Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 12, 2013 @ 10:47 PM
tmcdonald

Post: 22

Join Date: Mar 2013

Anyone know how the Military Khaki shorts fit in the waist? 32 in the Diamond jeans were a little roomy but manageable, 32 fit me good in the boardshorts. Wondering if 30 would fit me in the khaki shorts cause 32 was big on me in jeans. 
March 12, 2013 @ 11:08 PM
yaboynok

Post: 90

Join Date: Oct 2012

Anyone know when summer pt. 1 will drop? or any exclusives will drop
March 12, 2013 @ 11:17 PM
The Fiasco

Post: 2537

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Got some pics of the diamond signs in Chicago. Shitty quality but it is what it is.

This is at Wellington, Southport, and Lincoln.


Belmont and Racine. Missed the logo but there was a Peas and Carrots Int ad right after which I thought was dope.


Racine, Lincoln and I think Wrightwood (?confused


I think I saw a fourth but couldn't snap a picture. Shits look real good though cool

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 12, 2013 @ 11:21 PM
The Fiasco

Post: 2537

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Thefiasco is an OG. LOL waht up fam
Tones my partnadem cool

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 12, 2013 @ 11:26 PM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

that un-polo looks nice ^

instagram/twitter: dadonnyd

March 12, 2013 @ 11:34 PM
The Fiasco

Post: 2537

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Yeah let me say, my cell phone does not even come close to doing these signs justice. These signs are extremely bright and crisp.  Details are definitely there.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 12, 2013 @ 11:40 PM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

Yeah let me say, my cell phone does not even come close to doing these signs justice. These signs are extremely bright and crisp.  Details are definitely there.
id love to see some diamond signs around my city, but that aint gonna happen... you got a whole other market over here in Australia  Nick, guarantee you'd kill it out here... maybe one day

instagram/twitter: dadonnyd

March 13, 2013 @ 12:03 AM
dmnd626

Post: 643

Join Date: Nov 2012

But yea back yo this def jam disaster...how can I get one without the rape price!!!

Istagram: traytraxxx

March 13, 2013 @ 12:12 AM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

But yea back yo this def jam disaster...how can I get one without the rape price!!!
hit up ichigo81 on the previous page, see what he can do, if he's going??

instagram/twitter: dadonnyd

March 13, 2013 @ 12:18 AM
blakplague

Post: 1641

Join Date: Jan 2009

Location: LA

Yeah let me say, my cell phone does not even come close to doing these signs justice. These signs are extremely bright and crisp.  Details are definitely there.
id love to see some diamond signs around my city, but that aint gonna happen... you got a whole other market over here in Australia  Nick, guarantee you'd kill it out here... maybe one day
http://www.youtube.com/watch?v=sLS3RGesIFQ

But really though. What do you mean?
March 13, 2013 @ 01:15 AM
lghtshdws

Post: 186

Join Date: Apr 2012

Location: Chicago, IL

whoops didnt see that was posted eariler my bad

instagram: cdotphotography

March 13, 2013 @ 04:48 AM
wormdoes

Post: 305

Join Date: Nov 2012

Location: Boston, MA

I hit up that dude who said he had Def Jam gear and never got a response. Not sure if he was trolling or just busy *shrugs*

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

March 13, 2013 @ 05:05 AM
The Fiasco

Post: 2537

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

I hit up that dude who said he had Def Jam gear and never got a response. Not sure if he was trolling or just busy *shrugs*
I talked to him he prolly just hasn't checked HB. He's legit trust.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 13, 2013 @ 05:23 AM
diamantelifer84

Post: 251

Join Date: Oct 2012

Someone whos in austin hook it up with a tee!
March 13, 2013 @ 06:30 AM
blakplague

Post: 1641

Join Date: Jan 2009

Location: LA

Someone whos in austin hook it up with a tee!
Good luck, you'll need it.
March 13, 2013 @ 08:40 AM
DENN!S

Post: 1443

Join Date: Apr 2008

Location: Boston

Thefiasco is an OG. LOL waht up fam
Tones my partnadem
Got some pics of the diamond signs in Chicago. Shitty quality but it is what it is.

