June 27, 2014 @ 05:16 AM
tunnelno5

Post: 471

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

Shit sitting is against the brands philosophy. 

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

June 27, 2014 @ 07:08 AM
yeahbutstill

Post: 802

Join Date: May 2013

Shit sitting is against the brands philosophy. 
kill yourself

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

June 27, 2014 @ 07:57 AM
brothersport

Post: 510

Join Date: Nov 2012

Why do they even put out this cdg garbage? Did they not look at it and think "wow this shit is fucking ugly" . Garbage is sitting so hard
you do realize not everything has to sell out for it to be good right?
You do realize that shit is fucking ugly though right?
supreme buyers so spoiled. everything thats not complete fire 10/10 must cop, theres a shitstorm over. theyve been in the game for 20 years and make a lot of money, so they have the leeway to make things they actually like and take risks whether its ugly or not. I respect that
June 27, 2014 @ 08:49 AM
reeser

Post: 1165

Join Date: Nov 2011

Location: temecula


www.alwaystimeless.com updated their stock
so many grail keychains but I already wasted enough money on supreme so I gotta pass sad


pic from www.instagram.com/timelessmar
June 27, 2014 @ 09:10 AM
loftty

Post: 52

Join Date: Sep 2013

Shit sitting is against the brands philosophy. 
i guess thats true, thats why they do the one drop a week thing.
June 27, 2014 @ 01:34 PM
otnemarcaS

Post: 11

Join Date: May 2014

Location: SC



Favourite pickup this year
June 27, 2014 @ 02:31 PM
uıʞɹɐɥs

Post: 1876

Join Date: Feb 2014

My top 10 favorite supreme vans in no particular order




(̅_̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅( ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้)

June 27, 2014 @ 02:34 PM
otnemarcaS

Post: 11

Join Date: May 2014

Location: SC

My top 10 favorite supreme vans in no particular order
June 27, 2014 @ 02:42 PM
noitazicartssoahc

Post: 539

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

So when's this sale gonna be?

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

June 27, 2014 @ 03:11 PM
sanvhez

Post: 228

Join Date: Jun 2012

A pair of SK8 mids in the vans collab next season would be nice imo
June 27, 2014 @ 03:13 PM
June 27, 2014 @ 03:20 PM

Post: 153

Join Date: Feb 2014

What's everyone looking to get at the sale?

Wonder what this Bomber will be priced at.
June 27, 2014 @ 03:50 PM
noitazicartssoahc

Post: 539

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

What's everyone looking to get at the sale?

Wonder what this Bomber will be priced at.

When will it be?

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

June 27, 2014 @ 04:04 PM
dgum

Post: 423

Join Date: Feb 2012

What's everyone looking to get at the sale?

Wonder what this Bomber will be priced at.
Really want the brown if it's priced decently.
June 27, 2014 @ 04:17 PM
fyuur

Post: 3424

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Bomber price will be 30% off whatever it is now.

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

June 27, 2014 @ 05:13 PM
thane20

Post: 664

Join Date: Aug 2012

Location: Handsum boy Castle

cop for $55 so stokedddd
 

Bang

June 27, 2014 @ 05:38 PM
noitazicartssoahc

Post: 539

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

People really think this was a bad season?
I feel like every drop has had at least one good item, tons of heat overall, not much to complain about in my opinion.
I agree... but comments like those you're criticizing are predominantly typed by brokebois' fingers.

So when's this sale gonna be?
Is my fucking post invisible or some shit can somebody fucking help out in this thread for once instead of being so shady ? majority of these arrogant ass preme fans aint even got bread for the sale let alone weekly drops yet are happy with the satisfaction of 'knowing something most dont' come on grow up.
THOU SHALT SPEAKETH OF SALE !

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

June 27, 2014 @ 05:52 PM
Anthos

Post: 1562

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

People really think this was a bad season?
I feel like every drop has had at least one good item, tons of heat overall, not much to complain about in my opinion.
I agree... but comments like those you're criticizing are predominantly typed by brokebois' fingers.

So when's this sale gonna be?
Is my fucking post invisible or some shit can somebody fucking help out in this thread for once instead of being so shady ? majority of these arrogant ass preme fans aint even got bread for the sale let alone weekly drops yet are happy with the satisfaction of 'knowing something most dont' come on grow up.
THOU SHALT SPEAKETH OF SALE !
sale usually happens a couple weeks after the final drop

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

June 27, 2014 @ 06:13 PM
OCcounty

Post: 3

Join Date: Jun 2014

Location: LA

Does Supreme LA still have cdg stuff in stock?
June 27, 2014 @ 06:28 PM
premepreme

Post: 44

Join Date: Jun 2014

Bomber price will be 30% off whatever it is now.
everything gonna be priced 30% off?
June 27, 2014 @ 06:40 PM
spamster

Post: 1579

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Bomber price will be 30% off whatever it is now.
everything gonna be priced 30% off?
not everything
June 27, 2014 @ 06:49 PM
oneallah

Post: 4440

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

cop for $55 so stokedddd
 
sold my navy earlier this year for 60, sold alot of stupid recent preme shit to buy a wtaps x supreme jacket
June 27, 2014 @ 06:59 PM
BobaTeaFett

Post: 436

Join Date: Apr 2012

that floral is tight if you don't mind the half inch permanent sweat stain on the suede brim.
June 27, 2014 @ 07:29 PM
-che

Post: 322

Join Date: Aug 2010

This season is like every other season imo - 70% random shit that i don't like, 30% classics and dope collabs. Supreme caters to a wide audience, just gives it a wider appeal but more opportunities for people to hate. 
June 27, 2014 @ 07:38 PM
fyuur

Post: 3424

Join Date: Jun 2012

Location: New York

sale boys im finna eat

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

June 27, 2014 @ 07:48 PM
noitazicartssoahc

Post: 539

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

The real CDG:



http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_Cartel
Mods change this man's username to 'iamwack' effective immediately.

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

June 27, 2014 @ 08:00 PM
tarixx

Post: 157

Join Date: Mar 2013

The real CDG:



http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_Cartel
lol drugs are cool
June 27, 2014 @ 08:02 PM
Jebbia

Post: 861

Join Date: Oct 2013

sale boys im finna eat


wtf
June 27, 2014 @ 08:29 PM
hick

Post: 1890

Join Date: Sep 2013

#endofseason

fuck wat ya'll heard....this season was balller

ill see you guys in store in a few weeks for the sale

im out this bitch till august 28, thursday 11 am EST
June 27, 2014 @ 08:45 PM
DELROY

Post: 525

Join Date: Aug 2013


Copyright 2015


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top