January 27, 2008 @ 09:25 AM
1ivewire

Post: 15

Join Date: Jan 2008

do anybody got pics of their spring line?
January 27, 2008 @ 09:45 AM
MF Doom

Post: 162

Join Date: Jan 2008

do anybody got pics of their spring line?




*shakes head
January 27, 2008 @ 05:53 PM
Potsnu

Post: 1236

Join Date: Nov 2007

Location: Toronto, Canada

Does the fitted with white side scripts suppose to come with a red tag?

I'm pretty sure it's a legit one from the price I'm paying just wanted to make sure. I've seen the tag mostly on 5 panel caps though.
January 27, 2008 @ 06:00 PM
Black Forest

Post: 382

Join Date: Jun 2007

Everything comes with the red tag
January 27, 2008 @ 06:34 PM
Potsnu

Post: 1236

Join Date: Nov 2007

Location: Toronto, Canada

Everything comes with the red tag


I see, most of the side scripted ones I've seen resold don't have the red tag. So is my only indicator of fakes the price?
January 27, 2008 @ 08:13 PM
Black Forest

Post: 382

Join Date: Jun 2007

I see, most of the side scripted ones I've seen resold don't have the red tag. So is my only indicator of fakes the price?


price, colors, quality of the script. Most supreme fakes just use the wrong font or something really obvious.
January 27, 2008 @ 08:27 PM
&war Carrots

Post: 1162

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles, CA

$






NEVER CLEANED WORN 3 TIMES!
January 27, 2008 @ 08:51 PM
BBB

Post: 45

Join Date: Jan 2008

Location: NYC/Montclair NJ

i think the black colorway of the coat could be hot.
January 27, 2008 @ 10:20 PM
&war Carrots

Post: 1162

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles, CA

$$






BRAND NEW... ETC ETC $300.00 PM ME
January 28, 2008 @ 08:42 AM
Willt_8

Post: 288

Join Date: May 2006

can anyone post a few e-bay sellers who sell legit supreme or pm me
January 28, 2008 @ 05:46 PM
e-funk732

Post: 342

Join Date: Aug 2006

can anyone post a few e-bay sellers who sell legit supreme or pm me



croatain style,goat,scalper of ny,evo,nadcow......
January 29, 2008 @ 09:52 AM
shoefeend

Post: 26

Join Date: Mar 2007

Location: GTA

i wonder what kind of fitteds they got for spring 08.
January 29, 2008 @ 12:48 PM
Willt_8

Post: 288

Join Date: May 2006

can anyone give me info on this Belt? was it sold in the supreme store? who is Sneeze? supposely is a Supreme Gucci-inspired by Sneeze Help!




January 29, 2008 @ 02:05 PM
&war Carrots

Post: 1162

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles, CA

can anyone give me info on this Belt? was it sold in the supreme store? who is Sneeze? supposely is a Supreme Gucci-inspired by Sneeze Help!






mad vintage... yeah they sold em in the stores
January 29, 2008 @ 02:18 PM
Willt_8

Post: 288

Join Date: May 2006

ok cuz I just won it on ebay
January 29, 2008 @ 02:35 PM
revolverchi

Post: 6

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago

Does anyone know how to get a hold of a Supreme Vendor? It's so hard to find contact info for them and I'm trying to finally get some Fashion sense in Chicago!!! Help me out
January 30, 2008 @ 01:32 PM
J

Post: 13

Join Date: Sep 2006

UHHH...actually, I think that Sneeze is just a "Supreme Inspired" company that some of the online sellers are now hocking. It's kind of like "The Goat" moving wrong works and Crash street pushing that other brand he's got on his site.

Someone correct me if I'm wrong, but to my knowledge Supreme probably doesn't even know that Sneeze exists...

J.
January 30, 2008 @ 02:02 PM
cupski

Post: 597

Join Date: Aug 2007

Location: La Zona Yerba







NEVER CLEANED WORN 3 TIMES!


Damn, those look haggard.
January 30, 2008 @ 03:36 PM
mrh

Post: 3086

Join Date: Aug 2006

Location: MN

yeah i dont think i'd sell those, if you only wore em 3 trimes, your not gonna get the price you'd want if they look like that (not sayin theyre super bad tho)
January 30, 2008 @ 04:53 PM
&war Carrots

Post: 1162

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles, CA

sold em already >sad
January 30, 2008 @ 06:03 PM
Brain

Post: 432

Join Date: Nov 2006

Location: Switzerland

man i love that one:



but 450$? damn!
January 30, 2008 @ 06:04 PM
skivic35

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: WVU/NJ

man i love that one:



but 450$? damn!


if u offer him a decent price he will most likely sell it
January 30, 2008 @ 08:14 PM
Potsnu

Post: 1236

Join Date: Nov 2007

Location: Toronto, Canada

Quick question guys, did the Side Script ever come in White with gold lettering?
January 30, 2008 @ 08:16 PM
ReZ

Post: 3288

Join Date: Dec 2007

Location: 510

Quick question guys, did the Side Script ever come in White with gold lettering?

Yeah, I remember that one.
January 31, 2008 @ 12:15 AM
Brain

Post: 432

Join Date: Nov 2006

Location: Switzerland

if u offer him a decent price he will most likely sell it


word, i know he's a cool guy, i'll try that! What's a reasonable price? How much was retail?

thanks!
January 31, 2008 @ 01:52 AM
niq

Post: 2139

Join Date: Jul 2006

Location: Psycho City

anyone with a supreme side logo and crest in aqua, 1/4 or 3/8?

BLACK-SCALE.COM

January 31, 2008 @ 02:04 AM
tanqueray

Post: 536

Join Date: Jul 2006

word, i know he's a cool guy, i'll try that! What's a reasonable price? How much was retail?

thanks!

buy mine.

but it isn't the burgandy color way, it's the grey/black one.
peep the signature for the link...
January 31, 2008 @ 02:42 AM
skivic35

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: WVU/NJ

For those in NY, what New Era's were left? Beanies? Shirts? Im thinkin of goin in this weekend but if there isnt shit left, it wont be worth my time or money.
January 31, 2008 @ 03:09 AM
airflight23

Post: 80

Join Date: Aug 2006

i can do pickups (LA Location)

minimum 2 item order
shipping is 10 dollars , more depending on type of item and amount ( outerwear)

price will be ITEM+SALES TAX+20% Service Charge and +10 Shipping

the service charge will be 15% if you buy 5 or more items
and 10% if you buy 10 or more items

drop a pm.

almost forgot, 50% deposit required, I will check for your size before you deposit the money as I live quite close to the location.
January 31, 2008 @ 11:18 AM
dtrader

Post: 592

Join Date: Mar 2007

Location: MIAMI

son...you expect people to do pickups through you when they have to trust you (a stranger) with their money, and then get the items at a price that is usually at least 30% over retail? Why not just go through ebay and at least get feedback if you're gonna be raped? You shoulda just said...Hey...I'm gonna try reselling this year...if anyone want to help me get started, here's my email. At least it's honest.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top