[OFF-WHITE c/o VIRGIL ABLOH] - 2013 Official Discussion Thread

Apr 26, 2013 @ 04:50
Anyone know the price on the BeenTrill 40oz cap?
Apr 26, 2013 @ 21:27
Anyone know the price on the BeenTrill 40oz cap?
$75
Apr 28, 2013 @ 19:40
can someone explain what they actually like or admire about this brand? not trying to hate just wondering why people are so drawn to it, the designs are extremely simple and there isn't really any value in the quality to speak of


Perceived value and social status. Has nothing to do with the graphics or product it self.
Apr 28, 2013 @ 19:47
Who's copping anything on the restock on monday?
Apr 28, 2013 @ 20:17
Rough measurements for the shorts:
PYREX 30 cm across
pyréx 11.75 cm across x 2.25 cm tall
Apr 28, 2013 @ 21:02
Who's copping anything on the restock on monday?
where is the restock at tho?

hansum is 4ever

Apr 28, 2013 @ 22:02
can someone explain Pyrex, BeenTrill, and Hood By Air to me, their shit seems so simple and stupid, HBA seems like a legit brand, but the new long sleeve tees that HBA x Been Trill did just look stupid and frankly corny as fuck, If Kanye West and dudes like Theophilus London and Ian Connor didn't rock this shit would anyone care

Feeling like Bishop from Juice

Apr 29, 2013 @ 00:42
Who's copping anything on the restock on monday?
where is the restock at tho?
vfiles
Apr 29, 2013 @ 03:27
do you really need measurements if your just gonna be wearing some fuckin black leggings underneath anyway
Apr 29, 2013 @ 04:11
do you really need measurements if your just gonna be wearing some fuckin black leggings underneath anyway
I'm guessing it's for the logo placement homie

DS White Pyrex shorts size L: 150 shipped DS PCL Tee size XL: 230 shipped PM me.

Apr 29, 2013 @ 04:19
Who's copping anything on the restock on monday?
where is the restock at tho?
vfiles
okay.. I'm refreshing at vfiles right now and it is still sold out.

r3gularbwoy.tumblr.com / @rjonee - Instagram

Apr 29, 2013 @ 04:40
where is the restock at tho?
vfiles
okay.. I'm refreshing at vfiles right now and it is still sold out.
You may be retarded.
Apr 29, 2013 @ 04:53
vfiles
okay.. I'm refreshing at vfiles right now and it is still sold out.
You may be retarded.
wtf? because I thought he may actually know and I got a smartphone I can check with in 2 seconds? Some of you members are hella annoying tryna cut ass on the daily.

r3gularbwoy.tumblr.com / @rjonee - Instagram

Apr 29, 2013 @ 16:05
VFILES restock is up, copped white hoodie and religion tee.
Apr 29, 2013 @ 16:07
copped white religion tee. Was really hoping for black and white shorts

BleztONE

Apr 29, 2013 @ 16:46
copped. @mason prob feels like the retarded one now

r3gularbwoy.tumblr.com / @rjonee - Instagram

Apr 29, 2013 @ 16:55
Was really hoping for black and white shorts

hansum is 4ever

Apr 29, 2013 @ 17:08
copped. @mason prob feels like the retarded one now
To be fair, you were posting about refreshing the site 12 hours early...
Apr 29, 2013 @ 17:35



copped a legit pair of shorts
copping blank shorts tomorrow
that shit been steped on 
Apr 29, 2013 @ 19:28
Didn't cop anything cause there was no shorts. I got hooked up with 2 hoodies though which should be coming this week
Apr 29, 2013 @ 21:02
Didn't cop anything cause there was no shorts. I got hooked up with 2 hoodies though which should be coming this week
yea i really wanted to cop some shorts but i didn't know this restock was only gonna be tshirts and hoodies
Apr 29, 2013 @ 22:35
copped. @mason prob feels like the retarded one now
I called you retarded cause you quoted dude saying a restock was occurring on Monday, yet you said you were refreshing the page on Sunday. Fucking moron. 
Apr 30, 2013 @ 04:17
Anyone think there is gonna be any more restocks of the shorts anywhere soon?

BleztONE

Apr 30, 2013 @ 04:18
i need a white religion tee sz M

slept ode hard 

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Apr 30, 2013 @ 13:49
Shorts are going for 600 on ebay now. That's insane.
They aren't actually selling for that, though. More in the area of $150, it seems.
Apr 30, 2013 @ 14:40
Anyone think there is gonna be any more restocks of the shorts anywhere soon?
according to vfiles, they might get in a few shorts here and there but they're never going to do a restock like they did a few days ago ever again
Apr 30, 2013 @ 15:14
Anyone think there is gonna be any more restocks of the shorts anywhere soon?
according to vfiles, they might get in a few shorts here and there but they're never going to do a restock like they did a few days ago ever again
Where did you see that

BleztONE

Apr 30, 2013 @ 15:39
i can't understand how people pay so much for this shit.
Apr 30, 2013 @ 15:51
Anyone think there is gonna be any more restocks of the shorts anywhere soon?
according to vfiles, they might get in a few shorts here and there but they're never going to do a restock like they did a few days ago ever again
Where did you see that
I talked to the people working there when I was at the restock yesterday
Apr 30, 2013 @ 17:14
restock RSVPGallery, ended up with a black religion shirt and a size L and XL of the white shorts. 

BleztONE

Please login first to reply.