Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 12, 2013 @ 02:19 AM
FADILL

Post: 9

Join Date: Nov 2013

http://www.ebay.com/itm/111236201568 stickers for sale
December 12, 2013 @ 09:39 AM
majdob

Post: 813

Join Date: Mar 2013

Just copped this from some lowkey skateshop online 
December 12, 2013 @ 09:47 AM
bananarama

Post: 330

Join Date: Jun 2013

Just copped this from some lowkey skateshop online 
nice pickup fam, they stock any hoodies ?

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

December 12, 2013 @ 11:48 AM
Gilly Suits

Post: 2234

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

Anyone know where I can cop a few tees, or a hoodie?
SEASONS Skateshop if in upstate New York or online. Orchard Skateshop in store only.
online needs to be in
Seasons ain't got any FA lol, they barely got shit 
They probably sold out. They had pre-orders for the new shit like 2-3 weeks ago. I didn't want it because I'm too old to bwalking around with the word fucking on my shirt

Culective.com //

December 12, 2013 @ 12:55 PM
kermitxkk

Post: 71

Join Date: Dec 2013

Location: UK

can someone proxy some T's for me in UK, i know a US ship only site that has in stock
December 12, 2013 @ 03:29 PM
secretsociety

Post: 827

Join Date: Sep 2012

Location: DC

                 

سبحان

December 12, 2013 @ 10:06 PM
majdob

Post: 813

Join Date: Mar 2013

Just copped this from some lowkey skateshop online 
nice pickup fam, they stock any hoodies ?
The site is all sold out of everything now, they had the upside down Fckn Awesome hoodies 
December 12, 2013 @ 10:18 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

"MAINBOY" is about the gayest thing i've seen people pay $100 to have across their chest.
December 13, 2013 @ 02:58 AM
FADILL

Post: 9

Join Date: Nov 2013

can someone proxy some T's for me in UK, i know a US ship only site that has in stock
whats the site
December 13, 2013 @ 05:35 AM
RiFF RaFF

Post: 1290

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

yo whos going to hook it up with that online store pass? cool

Be about it

December 13, 2013 @ 06:12 PM
Squidward Bitch

Post: 422

Join Date: Dec 2013

Location: California

had that sick all over white hoodie from like 2007 but it ran too big... not very true to size
December 14, 2013 @ 07:37 PM
CaptainMurphy

Post: 557

Join Date: May 2013

So.....Where/When can we get these clothes?
December 14, 2013 @ 09:26 PM
secretsociety

Post: 827

Join Date: Sep 2012

Location: DC

So.....Where/When can we get these clothes?
Tons of shops have stocks just search around.. I know a dude who works at a shop and he hooked me up under retail for a big order 

سبحان

December 15, 2013 @ 05:52 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013


will they put them back up?
I assume so, but who fucking knows. It totally depends on what Dill wants to do.
well i think ave has some say now
noooooooo, not enough
December 15, 2013 @ 05:57 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013

"Dill probably didnt make a "regular" FA shirt because he already has countless times and he doesn't want everyone and their little brother to have one. It's like a box logo tee there's a reason they don't make them anymore" FUCKING THANK YOU, WHY DOES EVERYONE WANT THAT THERES BETTER SHIT FA MAKES
December 15, 2013 @ 05:59 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013

not saying that basic logo tee is bad, just why does it have to have a logo on it for people to buy
December 15, 2013 @ 07:46 AM
Cold World

Post: 1545

Join Date: Jan 2010

Location: BK

not saying that basic logo tee is bad, just why does it have to have a logo on it for people to buy
Thats all your looking for though. A logo. The Name.

Supreme, Fucking Awesome, Nike, Stussy, Diamond and MORE! FOR SALE HERE! http://radicalsshop.bigcartel.com/

December 15, 2013 @ 02:31 PM
secretsociety

Post: 827

Join Date: Sep 2012

Location: DC

i found pictures of these "samples". wouldnt mind getting my hands on the all black pair


سبحان

December 15, 2013 @ 06:17 PM
thepurplewarden

Post: 90

Join Date: Aug 2013

I'd probably get a pair but vans are so shitty they'll be duds in a year tops
December 15, 2013 @ 09:00 PM
FADILL

Post: 9

Join Date: Nov 2013

ive never been intrested in the mainboy tee, bc ive never actually know what they mean by mainboy. can someone explain?
December 16, 2013 @ 04:19 AM
Cold World

Post: 1545

Join Date: Jan 2010

Location: BK

i found pictures of these "samples". wouldnt mind getting my hands on the all black pair

give credit where you "found" them.

Supreme, Fucking Awesome, Nike, Stussy, Diamond and MORE! FOR SALE HERE! http://radicalsshop.bigcartel.com/

December 16, 2013 @ 11:15 PM
sweettits

Post: 132

Join Date: Oct 2012

They just took off the video from the site
It says " will be opening soon" and has the password login box
December 17, 2013 @ 03:24 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013

not saying that basic logo tee is bad, just why does it have to have a logo on it for people to buy
Thats all your looking for though. A logo. The Name.
naw man im looking for the heaters not the beaters
December 17, 2013 @ 05:43 AM
secretsociety

Post: 827

Join Date: Sep 2012

Location: DC

i found pictures of these "samples". wouldnt mind getting my hands on the all black pair
give credit where you "found" them.
lol chill. instagram bruv wasnt hard to find

سبحان

December 17, 2013 @ 08:27 AM
Cold World

Post: 1545

Join Date: Jan 2010

Location: BK

not saying that basic logo tee is bad, just why does it have to have a logo on it for people to buy
Thats all your looking for though. A logo. The Name.
naw man im looking for the heaters not the beaters
but you arent. The heat is the OG stuff. Stuff you dont know about.

Supreme, Fucking Awesome, Nike, Stussy, Diamond and MORE! FOR SALE HERE! http://radicalsshop.bigcartel.com/

December 17, 2013 @ 06:55 PM
ASAMP

Post: 10

Join Date: Oct 2013

Location: East Lansing, MI

http://supplystore.com.au/brands/fucking-awesome/c-28/c-114 sorta expensive but instock nonetheless 
December 18, 2013 @ 09:44 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013

http://supplystore.com.au/brands/fucking-awesome/c-28/c-114 sorta expensive but instock nonetheless 
trust me i know bout that shit i had judge hammers, i have the aNYthing collab, worst shirt ever, the fucking awesome 1st crewneck, john lennon tee, 1st puff logo hoodie, and other heat
December 18, 2013 @ 09:46 AM
ratface300

Post: 29

Join Date: Jan 2013

^ wrong quote meant that for Cold World 
December 18, 2013 @ 09:59 AM
bananarama

Post: 330

Join Date: Jun 2013

I wanna buy the upside down logo hood, but idk if I wanna pay like 130 for it confused

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

December 18, 2013 @ 02:53 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

quality is pretty so-so

not worth $130 by a long shot

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top