[DIAMOND SUPPLY CO.] - 2013 Discussion Thread

March 02, 2013 @ 10:04:36

All white 1998 hoody is probably my favorite piece of Spring 2. We rarely do a white hoody, and I think the graphic looks sick on it. 

Which pieces are you guys scooping up tomorrow? (Well today)

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

March 02, 2013 @ 10:05:55
After looking at Spring 2 again looks like I'll be spending more than I originally anticipated I would.


Thinking about that snake skin brilliant belt. I already have a black brilliant though so seems redundant. Shit looks so clean!!
Snakeskin belt came out really nice. We've also stepped up the belt packaging...I think you'll be impressed with the quality all around.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

March 02, 2013 @ 14:44:05
Ill be copping both of those plaids
I work in an office, does anyone know if those diamond belts will dig into my dick while im sitting all day?

|| instagram: lups1 ||

March 02, 2013 @ 15:30:36
Spring 2 just so happens to drop on my bday lol
March 02, 2013 @ 17:40:58

All white 1998 hoody is probably my favorite piece of Spring 2. We rarely do a white hoody, and I think the graphic looks sick on it. 

Which pieces are you guys scooping up tomorrow? (Well today)
I'll probably cop this, but is it only coming in white?
March 02, 2013 @ 17:56:03
Here's a collage of some stuff that will be dropping today. Few gems:

March 02, 2013 @ 18:47:00

All white 1998 hoody is probably my favorite piece of Spring 2. We rarely do a white hoody, and I think the graphic looks sick on it. 

Which pieces are you guys scooping up tomorrow? (Well today)
I'll probably cop this, but is it only coming in white?

Spring 2 just so happens to drop on my bday lol

happy bday dude...............and yes it comes in other colors
March 02, 2013 @ 19:16:30
Here's a collage of some stuff that will be dropping today. Few gems:

Nice collage . I think I've changed my mind on that DL - 98 tee. Those rugs look pretty nice too.
March 02, 2013 @ 19:17:40
Meant to say something a while back (after Spring 1) but when did Diamond replace the heather color with charcoal? I bought the Imprint hoodie which is listed as heather and its definitely nowhere close to heather. Super disappointing.


Will the heather items in Spring 2 be heather or charcoal?
You mean like this?
http://www.mltd.com/diamond-supply-imprint-pullover-hoodie-grey-c-467-p-1-pr-45528.html
March 02, 2013 @ 19:24:01
Meant to say something a while back (after Spring 1) but when did Diamond replace the heather color with charcoal? I bought the Imprint hoodie which is listed as heather and its definitely nowhere # to heather. Super disappointing.


Will the heather items in Spring 2 be heather or charcoal?
You mean like this?
http://www.mltd.com/diamond-supply-imprint-pullover-hoodie-grey-c-467-p-1-pr-45528.html
Yes, on DSC website it's listed as heather, but as you can see in that pic and in person it's charcoal. Just wish I would have known before ordering. Heather > charcoal

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

March 02, 2013 @ 20:05:30
Checked out at 3:01 #BOOM

Copped the white 1998 hoodie, Skull and No 1 tee

Hope everyone gets what they were after!

edit: noticed that all the items listed as heather are actually charcoal

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

March 02, 2013 @ 20:07:24
I thought they were ganna restock the Diamond skate life denim ?)
March 02, 2013 @ 20:08:38
So the website crashed?
March 02, 2013 @ 20:11:25
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online

|| instagram: lups1 ||

March 02, 2013 @ 20:11:28
So the website crashed?

lol same here so where is the plaid shirts at think there adding things or thats it?
holy shit the rug is alot didnt think it be that much
March 02, 2013 @ 20:20:18
Meant to say something a while back (after Spring 1) but when did Diamond replace the heather color with charcoal? I bought the Imprint hoodie which is listed as heather and its definitely nowhere http://# to heather. Super disappointing.


Will the heather items in Spring 2 be heather or charcoal?
You mean like this?
http://www.mltd.com/diamond-supply-imprint-pullover-hoodie-grey-c-467-p-1-pr-45528.html
Yes, on DSC website it's listed as heather, but as you can see in that pic and in person it's charcoal. Just wish I would have known before ordering. Heather > charcoal
Well I looked really close at it. It looks like it is heather, but darker dude. Not too sure what up with that.
Checked out at 3:01 #BOOM

Copped the white 1998 hoodie, Skull and No 1 tee

Hope everyone gets what they were after!

edit: noticed that all the fleece items listed as heather are actually charcoal
Congrats on that.
I thought they were ganna restock the Diamond skate life denim 
You can get those any where really. I wish they had the Brilliant denim though. Those are impossible to find q-_-p.
So the website crashed?

lol same here so where is the plaid shirts at think there adding things or thats it?
holy shit the rug is alot didnt think it be that much
Likely the site is just too fucked up. I'm guessing they put it up after the site is fixed. Dude 50' x 50' thats more than 4 ft.
March 02, 2013 @ 20:20:48
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Noticed that about the belt. Was going to buy it, but nowhere to be found *shrugs*

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

March 02, 2013 @ 20:22:19
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Going up right now...

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

March 02, 2013 @ 20:23:32
Recycled skateboard shade are restocked 
March 02, 2013 @ 20:25:52
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Going up right now...


Damn, i already checked out!
Afraid the plaids would sell out in my size.

|| instagram: lups1 ||

March 02, 2013 @ 20:26:54
@blakplague ok it didnt that it was  50' x 50'  when i was loking at
March 02, 2013 @ 20:32:58
Wow, the snakeskin is $70 #ImNotAboutThatLife lol

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

March 02, 2013 @ 20:34:29
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Going up right now...


Damn, i already checked out!
Afraid the plaids would sell out in my size.
http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Classic-Snake-Belt_p_3376.html

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

March 02, 2013 @ 20:34:46
wheres the plaid shirts at i got be at work in 15 mins lol
March 02, 2013 @ 20:35:41
wheres the plaid shirts at i got be at work in 15 mins lol

http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Plaid-Short-Sleeve-Work-Shirt-in-RedBlue_p_3336.html
http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Plaid-Short-Sleeve-Work-Shirt-in-OrangeBlack_p_3335.html

|| instagram: lups1 ||

March 02, 2013 @ 20:37:16
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Going up right now...
He speaks the truth. It doesn't look as bad now. 
Yup, crashed and the snakeskin belt is not online
Going up right now...


Damn, i already checked out!
Afraid the plaids would sell out in my size.
Cop and ask for combined shipping maybe? q-_-p They look awesome.
Must wait for black tags though :/.
@blakplague ok it didnt that it was  50' x 50'  when i was loking at
Either way they're pretty sick. It'd be dope to have it in a living room haha.
March 02, 2013 @ 20:45:07
Should I.just go.on ebay and buy some diamond denim my size can't find my size anywhere else:/
March 02, 2013 @ 20:53:38
Should I.just go.on ebay and buy some diamond denim my size can't find my size anywhere else:/
Depends on your size. Lots of online store sell that stuff.
March 02, 2013 @ 21:12:22
Should I.just go.on ebay and buy some diamond denim my size can't find my size anywhere else:/
Depends on your size. Lots of online store sell that stuff.
im a size 34 should 
March 02, 2013 @ 22:27:01
Got dl 98 tee, certified lifer tee, no 1 tee, bandana, and heavy weight 3 from spring one tee pretty happy
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x