[Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban)

January 13, 2013 @ 08:05:46
Now we are talking.

Duck boots are pushed back to Fall13.

Illegal and Silence will release sometime late Jan. no date yet.

Blvck Huf 5 Year Anniversary Black Scale collab in Feb.

Military inspired line will start releasing Holiday 12.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 08:06:28
This is what the forums should be about. Good shit y'all.

What is it you guys really want to see come back?

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 08:07:30
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
PLEASE BRING BACK THE RUGBY HOODIES YO

also can you please explain what will consist of this "military line" ??
January 13, 2013 @ 08:16:52
I finally received my $500 black box earlier this week after a very long wait. I gotta say, I'm really pleased with my box, definitely exceeded my expectations. Seeing how much value I got out of it completely made up for the wait! Wanted to say a huge thanks to @meg@gem, @Reezy, and @AntNoir for hooking it up! Hope the best for the brand and the rest of the Black Scale fam this year! 2013 is your year!







January 13, 2013 @ 08:49:57
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
Is the Us Vs Them Collab pt.2 still happening this Spring '13? Saw something about that on IG. Would love to see that happen!
January 13, 2013 @ 09:22:10
nice box sell me a beanie mayne

I finally received my $500 black box earlier this week after a very long wait. I gotta say, I'm really pleased with my box, definitely exceeded my expectations. Seeing how much value I got out of it completely made up for the wait! Wanted to say a huge thanks to @meg@gem, @Reezy, and @AntNoir for hooking it up! Hope the best for the brand and the rest of the Black Scale fam this year! 2013 is your year!








SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

January 13, 2013 @ 10:07:53
definetly wanna see the rugbys! i cant even front tho..i need that 5th rebel zip hoody and that grey giza tee..that cross swords fitted...man
January 13, 2013 @ 10:40:12
thinking on coppin the fame jacket! what size u guys recommend? usually i am size large

figaro

January 13, 2013 @ 11:16:29
thinking on coppin the fame jacket! what size u guys recommend? usually i am size large
Stay true to size if you like a refined/fitted look. They're supposed to fit like the recent cut and sews from fall and winter '12
January 13, 2013 @ 11:36:08
Originally posted by Inactive User
thinking on coppin the fame jacket! what size u guys recommend? usually i am size large
Stay true to size if you like a refined/fitted look. They're supposed to fit like the recent cut and sews from fall and winter '12
yea cool! thx buddy

figaro

January 13, 2013 @ 16:02:40
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
The old school fitteds like the Knight, the Swords, Scale written like the retro White Sox logo. Fitteds or New-Era Snapbacks with those designs would be cool. A new Deadline collab, The Syndicate Sweatshirt, Anadrome hat, the t-shirt with the Coat of Arms, etc. Just some thoughts....

Pay Wutcha Weigh

January 13, 2013 @ 16:17:34
meg@gem I wanna see the Fall '11 Waxed Chinos come back as well as the Biker Cardigan but made with real leather sleeves and details, that would be dope as fuck. Oh, and the Antwerp leather pocket tee from Spring '12. I slept hard as fuck on that one, redemption would be greatly appreciated.
January 13, 2013 @ 16:31:01
This is why black scale is my favorite brand and will be for a long time

nobody holds it down like black scale does


Also, could you give us some ideas/hints you have for the Military pieces?
January 13, 2013 @ 17:17:04
Stay true to size on the Blvck Fame jacket

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 17:19:24
The military collection will be shown soon. Give me till Feb to post.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 18:17:33
A$AP made Black Scale blow up.

Tumblr: channertap /// Twitter: @channertap /// Svpply: channertap /// Instagram: channertap.

January 13, 2013 @ 18:40:28
someone got pics of the fame jacket?

figaro

January 13, 2013 @ 21:34:44



When did these drop? These are nice as hell
January 13, 2013 @ 21:47:20
A$AP made Black Scale blow up.
they def took us to another place and we love them for it

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 21:47:53
someone got pics of the fame jacket?
http://www.black-scale.com/?p=5822

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 22:07:13
What is it you guys really want to see come back?
Not exactly a comeback but I'd love an all flat black SE Bikes x Black Scale OM Flyer.
I think you featured SE Bikes in two of your recent video lookbooks and it would be wonderful to cruise around the city at night on a Black Scale styled bike
January 13, 2013 @ 22:21:17
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
RUGBY hoodies blushing
January 13, 2013 @ 22:39:33
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
I want that Qualite Superior snapback.
January 13, 2013 @ 23:12:51
Originally posted by Inactive User
What is it you guys really want to see come back?
Not exactly a comeback but I'd love an all flat black SE Bikes x Black Scale OM Flyer.
I think you featured SE Bikes in two of your recent video lookbooks and it would be wonderful to cruise around the city at night on a Black Scale styled bike
Yeah we were looking to do that one day and will see.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 23:13:26
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
I want that Qualite Superior snapback.
this is coming for fall/winter 13

yessir.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 23:14:02
Originally posted by Inactive User
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
RUGBY hoodies
just finished designing a new style of these. two new colorways in the traditional black scale steez

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

January 13, 2013 @ 23:41:11
sports styled clothing like rugby , hockey and football tops would be sick . 
January 13, 2013 @ 23:43:47
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
RUGBY hoodies
just finished designing a new style of these. two new colorways in the traditional black scale steez
January 13, 2013 @ 23:47:15
This is what the forums should be about. Good shit y'all.


What is it you guys really want to see come back?
MORE NINERS GEAR FOR THE BAY FAM
January 13, 2013 @ 23:47:44
I agree a hockey or football jersey would kill it! Looking forward to the rugby's sooo much btw! Also I'd personally like to se the Funeral/Silence/Illegal hat in a New Era fitted!
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x