[Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban)

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 30, 2013 @ 02:03:40 AM
Post: 370
Join Date: May 2012
Stoked on that Skull & Sword collab & im really feelin the new heroes & villains longsleeve tee smokeyface
April 30, 2013 @ 02:18:57 AM
Post: 23
Join Date: Jan 2013
Order my box last friday, got tracking numb today and doesnt shipout til next monday damn..gotta wait like 2 weeks lol
April 30, 2013 @ 02:53:30 AM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
These black boxes are looking sick

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

April 30, 2013 @ 03:02:25 AM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
Black Scale Warehouse Sale coming soon.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

April 30, 2013 @ 03:40:47 AM
Post: 57
Join Date: Jan 2013
Location: SanFrancisco
Am I the only one who got tracking confirmation and estimated delivery is tmo 4/30. 

@wavyymike

April 30, 2013 @ 04:12:12 AM
Post: 278
Join Date: Dec 2010
^^
i was trying to get someone else to answer that Mega lol..it's all good though
It wasn't a hard question, I'm sure a lot of people read the interview where it mentioned Mega used to go to the HUF store in his medical scrubs

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 30, 2013 @ 04:47:19 AM
Post: 306
Join Date: Sep 2009
Location: BLVCK HVIGHT SF
How long does it take to receive confirmation for your order? Just curious.
It usually takes 1 to 2 business days to receive your tracking number. Also you can always call the Online store 415.355.9153 if you are having problems with online orders.

Black Ops

April 30, 2013 @ 04:48:47 AM
Post: 306
Join Date: Sep 2009
Location: BLVCK HVIGHT SF
Am I the only one who got tracking confirmation and estimated delivery is tmo 4/30. 
All black boxes since Friday and this past weekend orders were shipped out today. 

Black Ops

April 30, 2013 @ 04:50:29 AM
Post: 306
Join Date: Sep 2009
Location: BLVCK HVIGHT SF
Originally posted by Inactive User
Order my box last friday, got tracking numb today and doesnt shipout til next monday damn..gotta wait like 2 weeks lol
Why two weeks? Call the online store so you can get more info on your order. 415.355.9153

Black Ops

April 30, 2013 @ 05:06:52 AM
Post: 618
Join Date: May 2012
Black Scale Warehouse Sale coming soon.
rugby hoodies part of the sale?
April 30, 2013 @ 06:49:07 AM
Post: 54
Join Date: Jul 2012
Location: Sacramento
Originally posted by Inactive User
Can you choose not to get a fitted cap?
^ This. Not much of a fitted fan. Seen a few Black Scale snaps I'd like to have. Just my preference.
April 30, 2013 @ 08:10:26 AM
Post: 887
Join Date: Apr 2013
Location: Sea World
Does the HXV Long sleeve run small? or is it similar to Large S/S Tee because i usually wear Large but sometimes sleeves run tight on long sleeves. If that makes any sense. 
April 30, 2013 @ 08:17:42 AM
Post: 887
Join Date: Apr 2013
Location: Sea World
Add: Will this summer bring any more shorts and fall winter any scarfs? 
April 30, 2013 @ 08:36:08 AM
Post: 3
Join Date: Mar 2013
Black Scale Warehouse Sale coming soon.
are you gonna have any smalls?
April 30, 2013 @ 09:27:40 AM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
Stay true to size on l/s

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

April 30, 2013 @ 14:42:58 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
Black Box coming in tomorrow 5hunna will post pics glad the turn around time was quick. The entering your size info on comments section was a smart move.

Warehouse sale in SF, LA, NY, Online? Def post ahead of time to make a SF trip.

Cant see mega in scrubs lol but i def hit up BSLA in scrubs all the time.

Lillyhammer

April 30, 2013 @ 14:49:19 PM
Post: 435
Join Date: Apr 2010
Location: Madrid,Spain!
I got a question for you....what was Mega doing before he was working at HUF?
I was in the medical field.
drugdealing? HAHA i'm joking fam
April 30, 2013 @ 14:56:38 PM
Post: 370
Join Date: May 2012
@SilvioDante, good to see you back on the forums brotha.
April 30, 2013 @ 16:01:40 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
@SilvioDante, good to see you back on the forums brotha.
Nothing really sparked my interest in BS lately FW is looking great will snap a few pics at Agenda this summer.

Def like to gamble so Black Boxes sparked my interest. Cant complain from last ones they where good.

Lillyhammer

April 30, 2013 @ 16:54:44 PM
Post: 370
Join Date: May 2012
^@SilvioDante i feel you FW is lookin dope AF. I always love BS collabs the most tho.
April 30, 2013 @ 18:48:42 PM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
Black Scale Black Box Project is all shipped out.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

April 30, 2013 @ 19:59:27 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
So much for heads up on date Warehouse sale this weekend.

Lillyhammer

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 30, 2013 @ 20:04:46 PM
Post: 3
Join Date: Mar 2013
Will there be anything online for the sale?
April 30, 2013 @ 20:06:01 PM
Post: 23
Join Date: Jan 2013
Originally posted by Inactive User
Order my box last friday, got tracking numb today and doesnt shipout til next monday damn..gotta wait like 2 weeks lol
Why two weeks? Call the online store so you can get more info on your order. 415.355.9153
stay on losing over in boston thats why lol but the box gets here monday 
April 30, 2013 @ 20:08:24 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
cali gets that 2 day shipping then order from supreme get that 6 day shipping smh

Lillyhammer

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 30, 2013 @ 22:41:22 PM
Post: 8380
Join Date: Aug 2007
Location: BLACK-SCALE.COM
SATURDAY MAY 4TH

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x