[DIAMOND SUPPLY CO.] - 2013 Discussion Thread

Apr 18, 2013 @ 21:52
Got a Medium and Large
How much
Give me a price with shipping. Ive had a few offers for em already
Apr 18, 2013 @ 22:32
Summer items Navy shoes look dope
Yes, those will be a definite cop for me. 
Apr 18, 2013 @ 22:35
How much
Give me a price with shipping. Ive had a few offers for em already
PM'd

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 18, 2013 @ 23:29
@TheFiasco completely agree! Wish they sold the decks online. Even if it's just a limited number. Be nice to have the opportunity to cop.


@Denn!s or @TONY can either one of you give a hint as to when the NYC shop is opening?? Like to try and make the trip from MA for the grand opening.

was thinking the same thing about going to the grand opening I bet its gonna be crazy there that day tho
Apr 18, 2013 @ 23:40
I might take that trip to palm desert...just called and they have the coachella shirts still...its like an hr away but I thinks its worth it if I can grab at least 10

Istagram: traytraxxx

Apr 18, 2013 @ 23:52
I might take that trip to palm desert...just called and they have the coachella shirts still...its like an hr away but I thinks its worth it if I can grab at least 10
check ya insta

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 00:56
Summer items Navy shoes look dope
Yeah, I'm hyped on these. Super clean.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Apr 19, 2013 @ 03:00
Sorry dont know how to embed but after a mass sale this is what I am left with, just a little collection now lol
Honorable mention cold as ice 2, born in the bay 1&2, diamond eyes, think brilliant, city by the bay, hundreds x diamond supply camo shirt
http://m1344.photobucket.com/profile/ichigo81?pbauth=1_uLEBonVPfaLdh1h3YMYz2amSaMl0%2F8fQQTpkesyMO2vriNzdkVVEDmO3%2FwO7fgSFq3zQEcveh3n3O2x24WKKGyNgP4vRZnz1NxU5JTgJHTaYhzqsvaJ6%2BZqH2weM%2BHWXbS%2Bmf7%2FnmWUGLiXDoFRiQnOFLtLfEP3F2nxjlhQHgF4%3D
Apr 19, 2013 @ 03:44
Cassie in the grey tank

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 03:57
Sorry dont know how to embed but after a mass sale this is what I am left with, just a little collection now lol
Honorable mention cold as ice 2, born in the bay 1&2, diamond eyes, think brilliant, city by the bay, hundreds x diamond supply camo shirt
http://m1344.photobucket.com/profile/ichigo81?pbauth=1_uLEBonVPfaLdh1h3YMYz2amSaMl0%2F8fQQTpkesyMO2vriNzdkVVEDmO3%2FwO7fgSFq3zQEcveh3n3O2x24WKKGyNgP4vRZnz1NxU5JTgJHTaYhzqsvaJ6%2BZqH2weM%2BHWXbS%2Bmf7%2FnmWUGLiXDoFRiQnOFLtLfEP3F2nxjlhQHgF4%3D
Any of those for sale?
Apr 19, 2013 @ 04:29
after midnight still have the am x diamond collab? 
Apr 19, 2013 @ 04:34
after midnight still have the am x diamond collab? 
yep, they seem to have quite a few in different sizes and colours still.

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 04:46
Does anyone know how long they take to ship your stuff?
Apr 19, 2013 @ 06:16
4/20 pocket crews

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 06:18
^ seems like an easy pass for me...to plain to dish out $70
Apr 19, 2013 @ 06:35
4/20 pocket crews
Is that a heart?haha
Apr 19, 2013 @ 06:45
4/20 pocket crews
Is that a heart?haha
Yeah I must of snapped the pic as I liked it 

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 07:43
Is that a heart?haha
Yeah I must of snapped the pic as I liked it 
I thought Nick had put it there. Apparently you have fast fingers. Anyways is anyone feeling the 4/20 release this year?
Apr 19, 2013 @ 07:46
^ not so far see what the T's are like if any are released 

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Apr 19, 2013 @ 07:54
I'm not sure if they are making tees? Maybe they need to do a Lil Diamond D pt 2, just saying.

^ not so far see what the T's are like if any are released 
Apr 19, 2013 @ 08:19
Tony or dennis how many marquise have been released ever? Like how many diff kinds??
Apr 19, 2013 @ 13:11
Tony or dennis how many marquise have been released ever? Like how many diff kinds??
A good amount, it's one of the first shoes we've done.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Apr 19, 2013 @ 15:11
Anyone know about the diamond x huf collab and if it's gonna be available/released in the uk? 

Hey you, don't touch the mic like its aids on it.

Apr 19, 2013 @ 15:25
Anyone know about the diamond x huf collab and if it's gonna be available/released in the uk? 
Fairly certain that collab is sold out and/or only available at certain retailers. You might find a few pieces here and there on some sites online, but they're pretty much gone I believe.

And no, it won't be released in the UK. Gotta cop from somewhere else.
Apr 19, 2013 @ 15:51
I might take that trip to palm desert...just called and they have the coachella shirts still...its like an hr away but I thinks its worth it if I can grab at least 10
check ya insta
lol just a hour? man make the trip lol
Apr 19, 2013 @ 19:15
Not feelin this 4/20 drop. Hard for me to pas on stuff but ill just wait for cassie
Apr 19, 2013 @ 19:38
Anyone know about the diamond x huf collab and if it's gonna be available/released in the uk? 
Fairly certain that collab is sold out and/or only available at certain retailers. You might find a few pieces here and there on some sites online, but they're pretty much gone I believe.

And no, it won't be released in the UK. Gotta cop from somewhere else.
Ah okay thanks man, was hoping it might have a later release in the UK but that's cool

Hey you, don't touch the mic like its aids on it.

Apr 19, 2013 @ 19:40
fifty fifty x diamond collab coming soon - that'll be amazing as fuck

Hey you, don't touch the mic like its aids on it.

Apr 19, 2013 @ 20:00
Fairly certain that collab is sold out and/or only available at certain retailers. You might find a few pieces here and there on some sites online, but they're pretty much gone I believe.

And no, it won't be released in the UK. Gotta cop from somewhere else.
Ah okay thanks man, was hoping it might have a later release in the UK but that's cool
check ur pms
Apr 19, 2013 @ 20:28
Anyone know about the diamond x huf collab and if it's gonna be available/released in the uk? 
Fairly certain that collab is sold out and/or only available at certain retailers. You might find a few pieces here and there on some sites online, but they're pretty much gone I believe.

And no, it won't be released in the UK. Gotta cop from somewhere else.
what u on about? It's been released in several stores lol
This topic is locked, replies are no longer accepted.