This is at Wellington, Southport, and Lincoln.


Belmont and Racine. Missed the logo but there was a Peas and Carrots Int ad right after which I thought was dope.


Racine, Lincoln and I think Wrightwood (?


I think I saw a fourth but couldn't snap a picture. Shits look real good though
Thank you for sharing these man and good looks!

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

March 13, 2013 @ 01:38 PM
The Fiasco

Post: 2537

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

You know I had to Dennis cool lol. Im gonna keep looking for all of em. Gotta collect dem all.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 13, 2013 @ 08:55 PM
yaboynok

Post: 90

Join Date: Oct 2012

Anyone sees nick ig? I cant take screenshots but yeah those shirts.look wet af at the pop up shop
March 13, 2013 @ 08:56 PM
brenm

Post: 328

Join Date: Aug 2012

Location: Chicago

Although I'm not totally in the rock vibe, I'd definitely want this tee for the collection sake. Hope it finds its way to the bay without rape prices. (via Nick's IG)


twitter: thatbrenkid | rep code "HugeHype" on karmaloop

March 13, 2013 @ 09:03 PM
brenm

Post: 328

Join Date: Aug 2012

Location: Chicago

Def Jam x Diamond exclusives look crisp too:


twitter: thatbrenkid | rep code "HugeHype" on karmaloop

March 13, 2013 @ 09:04 PM
LA_Kid

Post: 710

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd

^ima try to get the guitar one

taskforce bitch mob nigga

March 13, 2013 @ 09:18 PM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

I'd like both for the collection

instagram/twitter: dadonnyd

March 13, 2013 @ 09:26 PM
dmnd626

Post: 643

Join Date: Nov 2012

I need both of those shirts...man o man...at least online or fairfax..smh

Istagram: traytraxxx

March 13, 2013 @ 09:32 PM
c0w7ree

Post: 130

Join Date: Nov 2011

Location: California

If anyone is picking up any extra Def Jam tees in large, please PM me..
March 13, 2013 @ 11:09 PM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

very happy just got one of my grails ive been searching for for ages in today DS, thanks to Zee3 cool
 

instagram/twitter: dadonnyd

March 13, 2013 @ 11:41 PM
zeanzheldon

Post: 508

Join Date: Dec 2011

Location: Oregon

^^^^^ Nice pick up I still have my black crewneck. Need to start wearing it again.
March 14, 2013 @ 01:58 AM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

just got my i phone 5 case in today, they are so good, im stoked i was able to pick one up, quality is so on pointcool

instagram/twitter: dadonnyd

March 14, 2013 @ 03:21 AM
keithkool

Post: 262

Join Date: Nov 2012

Location: Worcester.Massachuse...

anybody know what the price on the def jam tee was?
March 14, 2013 @ 03:24 AM
brenm

Post: 328

Join Date: Aug 2012

Location: Chicago

just got my i phone 5 case in today, they are so good, im stoked i was able to pick one up, quality is so on point
damn. you're hella lucky. i was in class and god help if the professor sees you with a phone out. hahaha. needless to say it was near impossible for me to cop. word. got any pics?

twitter: thatbrenkid | rep code "HugeHype" on karmaloop

March 14, 2013 @ 03:45 AM
lovedmndlife

Post: 3676

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

just got my i phone 5 case in today, they are so good, im stoked i was able to pick one up, quality is so on point
damn. you're hella lucky. i was in class and god help if the professor sees you with a phone out. hahaha. needless to say it was near impossible for me to cop. word. got any pics?
i can take some tonight of my phone with the case on and my custom made diamond iphone home button sticker, its been on for 2 weeks and is going great

instagram/twitter: dadonnyd


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top