BAPEPSI.COM, whats with it?

Dec 31, 2006 @ 16:52
am i the only one gettin sum generic advertisement page?
Dec 31, 2006 @ 18:54
I get it too
Dec 31, 2006 @ 23:03
lol
Dec 31, 2006 @ 23:32
well the hypebeast front page says it existed but it doesnt wtf
Jan 01, 2007 @ 00:39
i got a pic of it


peep dat saee da canmo

washpahpin.com

Jan 01, 2007 @ 01:32
am i the only one not getting why this deserves a thread?


yes, you are
Jan 01, 2007 @ 13:32
Don't quote pictures that are above your post.


its gunna be 100 dollars for a can of pepsi sweeeet, nah but i wanna see a can like this lol dont like pepsi much anyways
Jan 01, 2007 @ 20:43
wait so are the coca cola ones fape?
Jan 02, 2007 @ 00:27
LOL @ fake Bape Soda
Jan 02, 2007 @ 13:47
wait so are the coca cola ones fape?


LMAOOOOOO. I'm guessing the 7 Up can is gonna have the Baby Milo camo
Please login first to reply.
HYPECHAT 0