June 24, 2014 @ 11:55 PM
Joel Barish

Post: 353

Join Date: Jun 2014




NEW SEAN PABLO AND SAGE ELSESSER FOOTAGE

dude, you need to get a fucking life. every time i come on here i see you posting some stupid unfunny shit. sean and sage are out here getting clips and you're on a forum about overpriced clothing brands cracking unfunny jokes to strangers. just examine your life, go outside. think about why sean and sage are paying $0 for the clothes you wake up at 8am every thursday to "cop with swiftness". envision yourself in 4 years, do you want to look back at all the online people you "epicly trolled" or do you want to look back and be like "damn, I made it, i get supreme for free because i worked hard". you're clearly not getting the point that these kids are trying to push. don't mean to be a dick, im just telling you what i wish someone told me when i was 14 years old and spent most of my free time online.
Hmm, a tad too much, but, you know, it's alright, it's cool.

Somebody's got to tell the cold hard fact! 

#SharkinAFool
June 25, 2014 @ 12:01 AM
BigPO

Post: 1697

Join Date: Sep 2012

Team F/W Season let's cut this weak weekly drops off, we outchea only nahmean!


S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

June 25, 2014 @ 12:33 AM
Dr. Sus

Post: 291

Join Date: Aug 2013

Location: Lompoc, CA

Only thing left to drop this season worth copping is the ruler
June 25, 2014 @ 12:34 AM
Okay.

Post: 2591

Join Date: May 2011

Location: Philly

I need help HB Fam.... 

How much does this go for, realistically? An XL one... Might pull the trigger....
paid $335 for mine, black and navy in size medium.  it was listed as 9.5/10 but realistically it was like an 8.5 (no flaws, just...age i guess...the wool was starting to ever-so-slightly pill and the pockets are a weird on the inside)
also i've seen your fit pic, have you considered a L?  these jackets are mad fitted but XL look a tad bulky...
Thanks bro, I really appreciate the info. I'm always scared on Supreme sizing as I would consider myself an XL on buttonups... Tees I'm a "L"... But my navy bulldog is an XL and that fit is perfect... There's one on eBay the navy/red and the guy wants $799... But fuck that's a lot, I could have him come down but still.....
$800? 

bruh youre crazy dont waste your money 

where the azn girls at

June 25, 2014 @ 12:38 AM
yeahbutstill

Post: 674

Join Date: May 2013

lol supreme pin

http://www.ebay.com/itm/NEW-IN-BAG-SUPREME-DEAD-KENNEDYS-PIN-BUTTON-WHITE-BOX-LOGO-/331228409457?pt=US_Men_s_Accessories&hash=item4d1ec06e71

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

June 25, 2014 @ 01:00 AM
susdaddy

Post: 849

Join Date: May 2012

Location: in da booty

Only thing left to drop this season worth copping is the ruler
cradle 5 panel will be copped tho
June 25, 2014 @ 01:01 AM
adambeckstead1

Post: 6

Join Date: Jun 2014

looking for floral hoodie size medium
June 25, 2014 @ 01:31 AM
fyuur

Post: 3044

Join Date: Jun 2012

Location: New York

If supreme dropped a mystery bag, would you guys buy?

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

June 25, 2014 @ 01:49 AM
EVIL

Post: 291

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

Hot
June 25, 2014 @ 02:39 AM
adambeckstead1

Post: 6

Join Date: Jun 2014

pcl floral hoodie size medium looking for one 
June 25, 2014 @ 02:41 AM
susdaddy

Post: 849

Join Date: May 2012

Location: in da booty

If supreme dropped a mystery bag, would you guys buy?
Aren't mystery boxes lowkey for companies who need to get rid of some oversock? haha but yeah duh...supreme boxes would be steals. they will never do mystery boxes tho 
June 25, 2014 @ 02:44 AM
chads

Post: 1579

Join Date: Dec 2011

Location: Vermont

If supreme dropped a mystery bag, would you guys buy?
hell no, I already know that shit would be filled with piss face hoodies, jesus jerseys and origins tees

chadacadabra.tumblr.com

June 25, 2014 @ 03:49 AM
specialk

Post: 191

Join Date: Nov 2013

Nairobi shirt just came in...it's nothing short of spectacular in person...its way, way over the top...the entire back is the same pattern as the bottom near the hem...and it fights slightly bigger than my other supreme button downs, just by about 1/2 inch in both directions (FYI)
fit pic?? Im on the fence about it.
June 25, 2014 @ 04:22 AM
fyuur

Post: 3044

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Kyoto and lightsaber are my top 2

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

June 25, 2014 @ 04:23 AM
STNW

Post: 245

Join Date: Jan 2014

Location: uranus

Someone list top yung lean songs... So I can cry too
3d spaceship
kyoto
5th element

sad

TYBG

June 25, 2014 @ 04:27 AM
BowBowBow

Post: 62

Join Date: Aug 2013

Location: ATL

Someone list top yung lean songs... So I can cry too
Stop fucking with young lean and listen to Spooky Black. Dude is actually very talented

Looking for a Supreme x The Exploited Tee in a Large. Any color way is fine just pm me.

