[A Bathing Ape] - 2014 Official Discussion Thread

Aug 26, 2013 @ 22:06
looks fake,
ask seller for clearer pics of the full front and ape tag on the sleeve
i copped at the thift for 2$. will upload the pics soon
Sep 08, 2013 @ 18:04
1st bapestas


IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 08, 2013 @ 19:31
anyone selling shark/tiger/1st camo hoodie? looking for XL, good condition. Based in UK.
Sep 08, 2013 @ 21:54
what did you pay for those bapestas?!
Sep 15, 2013 @ 00:54
hehe grails 
Sep 15, 2013 @ 02:02
Originally posted by Inactive User
hehe grails 
im a bit salty ill be honest

Feeling like Bishop from Juice

Sep 15, 2013 @ 04:09
zozo tiger camo collection is dope, too bad that shit is coming in january tho
Sep 15, 2013 @ 15:35
NIGO LEFT THAT SHOULD SAY ALOT ABOUT THE CREATIVE DIRECTION OF BAPE, ALSO PRICE POINTS ARE A LITTLE OVER PRICED SEEING AS HOW THEY RAISED THEM THEY SHOULD OF KEPT AT 80 A T ETC BUT NOW ALOT OF BAPE PRODCUTS ARE NOT EVEN MANUFACTURED IN JAPAN
Sep 15, 2013 @ 19:22
acquired my grailzzzzz a couple days ago 

smokeyface smokeyface smokeyface

KB FAM // IG @shin0bi

Sep 16, 2013 @ 02:32
how do crape stas fit?

whoever down voting my shit is a fucking faggot that's jealous of everything about my life- Ronn_eL

Sep 16, 2013 @ 15:33
so uhmmm...trap lord tee not fropping online? or....

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 20, 2013 @ 11:49
Old but still dope:




Checkout my collections on Flickr: http://www.flickr.com/photos/kanzo/sets/72157605004937743/

Sep 20, 2013 @ 21:41
how much for bape x stussy pieces?

can anyone link me, thank you
Sep 20, 2013 @ 21:44
Originally posted by Inactive User
how much for bape x stussy pieces?

can anyone link me, thank you
Tees are ~$62, L/S $82, Shark $282, Desert Hoodie $200, Jacket $200. Those are what I remember from seeing it last lol

Instagram - @octose // visually inclined

Sep 21, 2013 @ 00:27
what day and time does bape.us usually drop their stuff online?
Sep 21, 2013 @ 04:11
Collab dropped right now
Got the tee I wanted
damn varsity was a stack
Sep 21, 2013 @ 04:29
" />(Invalid img)" />
just copped smokeyface cant wait 

~

Sep 22, 2013 @ 02:16
any of you guys ever order on the Japanese Bape site?

They have way more items and the prices seem better too.

Thoughts?  Do they even ship to USA?
Sep 22, 2013 @ 03:02
any of you guys ever order on the Japanese Bape site?

They have way more items and the prices seem better too.

Thoughts?  Do they even ship to USA?
I dont believe they ship to the us , but you could use a japanese proxy service
Sep 22, 2013 @ 19:44
use spebid.com as a proxy service,   great service, i use it all the time
Sep 23, 2013 @ 06:18
" />(Invalid img)" />
just copped  cant wait 
i need this in large...

feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/164458

Sep 25, 2013 @ 14:45

Price check, bape x undftd tee from about a year ago

KB FAM // IG @shin0bi

Sep 25, 2013 @ 15:27
$10. now sell it to me

but it prob lost a lot of value since you washed it couple times.
Sep 25, 2013 @ 19:54
yeah I wasnt looking to make bank on this anyways
mainly just wanna sell it cause it fits mad young on me lol

KB FAM // IG @shin0bi

Sep 25, 2013 @ 20:05
yeah I wasnt looking to make bank on this anyways
mainly just wanna sell it cause it fits mad young on me lol

how tall are you?
Sep 25, 2013 @ 20:12
Millz you gonna ban yourself for selling in a thread or are you above the rules?
Sep 25, 2013 @ 20:13
he was asking for a price check.
Sep 25, 2013 @ 21:17
Millz you gonna ban yourself for selling in a thread or are you above the rules?
im not selling anything lol. you dont even know what size the tee is, im just asking for a price check 

KB FAM // IG @shin0bi

Sep 27, 2013 @ 22:39
Not tryin to sell, but looking for a size swap on the stussy x bape hoodie. What's a good place to make that happen without really struggling.
Sep 28, 2013 @ 23:36
yeah I wasnt looking to make bank on this anyways
mainly just wanna sell it cause it fits mad young on me lol
well to be real, he does say right here he is trying to sell it.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0