Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
February 22, 2006 @ 02:16 AM
Nawkternal

Post: 1314

Join Date: Feb 2006

Sick Hoodies



www.vendettastudios.com/

Funny ass Films to check it out
February 22, 2006 @ 02:29 AM

Inactive

the girl kind of look like the one from PCD
February 22, 2006 @ 02:46 AM

Inactive

whats PCD?

and wheres the guy to call this a BAPE ripoff when u need him :rofl:


hoodies are alrite
arent even full zip though..
February 22, 2006 @ 02:53 AM
Nawkternal

Post: 1314

Join Date: Feb 2006

there not even trying to copy Bape some guy made it for his movie studio
February 22, 2006 @ 02:54 AM

Inactive

LOL^ FAPE Angry Sharks :rofl:
February 22, 2006 @ 05:02 AM
Fresh King Of M.I.A

Post: 847

Join Date: Feb 2006

whats PCD?

and wheres the guy to call this a BAPE ripoff when u need him :rofl:


hoodies are alrite
arent even full zip though..

FAPE
February 22, 2006 @ 05:59 AM
rakis

Post: 78

Join Date: Feb 2006

That girl is hott.....phewwww....:love:
February 22, 2006 @ 09:08 AM

Inactive

That girl is hott.....phewwww....:love:


was thinking the same thing...... fuck the hoody, gimme the LADY!!! :rofl:
February 22, 2006 @ 09:19 AM

Inactive

the chick and hoodie are not my tasting :thumbsdown:
February 22, 2006 @ 10:44 AM

Inactive

They look a brand that rips other brands, just look at the logo and look at RVCA's logo. No originality on any of their pieces.
February 22, 2006 @ 10:49 AM

Inactive

They look a brand that rips other brands, just look at the logo and look at RVCA's logo. No originality on any of their pieces.



yeah when i first saw it..i thought of Rvca..Rvca's been around for awhile now..
February 22, 2006 @ 10:51 AM

Inactive

feelin the print on the inside of the hoody. outside design looks too similar to a shark hoody ( as mentioned b4 ). the chick is on point :dance:
February 22, 2006 @ 02:42 PM
Liquid Swords

Post: 445

Join Date: Feb 2006

Location: New Jersey

the baby blue is mad nice
February 22, 2006 @ 02:53 PM

Inactive

the girl looked like an ex girlfriend..i was about to shoot my self..:shocked: :hmmm:
February 22, 2006 @ 03:29 PM

Inactive

dumb
February 22, 2006 @ 03:33 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

Reminds me of:
February 22, 2006 @ 03:39 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

They look a brand that rips other brands, just look at the logo and look at RVCA's logo. No originality on any of their pieces.


No originality? Are you kidding? Look at this tee from their site:
February 22, 2006 @ 03:55 PM
SBairbape1'sIV

Post: 286

Join Date: Feb 2006

Location: Houston/Longview,Tex...

^
aahahahahahahaha

you know tha hoodie mannnnnnn...i'm not going to even say nothin

I guess Bape gettin a taste of there own medicine..ha
February 22, 2006 @ 04:23 PM

Inactive

it looks ight with some extra more kicks it can be a sick hoodie i dunno its just missing somthing
February 22, 2006 @ 04:33 PM
AProperTune

Post: 100

Join Date: Feb 2006

Location: JDMLAND

That hoody is ugly IMO
February 22, 2006 @ 05:34 PM

Inactive

bounty hunter's got a similar hoodie
February 22, 2006 @ 05:53 PM

Inactive


Kinda close to that..and ^ yeah that Bounty hunter hoody.
February 22, 2006 @ 07:17 PM

Inactive

pcd = pussycat dolls
February 22, 2006 @ 07:20 PM
modernART

Post: 2584

Join Date: Feb 2006

Location: Anywhere, LTD

what's up with that RVCA logo hahah
February 22, 2006 @ 08:20 PM
Nawkternal

Post: 1314

Join Date: Feb 2006

mmmm shes fine the girl from PCD
February 22, 2006 @ 09:36 PM

Inactive

i was thinking the white hoodie posted above was the same thing..thanks for posting lol..i was confused..
February 23, 2006 @ 12:31 AM
nme00

Post: 127

Join Date: Feb 2006

Reminds me of:


lol :rofl:
February 23, 2006 @ 12:59 AM

Inactive

did somebody say PCD?

February 23, 2006 @ 01:01 AM
Petar Kujundzic

Post: 50

Join Date: Nov 2009

ill take the hoodie..
lady looks like a dude IMO..
February 23, 2006 @ 02:14 AM
Ronald Yeung

Post: 25

Join Date: Apr 2011

FAPE


hahaha:rofl:

Please login first to reply.
Back To Top