Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
October 2, 2008 @ 04:42 PM
Lew

Post: 3336

Join Date: Apr 2007

Location: Los Angeles

gah, so i guess they didnt restock on the hulk smash tee?
October 2, 2008 @ 05:00 PM
eastbayrudy

Post: 253

Join Date: Apr 2008

Location: The Bay Area

Picked up the blue plaid 5-pannel. Its mad fresh cool. Not feelin much of anything else. Still thinking about the bennie.
October 2, 2008 @ 06:05 PM
Wu Dynasty

Post: 368

Join Date: Mar 2006

gah, so i guess they didnt restock on the hulk smash tee?


They never restock on the online shop. They only add new items.
October 2, 2008 @ 06:54 PM
Food

Post: 854

Join Date: Jan 2008

mmm anyone know if the skateboard deck is... skatable? LOL. like quality shit. 7 layer maple wood etc. etc. it'd be pretty sick to go skating with a supreme deck.
October 2, 2008 @ 07:01 PM
arjan

Post: 405

Join Date: Dec 2007

Location: New York

if your really going to skate it, it's not worth it...$78 for a deck thats probably gonna be in two pieces at the end of 4 weeks? just think about that
October 2, 2008 @ 07:07 PM
Food

Post: 854

Join Date: Jan 2008

well theres a $49 dollar deck too. sooo lol. i mean it was my birthday yesterday and i have birthday money burning a whole in my pocket !
October 2, 2008 @ 07:27 PM
hideout

Post: 6

Join Date: Sep 2008

kinda disappointed there's no mont blank or patch new eras on the site.
October 2, 2008 @ 08:04 PM
rich

Post: 438

Join Date: Mar 2007

Location: olde city



Ordered 10 mins ago. Can't wait for the hoodie cool
October 2, 2008 @ 08:24 PM
skivic35

Post: 962

Join Date: Jan 2007

Location: WVU/NJ

this is some funny shit, im gettin both my orders tomorrow
October 2, 2008 @ 08:48 PM
Food

Post: 854

Join Date: Jan 2008

lol anyone know bout the decks?>sad
October 2, 2008 @ 09:27 PM
WadeFromPhilly

Post: 588

Join Date: Jan 2007

Location: East of Chi-town

How do the veritas crews fit? I normally wear a medium tshirt but a large hoody. What size would you guys suggest?
October 2, 2008 @ 09:38 PM
arjan

Post: 405

Join Date: Dec 2007

Location: New York

well, if i was you, i'd go with a large..

but thats if the medium tees fit you well and not too big..

and if large hoodies fit you right..

than it should be perfect
October 2, 2008 @ 09:49 PM
khez

Post: 467

Join Date: Aug 2008

lol anyone know bout the decks?>sad

supreme uses the same blanks as zoo york. they're skateable.

http://superlosersco.com

October 2, 2008 @ 10:33 PM
misterpoop

Post: 399

Join Date: Mar 2008

Location: Los Angeles

gotta do it!
who got the deck besides me?!?!?!

Dear Joe Six Pack,

Your order has been successfully submitted on Oct 02 at 23:14 EST. It will be
shipped within 3-5 days from New York via UPS Ground. A tracking number will be
emailed to you as soon as your order has been shipped.

Order #8821
.................................................................
Christopher Wool Skateboard
Style: Red
Price: $78
.................................................................
Collegiate Heather Pullover
Style: Navy Heather
Size: XLarge
Price: $128
October 2, 2008 @ 10:55 PM
shigablaow

Post: 914

Join Date: Jun 2007

well, if i was you, i'd go with a large..

but thats if the medium tees fit you well and not too big..

and if large hoodies fit you right..

than it should be perfect


yo what if i wear medium tees and medium hoodies?
October 2, 2008 @ 11:01 PM
s0thy

Post: 16

Join Date: Jun 2008

does the supreme online store only ship to your billing address?
October 2, 2008 @ 11:09 PM
khez

Post: 467

Join Date: Aug 2008

who got the deck besides me?!?!?!

Dear Joe Six Pack,

Your order has been successfully submitted on Oct 02 at 23:14 EST. It will be
shipped within 3-5 days from New York via UPS Ground. A tracking number will be
emailed to you as soon as your order has been shipped.

Order #8821
.................................................................
Christopher Wool Skateboard
Style: Red
Price: $78
.................................................................
Collegiate Heather Pullover
Style: Navy Heather
Size: XLarge
Price: $128


i'm probably gonna get the logo deck just as a new deck to skate. it's pretty cheap.

http://superlosersco.com

October 2, 2008 @ 11:47 PM
skabaconska

Post: 211

Join Date: Jun 2008

Location: CT

youre a moron if you honestly believe most people who are going to college don't know who jfk is

and to the person who's dropping out of HS and doesnt know the significance of the jfk tee, you are a loser in the truest sense of the word. and real estate? LMAOOOOO