June 25, 2014 @ 04:39 AM
STNW

Post: 245

Join Date: Jan 2014

Location: uranus



yo listen to this kid if you like young lean

TYBG

June 25, 2014 @ 04:50 AM
Squidward

Post: 550

Join Date: Dec 2013

I just need some Joey Bada$$ and I'm good

I don't want to be a product of my environment. I want my environment to be a product of me.

June 25, 2014 @ 05:14 AM
Joel Barish

Post: 353

Join Date: Jun 2014

If supreme dropped a mystery bag, would you guys buy?
By "mystery bag" you mean Supreme Sport shirt + Summer Plaid Bell Hat + Crown 5-Panel + Striped Polo Sweater!?????????????

Thanks but I think I'll PASS...
June 25, 2014 @ 05:39 AM
kingsrule4ever

Post: 491

Join Date: Feb 2013

OreoMilkshake
Damn Gud Shawty
Watchu Wanna feat. Prada Mane
Nitevision feat. Bladee
Solarflare

IG: kingsrule4ever

June 25, 2014 @ 05:40 AM
kingsrule4ever

Post: 491

Join Date: Feb 2013

I just need some Joey Bada$$ and I'm good
waaaaaaaaay overrated. i can not stress that enough. almost as overrated as childish gambino's new album.

IG: kingsrule4ever

June 25, 2014 @ 06:38 AM
noitazicartssoahc

Post: 523

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

CDG1 tee.... three black dots touching bottom of box logo = legit or nah ? I've seen cdg1 tees in gray, black and white, some dots touching, others not at all.

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

June 25, 2014 @ 06:40 AM
BOPE

Post: 553

Join Date: Feb 2010

Location: Canada

CDG1 tee.... three black dots touching bottom of box logo = legit or nah ? I've seen cdg1 tees in gray, black and white, some dots touching, others not at all.
seen multiple tees that have have both, all legit. the one i have has 2 dots touching the bottom of the logo
June 25, 2014 @ 07:25 AM
xafriaf

Post: 3673

Join Date: Aug 2012

Location: California

CDG1 tee.... three black dots touching bottom of box logo = legit or nah ? I've seen cdg1 tees in gray, black and white, some dots touching, others not at all.
seen multiple tees that have have both, all legit. the one i have has 2 dots touching the bottom of the logo
Dots touching the box is fine, you just gotta be cautious of the dots touching the collar (biggest sign of a fake tee) ^^
June 25, 2014 @ 07:45 AM
Joel Barish

Post: 353

Join Date: Jun 2014

Got me all confused for a sec there, J!
June 25, 2014 @ 08:49 AM
ivansan

Post: 19

Join Date: Aug 2013

So are bots still working on the site?
June 25, 2014 @ 09:01 AM
wampwamp

Post: 414

Join Date: Sep 2012

Need inputs... Anybody been to RIFLA or Rifdos, which web one sells Mostly Supreme? Of, so is it worth the drive checking out? Should I bring some lube? Are the stores close to eachother? 
They're a few doors down from each other. Prices are resale, but they have gems here and there if you're looking for older items. 
June 25, 2014 @ 09:19 AM
Joel Barish

Post: 353

Join Date: Jun 2014

Hot
June 25, 2014 @ 09:20 AM
copperhead

Post: 253

Join Date: Sep 2008

Location: LOS ANGELES

RIFDOS is definitely WORTH THE TRIP, especially busy on a SUNDAY
June 25, 2014 @ 10:52 AM
dantekargodorian

Post: 44

Join Date: Mar 2013

Need inputs... Anybody been to RIFLA or Rifdos, which one sells Mostly Supreme? If so, is it worth the drive checking out? Should I bring some lube? Are the stores close to eachother? 
rifdos almost brings as many tears to my eyes as ginseng strip 2002.  Its a resale store so you can expect some higher prices from dudes looking to make money but ANYTHING from supreme worth anything is there almost guaranteed.  full line of kate moss tees, bogos, you name it.  Oh and yeah they are maybe 2 doors down from each other.  RIF just has jordans, nikes, sneakers, etc

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top