Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
February 27, 2014 @ 05:24 PM
Chuck E

Post: 225

Join Date: Apr 2012

Location: Where Ever The Navy...

so apprently i keep getting pushed to the european site on my computer.....but im in Washington D.C. Anyone else having this problem?

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

February 27, 2014 @ 05:25 PM
Luchini

Post: 86

Join Date: Feb 2014

Location: Westside

Was sweating on sizing for the Arena. Game time came, site loaded and I was off. Grabbed the all black and a shoulder bag. Checked out and got an error, went back and tried again, another error. Realized I forgot to transfer my funds into my account during all the confusion. Failed a log in before I made it into my online banking. Made a transfer and bounced back to my cart. Reentered my info and the order went through.

If you didn't get an Arena due to swiftness then consider yourself a turtle. Playboy bunnies sit down.
thx for the novel 2/10 would not read again
February 27, 2014 @ 05:26 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Black Riot
Grey Un-American (2nd best color IMO)
Black Original
keychain
Looked down at my work badge and realized i forgot the damn lanyard.

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:26 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Black Riot
Grey Un-American (2nd best color IMO)
Black Original
keychain
Looked down at my work badge and realized i forgot the damn lanyard.

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:26 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Black Riot
Grey Un-American (2nd best color IMO)
Black Original
keychain
Looked down at my work badge and realized i forgot the damn lanyard.

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:26 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Black Riot
Grey Un-American (2nd best color IMO)
Black Original
keychain
Looked down at my work badge and realized i forgot the damn lanyard.

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:26 PM
shuttlesworth4

Post: 158

Join Date: Feb 2013

Jewels camp lowkey fire pulled the trigger last minute
February 27, 2014 @ 05:28 PM
bobhall

Post: 671

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

jesus christ learn to quote

your girlfriend looks like a fucking cab driver homie
You probably don't even have one, also she makes me happy... so I don't really care what you say about her appearance.
he prob meant



dont worry man
February 27, 2014 @ 05:28 PM
1h30

Post: 167

Join Date: Sep 2013

ftw l/s is sitting so hard lmao
February 27, 2014 @ 05:30 PM
mrdifficult

Post: 183

Join Date: Sep 2013

I don't understand how people can be so slow
February 27, 2014 @ 05:30 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Black Riot
Grey Un-American (2nd best color IMO)
Black Original
keychain
Looked down at my work badge and realized i forgot the damn lanyard.

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:32 PM
Mega_pro92

Post: 842

Join Date: Apr 2013

Location: Sea World

What to expect at restock and when? Needed that backpack. Should have deferred my exam.
Wondering this too, and are they still dropping more stuff?  Seemed like a much bigger drop this time.
you noob. 
February 27, 2014 @ 05:33 PM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Damn, work computer all fucked up

Anonymity Empowers The Cowardly

February 27, 2014 @ 05:33 PM
Mega_pro92

Post: 842

Join Date: Apr 2013

Location: Sea World

Am i doing it right guys?

add a wheel rack for the extra wheels 
February 27, 2014 @ 05:34 PM
Boston-Strangler

Post: 259

Join Date: Sep 2012

Location: Boston, MA

cord crushers need to restock in black already 
February 27, 2014 @ 05:34 PM
spiv

Post: 113

Join Date: Dec 2013

Location: UK

anybody cop the cruiser deck to use?
February 27, 2014 @ 05:34 PM
spiv

Post: 113

Join Date: Dec 2013

Location: UK

anybody cop the cruiser deck to use?
February 27, 2014 @ 05:36 PM
fyuur

Post: 2814

Join Date: Jun 2012

Location: New York

jesus christ learn to quote

your girlfriend looks like a fucking cab driver homie
You probably don't even have one, also she makes me happy... so I don't really care what you say about her appearance.
dead @ valuing girls over Supreme

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

February 27, 2014 @ 05:36 PM
CoolHandLuke

Post: 214

Join Date: Oct 2013

Restock on hooded flannel
February 27, 2014 @ 05:37 PM
Boston-Strangler

Post: 259

Join Date: Sep 2012

Location: Boston, MA

I hope next week is a shitty drop. Threw down way too much $ this week
February 27, 2014 @ 05:38 PM
yes

Post: 85

Join Date: Jan 2014

anybody cop the cruiser deck to use?
What else would you do with a cruiser board than use it? smfh
February 27, 2014 @ 05:38 PM
OR NAH

Post: 2501

Join Date: May 2011

Location: Philly

jesus christ learn to quote

your girlfriend looks like a fucking cab driver homie
You probably don't even have one, also she makes me happy... so I don't really care what you say about her appearance.
some real shit cool

where the azn girls at

February 27, 2014 @ 05:41 PM
Mega_pro92

Post: 842

Join Date: Apr 2013

Location: Sea World

http://shopnicekicks.com/search?q=multi+stripes

For all you fuckbois 
February 27, 2014 @ 05:43 PM
Mega_pro92

Post: 842

Join Date: Apr 2013

Location: Sea World

anybody cop the cruiser deck to use?
What else would you do with a cruiser board than use it? smfh
hang it on my ceiling so i can see it every wednesday night before the drop for motivation. 
February 27, 2014 @ 05:43 PM
Boston-Strangler

Post: 259

Join Date: Sep 2012

Location: Boston, MA

anybody cop the cruiser deck to use?
What else would you do with a cruiser board than use it? smfh
A lot of people collect skateboards
February 27, 2014 @ 05:44 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Black competition B)
February 27, 2014 @ 05:45 PM
dgum

Post: 239

Join Date: Feb 2012

reddit always got the post-drop lawl

http://www.reddit.com/r/supremeclothing/comments/1z3hap/warning_rant_pretty_much_done_atp/

"Do I live in the backwoods with a log as a router?"

haha kid's fucking salty
"As I said, it's been two whole years of me waiting on drops and I have never been able to get my hands on items I truly wanted."

Lmao 2 years of no swiftness.
February 27, 2014 @ 05:46 PM
spiv

Post: 113

Join Date: Dec 2013

Location: UK

anybody cop the cruiser deck to use?
What else would you do with a cruiser board than use it? smfh
A lot of people collect skateboards
Yeah that's what I mean or resell or something. just not seen anybody post about it.
February 27, 2014 @ 05:46 PM
Boston-Strangler

Post: 259

Join Date: Sep 2012

Location: Boston, MA

people are sleeping on the grey Anarchy tee and black Competition shirt....too clean
February 27, 2014 @ 05:46 PM
wiizzyy

Post: 90

Join Date: Apr 2012

Location: VA

Anyone looking for a Royal FDL in medium?

Please login first to reply.
Back To Top