I KNOW THE SIGNIFICANCE why you would WANT THAT on a tshirt is beyond me. what other assinations are they going to put on tshirts? If you like jfk then why would you want a picture of him right before he got SHOT on your shirt. if you don't like him then your just an asshole for wearing that shirt

supreme is the same company that released tee's saying "the governments responsible" and "new world order tshirt"

im just questioning why they did it. I dont think its in good taste at all or respectful.

wh3re to cop Robert F Kennedy assination tshirt? when dey dropin the mlk one? must cop lincoln shirt too


I did not understand the reasoning, do they think its a conspiracy or something? Can somebody explain to me
October 2, 2008 @ 11:49 PM
eastbayrudy

Post: 253

Join Date: Apr 2008

Location: The Bay Area

^^^ Come on. Do you really need to post your receipt. You think we dont believe you or something.
October 2, 2008 @ 11:58 PM
IrockwhatIlike

Post: 42

Join Date: May 2008

Location: LA 310

I KNOW THE SIGNIFICANCE why you would WANT THAT on a tshirt is beyond me. what other assinations are they going to put on tshirts? If you like jfk then why would you want a picture of him right before he got SHOT on your shirt. if you don't like him then your just an asshole for wearing that shirt

supreme is the same company that released tee's saying "the governments responsible" and "new world order tshirt"

im just questioning why they did it. I dont think its in good taste at all or respectful.

wh3re to cop Robert F Kennedy assination tshirt? when dey dropin the mlk one? must cop lincoln shirt too


I did not understand the reasoning, do they think its a conspiracy or something? Can somebody explain to me


you close-minded fuck. it's not bastardizing his death, it's commemorating it. the point of the shirt is not that he died, it's that he was great and sadly he was taken from us

but moreover, it's just a sick shirt and a cool photograph.

if you don't think so, then don't buy it

shut the fuck up or get the fuck out
October 3, 2008 @ 12:05 AM
Wu Dynasty

Post: 368

Join Date: Mar 2006

Great first post.
October 3, 2008 @ 12:09 AM
mixtape_03

Post: 2658

Join Date: May 2008

^^ lololol
October 3, 2008 @ 12:11 AM
N1QUE

Post: 1137

Join Date: Dec 2007

Amazing.
October 3, 2008 @ 12:28 AM
ART.FrisCO

Post: 29

Join Date: Aug 2008

indeed^^^^
October 3, 2008 @ 12:49 AM
skabaconska

Post: 211

Join Date: Jun 2008

Location: CT

EXCUSE MY skepticism all mighty streetwear god. I just found it odd that the same company making anti-goverment shit is making that tee. I guess people forgot he got killed and need to be reminded of it everyday? It's a god damn hype shirt and thats why you like it. Not cause of jfk. Go buy some god damn kidrobot or some shit dude.



you close-minded fuck. it's not bastardizing his death, it's commemorating it. the point of the shirt is not that he died, it's that he was great and sadly he was taken from us

but moreover, it's just a sick shirt and a cool photograph.

if you don't think so, then don't buy it

shut the fuck up or get the fuck out
October 3, 2008 @ 12:50 AM
niq

Post: 2133

Join Date: Jul 2006

Location: Psycho City

he rocks what he likes

BLACK-SCALE.COM

October 3, 2008 @ 12:56 AM
IrockwhatIlike

Post: 42

Join Date: May 2008

Location: LA 310

EXCUSE MY skepticism all mighty streetwear god. I just found it odd that the same company making anti-goverment shit is making that tee. I guess people forgot he got killed and need to be reminded of it everyday? It's a god damn hype shirt and thats why you like it. Not cause of jfk. Go buy some god damn kidrobot or some shit dude.


the fuck are you to tell me what i have genuine interest in buying and wearing. look everyone will back me and they have (look up cunt) ur just a dumbass who is just mouthing off cuz you said stupid shit. i planned on copping the shirt the day they released the preview. so basically you're a punkass fag and you're gonna get popped for lashing at the wrong person one day. accept that you made a dumbass assumption and just apologize or just shut up even better. but don't be telling me what i need to get straight, ur the wackest motherfucker to date
October 3, 2008 @ 01:11 AM
achilles

Post: 57

Join Date: Aug 2006

Location: SF Tenderloin.

I dont know.









Buy my Supreme/HUF
shop.ebay.com/merchant/userduo
October 3, 2008 @ 01:28 AM
skabaconska

Post: 211

Join Date: Jun 2008

Location: CT

man your chillin with the wrong heads if your gonna get popped talking about jfk. Calm the fuck down, your the one getting heated.


the fuck are you to tell me what i have genuine interest in buying and wearing. look everyone will back me and they have (look up cunt) ur just a dumbass who is just mouthing off cuz you said stupid shit. i planned on copping the shirt the day they released the preview. so basically you're a punkass fag and you're gonna get popped for lashing at the wrong person one day. accept that you made a dumbass assumption and just apologize or just shut up even better. but don't be telling me what i need to get straight, ur the wackest motherfucker to date
October 3, 2008 @ 01:53 AM
eastbayrudy

Post: 253

Join Date: Apr 2008

Location: The Bay Area

Since the first day I seen the JFK tee, I thought it was kinda disrespectful. Thats just me. I couldnt wear it.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top