[Ronin] - 2013 Official Discussion Thread

August 05, 2013 @ 18:32:53
What kind of apparel and designs would you guys like to see for Fall'13?
Nothing will 1-up the spin you put on the "Join Or Die" logo. That was brilliant my dude.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 06, 2013 @ 01:38:27
more colored tees like grey and navy.

most of the tees yall used has been white or black.
August 06, 2013 @ 02:17:17
^ thelivecollective will be getting the F/W collection
August 06, 2013 @ 04:08:24
Originally posted by Inactive User
most of the tees yall used has been white or black.
And I hope they keep it this way.

Instagram - @octose // I promote music - Youtube.com/thephuzz

August 06, 2013 @ 04:12:52
What kind of apparel and designs would you guys like to see for Fall'13?
Nothing will 1-up the spin you put on the "Join Or Die" logo. That was brilliant my dude.
Oh, nah dude, I don't design for Ronin, i was just asking a Q to the forum. lol

"The bears are attracted to the menstruation."

August 06, 2013 @ 06:34:05
Originally posted by Inactive User
most of the tees yall used has been white or black.
And I hope they keep it this way.
Same here.
August 06, 2013 @ 16:03:34
http://www.youtube.com/watch?v=Qg6la34Nxvg

@3:26
Dumbfoundead rocking the Hellhounds for Hire hoodie smokeyface 
August 06, 2013 @ 16:09:28
dumbfoundead is dat nigha
August 06, 2013 @ 18:13:47
Originally posted by Inactive User
most of the tees yall used has been white or black.
And I hope they keep it this way.

na. that makes the brand look more and more dull.
August 06, 2013 @ 23:39:57
I'd kill for a tee or hoodie in olive this fall.
August 07, 2013 @ 02:46:00
http://www.youtube.com/watch?v=Qg6la34Nxvg

@3:26
Dumbfoundead rocking the Hellhounds for Hire hoodie  
nice smokeyface

www.ronindivision.com

August 07, 2013 @ 03:48:01
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
most of the tees yall used has been white or black.
And I hope they keep it this way.

na. that makes the brand look more and more dull.
That's clearly the case with Ronin because this brand has become oh so fucking dull.


Good god, just leave. Now, please.

Instagram - @octose // I promote music - Youtube.com/thephuzz

August 07, 2013 @ 04:01:14
Originally posted by Inactive User
And I hope they keep it this way.

na. that makes the brand look more and more dull.
That's clearly the case with Ronin because this brand has become oh so fucking dull.


Good god, just leave. Now, please.

I know your not talking to me ya bitch ass nigga. only fuck boy would quote nietzsche.
now bow down to my joind date prowess before i ban yo ass
August 07, 2013 @ 04:55:27

I repent, spare me.

Instagram - @octose // I promote music - Youtube.com/thephuzz

August 07, 2013 @ 05:41:28
Dumbfoundead smokeyface
August 08, 2013 @ 01:38:04
Do you guys know if the baseball tees size the same as regular t shirts?
August 08, 2013 @ 01:58:11
A hat? snapback 5 panel... would be nice. design wise i like where you guys at, and where you guys will take it to next level. 
August 08, 2013 @ 16:34:47
Missed the second summer drop, ready for fall an olive hood and your signature gray would be dope. 
August 08, 2013 @ 20:58:20
An olive hoodie would be pretty dope actually

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

August 08, 2013 @ 21:05:07
dumbfoundead is dat nigha
lol no, hes not...
August 12, 2013 @ 14:33:20
damn, two tone parkas go back up and i miss out on that XL. Every other size is still up btw guys. Go cop.
August 12, 2013 @ 15:18:04
Originally posted by Inactive User
Do you guys know if the baseball tees size the same as regular t shirts?
bruh I've seen you throwing stacks at people just yesterday. Just buy all sizes.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 13, 2013 @ 21:45:38
Restocks soon?
August 13, 2013 @ 21:46:57
Restocks soon?
they don't restock

instagram: @senchip

August 19, 2013 @ 20:54:10
Info on next drop? Cause i don't really want to blow all my money on Supreme FW13 and then find out Ronin is dropping and have no money for it
August 19, 2013 @ 21:30:34
We plan on dropping mid-late september

www.ronindivision.com

August 20, 2013 @ 01:55:39
^any exclusive previews for the hb fam?
August 21, 2013 @ 14:18:50
We plan on dropping mid-late september
good shit smokeyface

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

Please login first to reply.
x