[The Hundreds] - 2007 Discussion Thread

August 09, 2007 @ 14:05:51
ima def cop that shirt with the bombs in a circle


hell fuckin yes
August 09, 2007 @ 14:50:54
The krylon one is cool but that blood is thicker then paper is retarded.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 09, 2007 @ 15:32:17
hmmm i like some, i really dislike others and usually i dont dislike hundreds shit i just choose not to buy it, but some of em i dont like but the bomb circle, perhaps the yellow cartooney one
and i actucally like that blood is thicker than paper....well i like the idea, im iffy about the execution
August 09, 2007 @ 20:00:49
the fight for your right tee is copped...the krylon one too, I wanna see what other colors they have tho...cause I have TOO many black tees...
August 09, 2007 @ 20:44:07
ima def cop that shirt with the bombs in a circle


Right with you on that
August 09, 2007 @ 21:25:43
anyone local know if they still have these shirts in stock? im looking for a black and a white one, both in size Large. Also want the keychain. PM me if you can do proxy service

August 09, 2007 @ 21:43:24
I have TOO many black tees...


does. not. compute.
August 09, 2007 @ 21:54:18
what abou the hat thats not fitted the one that read "we are the hundreds"
what can u telll me about that
August 09, 2007 @ 23:19:19
ima def cop that shirt with the bombs in a circle


Same here.
August 09, 2007 @ 23:36:14
what abou the hat thats not fitted the one that read "we are the hundreds"
what can u telll me about that


thats an asia exclusive i think. the The Hundreds x Subscrew one right?
August 09, 2007 @ 23:37:54
thats an asia exclusive i think. the The Hundreds x Subscrew one right?


That one is but they're making one in a more baseball style for the U.S.
August 10, 2007 @ 00:42:13
does. not. compute.


huh?
August 10, 2007 @ 02:40:24
....
August 10, 2007 @ 03:28:37


i guess everyone's doing a krylon shirt |0
August 10, 2007 @ 03:31:44
Is that "Drama" shirt in reference to anything? Ahem, Nick? lol
August 10, 2007 @ 03:31:54
if anyone has the rs x hundreds tee [get some] in 2xl in white/black i'd def take it off your hands for a nice price!smokeyface
August 10, 2007 @ 10:23:39
thats an asia exclusive i think. the The Hundreds x Subscrew one right?


the one with the net in back is asia then there is a regular one thats us
August 10, 2007 @ 10:30:55
anyone post more Tees?????? i feel like the best has yet to come.
August 10, 2007 @ 10:47:07

Inactive User

That zoo york tee is garbage. Feelin the the costa nostra.
August 10, 2007 @ 11:31:21
That zoo york tee is garbage. Feelin the the costa nostra.


yeah the hundreds bombs version is way better.
August 10, 2007 @ 13:03:40
yeah zoo york tee is wack
August 10, 2007 @ 17:37:56
On digital gravel now
August 10, 2007 @ 17:40:58
can anyone pick up a costra nostra and colorblind for me?

pm me if you can
August 10, 2007 @ 17:45:06
the only ones i don't like are the stars, the porch life, and the cred one, i'll cop any of the others, especially the drama or devil one
August 10, 2007 @ 17:46:03
I dig the Coka Nostra shirt, though I find it weird they're not doing a collabo T with any east coast brands afaik, considering they rep Brooklyn hard.
August 10, 2007 @ 17:53:22
that cred design is very clever...the epitomy of these messageboards
August 10, 2007 @ 17:57:15
^yeah, but i just don't personally like it, not my cup of tea, and talkin of tea i need to go make some green tea
August 10, 2007 @ 18:20:16
the first half of the fall line just dropped on DG but i aint really feelin any of em
August 10, 2007 @ 18:27:06
yeah, i just saw the fall line at DG too and I'm not impressed at all. I'm not another Hundreds hater, I actually like them, but this fall line.. i don't know..
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x