[DIAMOND SUPPLY CO.] - 2013 Discussion Thread

October 31, 2013 @ 17:18:50 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Ima buy the hoodie and sweats and rock them at the same damn time.

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 17:35:39 PM
Post: 805
Join Date: Nov 2012
Damn no one is at the store..I'm the only one here...got my stuff for sure haha..good look to w.e is copping

Istagram: traytraxxx

October 31, 2013 @ 17:40:41 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
Ima buy the hoodie and sweats and rock them at the same damn time.
hell yeah.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

October 31, 2013 @ 17:41:46 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
Demon and champagne tee.


@dennis do you know if the sweatpants are normal diamond sweats with the pull strings at the ankles?
They're actually cuffed nicely, no drawstring needed.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

October 31, 2013 @ 17:42:51 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
How much were the hoodie and sweats dmnd626?

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 18:00:06 PM
Post: 3998
Join Date: Jan 2009
Location: LA
1 hour left. 
October 31, 2013 @ 18:06:08 PM
Post: 805
Join Date: Nov 2012
They still haven't opened yet...and its past 11...smh

Istagram: traytraxxx

October 31, 2013 @ 18:08:03 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Oh yeah, forgot they dont open until 11
Let us know how everything looks in person!

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 18:21:57 PM
Post: 323
Join Date: Nov 2012
Location: Boston, MA
Def copping the hoodie, despite my recent issues, lol. Champagne tee will be copped as well. Still debating the sweats. I'm anti cuffed ankle sweats, but I keep feeling like if I dont cop them I'll be mad at myself once they sell out

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

October 31, 2013 @ 18:30:13 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
I love fitted/cuffed sweats. Just need the right shoes to go with them.
Me, i prefer wearing crocs with 'em.

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 18:32:30 PM
Post: 805
Join Date: Nov 2012
Man it doesn't open till 12...smh...30 more minutes still no one here...suprised...I could of came later

Istagram: traytraxxx

October 31, 2013 @ 18:34:55 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Go grab a In N Out burger before they open

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 18:37:53 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
How much were the hoodie and sweats dmnd626?
this is what i need to know too

that will make it or break it for me

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 31, 2013 @ 18:40:37 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Im pretty sure the hoodie will be $88 and sweats will be maybe $78???

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 18:41:08 PM
Post: 805
Join Date: Nov 2012
Hoodie I'm guessing 88..sweats should be in the same range

Istagram: traytraxxx

October 31, 2013 @ 18:42:44 PM
Post: 791
Join Date: Apr 2013
Location: San Francisco
Hoodie I'm guessing 88..sweats should be in the same range
hoodie most likely 88 and sweats 80-84 is my guess
October 31, 2013 @ 18:43:14 PM
Post: 805
Join Date: Nov 2012
Go grab a In N Out burger before they open
Closest in n out is like 15 mins away...too late now lol but I am hungry af...should of went to canters

Istagram: traytraxxx

October 31, 2013 @ 18:50:40 PM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Good luck to all trying to cop, I hate not being able to be part of the excitement of trying to grab some stuff online

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 31, 2013 @ 18:54:10 PM
Post: 240
Join Date: Mar 2008
Go grab a In N Out burger before they open
Closest in n out is like 15 mins away...too late now lol but I am hungry af...should of went to canters
Sorry G we open at 12 for releases. Are you still out front I don't see you.

Twitter; @YoungCorey | Instagram; @YoungCorey | Diamond Supply Co Fairfax. |ABOVE AVERAGE APPAREL | @WEABOVEAVERAGE | WEABOVEAVERAGE.COM

October 31, 2013 @ 18:57:01 PM
Post: 38
Join Date: Apr 2013
got mine blushing
October 31, 2013 @ 18:57:58 PM
Post: 105
Join Date: Sep 2012
I get so antsy when I'm just sitting here refreshing, ha.
October 31, 2013 @ 18:58:15 PM
Post: 791
Join Date: Apr 2013
Location: San Francisco
champagne and demon supply copped. sweats are 90 
October 31, 2013 @ 18:58:16 PM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Capsule was up 8 minutes early on the site 

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 31, 2013 @ 18:59:19 PM
Post: 56
Join Date: Jul 2012
Location: Oregon State
Love how the online release always releases like 10 minutes early! checked out before there supposed to even drop 

INSTAGRAM / TWITTER: Bchronic

October 31, 2013 @ 19:01:34 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Site going slow :\

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 19:04:01 PM
Post: 323
Join Date: Nov 2012
Location: Boston, MA
Copped the hoodie/champagne tee. Sweat pants are $90 for those wondering

@LUPS all the fuckboy sneaker pics with cuffed sweats on IG is why I will never own a pair, lol

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

October 31, 2013 @ 19:05:37 PM
Post: 332
Join Date: May 2013
Location: 909/951
dont know if i want to drop $90 on a pair of sweats
October 31, 2013 @ 19:07:16 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Well, as soon as i went to check out the size large sweatpants were sold out.

That blows

|| instagram: lups1 ||

October 31, 2013 @ 19:08:10 PM
Post: 105
Join Date: Sep 2012
Went all in and copped the hoodie, crew, demons tee, the 5 panel and the deck (the sweats look legit too, I just couldn't afford to drop 90 more bones). Can't wait to see all these in person
October 31, 2013 @ 19:10:04 PM
Post: 28
Join Date: Jan 2013
No snapback?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x