow? as if the hat is "taller"?
September 03, 2008 @ 21:13:31
They have a higher crown if that helps at all...

haha I love the concept behind the watermelon hat....

is the inspiration really from the dom kennedy music video on your guy's blog?


no not inspired from dom. lol.

| Solexlife + www.solexlife.com |

September 03, 2008 @ 21:14:41
when you say higher crown, do they sit lower on your brow? as if the hat is "taller"?


not necessarily we run dif types of crowns so no. size up from new era. that's all i can recommend.

| Solexlife + www.solexlife.com |

September 03, 2008 @ 22:34:11
We run 2 crowns the one that we run with Triumvir is our high profile crown so its more of a boxy fit.The crown we run for all other hats is our round crown that sits perfect on your head.Look for 5 panels coming soon.
September 04, 2008 @ 02:32:29
We run 2 crowns the one that we run with Triumvir is our high profile crown so its more of a boxy fit.The crown we run for all other hats is our round crown that sits perfect on your head.Look for 5 panels coming soon.


oooooh....interesting

Dammit I knew Brandon was lying to me when I asked him if you guys could do other fits for the hats smh
September 04, 2008 @ 15:33:42
^
^
lol Why ? you don't like the high crown fit?
September 05, 2008 @ 19:21:39
Carlos Is
Gay
September 05, 2008 @ 19:34:42
Don't know if this has been asked or not but...

when will the Process fitteds be available?

....

September 05, 2008 @ 19:38:00
the high crown is pretty cool actually, when i first got my marauders hat was kinda like oh wow how am i gonna wear it. but i think its cool wit the triumvir stuff.

you guys and triumvir gonna come out with regular crown stuff anytime soon?
September 05, 2008 @ 22:53:31
the high crown is pretty cool actually, when i first got my marauders hat was kinda like oh wow how am i gonna wear it. but i think its cool wit the triumvir stuff.

you guys and triumvir gonna come out with regular crown stuff anytime soon?


possibly. sit and see

collinsboi still don't know i'll find out and let you know

Anwar. You dirty dreads. >smh>smh>smh

| Solexlife + www.solexlife.com |

September 05, 2008 @ 22:58:55
^
^
lol Why ? you don't like the high crown fit?


I can't pull it off (no homo)
September 06, 2008 @ 01:56:15
yeah! i find myself wearing the hat backwards a lot just cuz i feel like i look awkward with the highcrown hat hahaha sweet look but hard for me to pull off too....
September 06, 2008 @ 03:35:27
tell Triumvir to pull a round crown and we are game....

Honestly-

The round crowns are among some of the best fitteds out there.
September 07, 2008 @ 15:53:43
Im good with these crowns that triumvir is coming out with.
September 07, 2008 @ 18:31:52
Im good with these crowns that triumvir is coming out with.


indeed, triumvir has some of the best designs because of EstateLA's love of hats
September 08, 2008 @ 01:18:01
indeed, triumvir has some of the best designs because of EstateLA's love of hats


nisco you already know. so should everyone else. we love our fitteds.

| Solexlife + www.solexlife.com |

September 08, 2008 @ 01:19:55
I am curious about the 5 panels. Previews soon I hope?
September 08, 2008 @ 03:06:13
I am curious about the 5 panels. Previews soon I hope?


maybe. i'll be sure to post. or not check the blog(s)

| Solexlife + www.solexlife.com |

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x