Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
May 13, 2007 @ 03:58 PM
blackstar

Post: 14

Join Date: May 2007

I really like their work over the past few years, but specifically their Spring collection. Has this already been discussed? I'm a newbie, but if it has, feel free to delete it or what not.

Some of their stuff before Spring '07:








Spring 07:










OK, maybe it isn't the best, but it is my favorite right now and it really seems to be designing my style of t-shirts. So in my humble opinion I give it two thumbs up, but I'd like to know how others feel.
May 13, 2007 @ 04:17 PM
MOONWALKER

Post: 532

Join Date: Jan 2007

Location: OUTERspace

never was a fan of their designs

i just think over the years all their stuff looked like a regurgitated version of LRG, i see a lot of backpackers rockin this brand though.
May 13, 2007 @ 04:23 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

the common sense is the only tee i own
May 13, 2007 @ 04:26 PM
FlavaSava

Post: 750

Join Date: Apr 2007

Location: Chicago Main'

ComMon sense tee is the only tight one.
May 13, 2007 @ 05:11 PM
GrainBelt

Post: 1088

Join Date: Feb 2007

Location: Minneapolis

I got that patiently waiting tee...it's sick
May 13, 2007 @ 08:38 PM
blackstar

Post: 14

Join Date: May 2007

Hmmm.... yeah, exactly the feedback that I expected. If you don't mind me asking, you guys seem to think their too plain - what brands do you specifically like to wear the most?

Feedback is much appreciated.
May 13, 2007 @ 09:12 PM
modernART

Post: 2584

Join Date: Feb 2006

Location: Anywhere, LTD

^ lol, it's okay to admit that you're a rep for the company or something. everyone does it.

i think most people on this board don't feel the designs because of the target audience acrylick aims for (whether diretly or indirectly), as opposed to the target audience most of these other brands that are loved on hypebeast aims for (whether directly or indirectly).
May 13, 2007 @ 10:37 PM
MOONWALKER

Post: 532

Join Date: Jan 2007

Location: OUTERspace

im with modernart on that....hmmm, just joined this month, and asking about our opinions about this company....wow how surprising? but yo, not labeling you but if u do rep that company (which i think u do) then just be out with it..if anything u'd probably get more respect anyways. and on a side note, i remember talking to one of them kats at MAGIC and they said theyre not into the whole hypebeast scene and would never resort to that crowd. its respectful cuz thats just how they feel, and if anything their designs show it.
May 13, 2007 @ 10:41 PM
blackstar

Post: 14

Join Date: May 2007

Funny, a new member can't ask questions about a clothing line because it's the first message board about clothing/kicks he's joined.

Jesus christ.... I know you guys will take offense, but loosen up.

No I'm not an Acrylick rep, I'm an 18 year old high school senior in Miami who's first Acrylick item was the I Used To Love Her t-shirt that I got an e-mail about sometime in the past week or two and liked.
May 14, 2007 @ 02:42 AM
MOONWALKER

Post: 532

Join Date: Jan 2007

Location: OUTERspace

just understand this board isnt just a bunch of highschool kids talkin shit all day, but as u stated ur new to this board, but shit like that happens occasionally here where people's intentions are to simply "indirectly" promote/hype up a brand, thus the type of questions or comments u posted, honestly could u blame us!? oh and seriously, no offense taken |0 i try to contribute to this board as much as i can, even if sometimes people catch feelings sad
May 14, 2007 @ 03:44 AM
innovazn

Post: 1136

Join Date: Mar 2006

Location: SOCAL 909

u came off as a rep to me lol
May 14, 2007 @ 04:19 AM
LA Casual

Post: 61

Join Date: Feb 2007

hit or miss..some stuff is cool but a lot of it seems real generic
May 14, 2007 @ 09:47 AM
visi0n1

Post: 30

Join Date: Apr 2007

^ lol, it's okay to admit that you're a rep for the company or something. everyone does it.



haha thats comedy. that's what i like about hypebeast. people can sniff out shit . can't bullshit a bullshitter.

but yea never know!
May 14, 2007 @ 12:43 PM
2thadome

Post: 37

Join Date: Sep 2006

anywhere I can get this stuff online?
May 14, 2007 @ 02:17 PM
blackstar

Post: 14

Join Date: May 2007

I would tell ya... but then I'd be a sales rep instead of a fan. So I guess when I start talking about the other labels that I like then I'll squash that BS title I seem to already have.

MOONWALKER, no hard feelings.
May 14, 2007 @ 02:41 PM
rasclaaat

Post: 759

Join Date: Jun 2006

anywhere I can get this stuff online?


DG had it but i think it's mostly sold out now
May 14, 2007 @ 02:59 PM
TheFizixDotCom

Post: 300

Join Date: Apr 2006

Location: Reppin The 619/760/8...

anywhere I can get this stuff online?



we got em at thefizix.com
May 14, 2007 @ 03:35 PM
MOONWALKER

Post: 532

Join Date: Jan 2007

Location: OUTERspace

I would tell ya... but then I'd be a sales rep instead of a fan. So I guess when I start talking about the other labels that I like then I'll squash that BS title I seem to already have.

MOONWALKER, no hard feelings.


no worries....

and welcome to the board smile
May 14, 2007 @ 04:17 PM
JPhamBam

Post: 80

Join Date: Jan 2007

awww i want the patiently waiting but no where online
May 14, 2007 @ 04:55 PM
innovazn

Post: 1136

Join Date: Mar 2006

Location: SOCAL 909

gcs pomona has a grip of acrylick shit
May 14, 2007 @ 05:53 PM
blackstar

Post: 14

Join Date: May 2007

awww i want the patiently waiting but no where online


Yeah, I want to get the Patiently Waiting Tee and rock it with the Pee Wee Hermans.
May 14, 2007 @ 11:28 PM
OldeEngri$h

Post: 345

Join Date: Feb 2007

Location: Portland, OR

umm that creme shirt with ODB all overs been done better before

Please login first to reply.
Back To Top