FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
February 16, 2013 @ 07:39 PM
blakplague

Post: 2072

Join Date: Jan 2009

Location: LA

Anyone copping that Bun B collab tomorrow?
February 16, 2013 @ 08:39 PM
diamantelifer84

Post: 251

Join Date: Oct 2012

Yup^^ and stupid question never heard of "evidence" any one wanna explain. I know hes a rapper and producer right?
February 16, 2013 @ 10:15 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

Anybody know what time the bun b collab drop??? Thanx

Istagram: traytraxxx

February 16, 2013 @ 10:37 PM
diamantelifer84

Post: 251

Join Date: Oct 2012

Most likely 12 cali time or 11 cali time since there in texas i think last year it was 11 pacific time^^^
February 17, 2013 @ 12:04 AM
Glo'bito

Post: 1794

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

Evidence? meh. I'm just hoping to see more collabs with Curren$y.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

February 17, 2013 @ 01:06 AM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

Thats what I figured @diamontelifer84...just making sure

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 01:28 AM
TONY.

Post: 608

Join Date: Aug 2010

The Bun B collab drops tomorrow @ 12pm PST

instagram: @tonyramirez / twitter: @_tonyramirez / www.diamondsupplyco.com

February 17, 2013 @ 01:34 AM
WatchOutForSelener

Post: 318

Join Date: Dec 2012

people still wear this faggot ass brand that sold out to da lames? LOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOL

......

February 17, 2013 @ 02:13 AM
Dat1Dude562

Post: 2018

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

people still wear this faggot ass brand that sold out to da lames? LOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOL


           
......  Every streetwear label sold out to the lames. Some just did A LOT more than others. Your 2 month old join date automatically puts you into that category of lames because you jumped into the "hype" at its prime.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

February 17, 2013 @ 02:46 AM
WatchOutForSelener

Post: 318

Join Date: Dec 2012

people still wear this faggot ass brand that sold out to da lames? LOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOL
Every streetwear label sold out to the lames. Some just did A LOT more than others. Your 2 month old join date automatically puts you into that category of lames because you jumped into the "hype" at its prime.

so im assuming ur one of dese phaggots? LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

......

February 17, 2013 @ 03:16 AM
Dat1Dude562

Post: 2018

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

^ nahhhhhh cool

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

February 17, 2013 @ 03:16 AM
Dat1Dude562

Post: 2018

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

^ nahhhhhh cool

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

February 17, 2013 @ 03:46 AM
bill burr

Post: 270

Join Date: Nov 2012

Location: Worcester.Massachuse...

Yup^^ and stupid question never heard of "evidence" any one wanna explain. I know hes a rapper and producer right?


yes he is a mc and producer and in a group called dilated peoples!!!
if you like hiphop check them out they do good shit he also has some solo albums aswell
February 17, 2013 @ 04:40 AM
esjay

Post: 1279

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

dmnd sold out big time but yall niggas know they still do something dope every once in awhile . 

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

February 17, 2013 @ 05:22 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

If selling out is buying my mom a house and putting money in my fam pockets then yea I want to "sell out" too...I see blvck scvle, pink dolphin, of etc in the same stores dmnd is being sold...yea I agree the designs arent that great right now but we all know nick got something up his sleeve. #diamondlife

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 06:05 PM
wormdoes

Post: 308

Join Date: Nov 2012

Location: Boston, MA

Really curious to see the pricing on Bun B colab. Will say a lot about future colabs coming this year. Hope Nick doesn't get greedy and price this too high

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

February 17, 2013 @ 06:26 PM
bill burr

Post: 270

Join Date: Nov 2012

Location: Worcester.Massachuse...

Really curious to see the pricing on Bun B colab. Will say a lot about future colabs coming this year. Hope Nick doesn't get greedy and price this too high

co-sign
February 17, 2013 @ 06:33 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

Really curious to see the pricing on Bun B colab. Will say a lot about future colabs coming this year. Hope Nick doesn't get greedy and price this too high
Agree...im gonna guess $40..first time I have to order something...usually I just go to fairfax...lets see how this goes..any tips for ordering from diamond???

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 07:07 PM
mkm159

Post: 403

Join Date: Nov 2011

Location: America

It will be at least $40, considering GR tees range from 32-36.
Add in UPS shipping, and you have a $50 tee shirt, or close to.

That being said, it's gonna take a super sick design for me drop 50 on a tee shirt.
Easy pass today.
February 17, 2013 @ 07:09 PM
wormdoes

Post: 308

Join Date: Nov 2012

Location: Boston, MA

My guess is $40-$44 for the tee. $72-$76 for the crew. I hope I'm dead wrong tho.

AFA tips, have a fast connection and be logged into the site prior to 3 EST.

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

February 17, 2013 @ 07:14 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

Thanks bro...if its anywhere near $50 after shipping im passing...I stay 30 mins from the damn warehouse..we will see...might just cop more heat from the bay...if anyone has any dope shit in medium let me know

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 07:21 PM
mkm159

Post: 403

Join Date: Nov 2011

Location: America

Thanks bro...if its anywhere near $50 after shipping im passing...I stay 30 mins from the damn warehouse..we will see...might just cop more heat from the bay...if anyone has any dope shit in medium let me know
It definitely will be near $50.
Think about it.
Before the ridiculous price increases, a GR tee ranged from, 30-34. 
And the exclusives were 36-38, I believe.

Now it's GR: 32-36.
So exclusives will have to be 38-40, if not more like @wormdoes said.
UPS shipping is something like 8-9 bucks.
So ya it's pretty damn close to 50.
February 17, 2013 @ 08:00 PM
lovedmndlife

Post: 3949

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

Bun B up a few minutes early, thanks to @niickyrozay for grabbing me a white T im excited that the collabs have finally started for the year

instagram/twitter: dadonnyd

February 17, 2013 @ 08:01 PM
LA_1201

Post: 789

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd

yeah i noticed that^ so i just copped the bun b tee

taskforce bitch mob nigga

February 17, 2013 @ 08:01 PM
diamantelifer84

Post: 251

Join Date: Oct 2012

Got a black bun b
February 17, 2013 @ 08:01 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

F it...I copped it anyway...it was $50.71 after taxes

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 08:03 PM
LA_1201

Post: 789

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd

for me it was 47.56, i go to school out of state

taskforce bitch mob nigga

February 17, 2013 @ 08:03 PM
dmnd626

Post: 707

Join Date: Nov 2012

F it...I copped it anyway...it was $50.71 after taxes and shipping

Istagram: traytraxxx

February 17, 2013 @ 08:08 PM
wormdoes

Post: 308

Join Date: Nov 2012

Location: Boston, MA

Well, I was off on prices, thankfully for those who are copping. Steve Nash for me

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

February 17, 2013 @ 08:15 PM
bill burr

Post: 270

Join Date: Nov 2012

Location: Worcester.Massachuse...

said fuck it and grabed one

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top