[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 11, 2013 @ 22:26:03 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
u aint got the pic tho
there is a picture but hes always taking info off of SS and running here to post it.. better not post that picture
I'm on SS too I wonder what's his username
his username is PUNK BLACK

IG: @mobbyluii

February 11, 2013 @ 22:33:34 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Black fish tail parka smokeyface an these die hard SS members need to stop acting like nazi's it's just clothes.. TYBGR

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 11, 2013 @ 22:50:59 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
@ everyone thinking Jasper's HUF hat was supreme, it's cause HUF and supreme print on the same SnapBack caps. someone had a back arc with a HUF tag on the back once.
tons of brands make snapbacks like that. ie. i have ONLY and aNYthing hats with the same shape

on a side note, anyone think the price of a completely legit supreme hoodie would be less b/c the drawstrings were taken out?

412

February 11, 2013 @ 22:59:48 PM
Post: 134
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles Ca
Any one know what the 8 ball hat stands for from S/S winter 12
February 11, 2013 @ 23:07:26 PM
Post: 297
Join Date: Nov 2012
@ everyone thinking Jasper's HUF hat was supreme, it's cause HUF and supreme print on the same SnapBack caps. someone had a back arc with a HUF tag on the back once.
tons of brands make snapbacks like that. ie. i have ONLY and aNYthing hats with the same shape

on a side note, anyone think the price of a completely legit supreme hoodie would be less b/c the drawstrings were taken out?
I'd personally say it would cause then for the buyer it prevents them from having the option to draw the hood in tight or not.. I mean, for most that's probably not a big deal but it's still part of the hoodie regardless.
February 11, 2013 @ 23:07:31 PM
Post: 506
Join Date: Feb 2012
Location: CA
8 Ball of coke? ^^

(WTB) Grey Tyson (L)

February 11, 2013 @ 23:08:12 PM
Post: 53
Join Date: Feb 2013
^ think it's just an 8 ball. I could be wrong tho, I did hear t's gang related to some sort of NYC Gang but idk how true that is.
February 11, 2013 @ 23:08:55 PM
Post: 52
Join Date: May 2012
Any one know what the 8 ball hat stands for from S/S winter 12
think about what you typed... read it and then edit it... S/S winter 12 lmao

and its reference from coke dealing... I dont think your mom will let you wear that
February 11, 2013 @ 23:17:33 PM
Post: 81
Join Date: Nov 2012
I don't think it officially had a meaning but it was originally big during the crack epidemic so DonKing and astonished have a point.

F/S Hebrew Hats, Jump Rope

February 11, 2013 @ 23:30:19 PM
Post: 1154
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
It would be cool if Supreme did a collab with Tite Kubo (the creator of the manga Bleach) and put out replicas of Kisuke Urahara's bucket hat.



That's just me being random though...I highly doubt anyone involved with the brand is even into anime/manga.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 11, 2013 @ 23:38:49 PM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
This parka is the first thing i post from SS, real talk. My niggas think i stay snooping them threads, nah i just sell. Lol preview is next week, i dont see whats the big fucking deal if we're all gonna find out .. Shit man the closing of registration got you kids fucked up thinking you hot shit
February 11, 2013 @ 23:42:36 PM
Post: 1154
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
.
It's all about that Naruto bruh. Check the avy.
Supreme x Leaf Village Head Bands lol.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

February 11, 2013 @ 23:44:19 PM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
Original Fake collab before they shut their doors
February 11, 2013 @ 23:50:35 PM
Post: 1748
Join Date: Sep 2012
Not to state the obvious, but can we concur that there's more colors..as the Red one from the Floral pic' was not placed in this picture?

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

February 11, 2013 @ 23:52:55 PM
Post: 3793
Join Date: Aug 2012
Location: California
Not to state the obvious, but can we concur that there's more colors..as the Red one from the Floral pic' was not placed in this picture?
Well they'll probably have a navy and then the red, but that parka is looking 

EDIT: sorry there's already a navy one in the picture.
February 11, 2013 @ 23:59:03 PM
Post: 401
Join Date: Dec 2012
nigga that bucket hat is kawaii as fuck

i be in that trap house like Home Alone

February 12, 2013 @ 00:00:40 AM
Post: 1748
Join Date: Sep 2012
Yeah the parka is piff, agreed. 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

February 12, 2013 @ 00:06:48 AM
Post: 533
Join Date: Nov 2011
Location: Cali

 Do we expect the fishtail parka to be a hooded coach, like this one.

WTB: Supreme x Thrasher Coach Jacket Medium

February 12, 2013 @ 00:06:51 AM
Post: 3054
Join Date: Sep 2011
Location: Chi
SWO's had the preview for like three weeks...
I couldn't see it tho...too many watermarks

Fuck Tha Opps...No Love City

February 12, 2013 @ 00:09:00 AM

Inactive User

Parka's ugly as fuck with that huge branding on the back. should have made the font color a slightly different shade from the rest of it or small font on the front or something. fuck being a giant billboard.
February 12, 2013 @ 00:12:28 AM
Post: 134
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles Ca
Any one know what the 8 ball hat stands for from S/S winter 12
think about what you typed... read it and then edit it... S/S winter 12 lmao

and its reference from coke dealing... I dont think your mom will let you wear that.                                                     I l already own the hat I'm just curious for what the 8 stands for but now I know thanks
February 12, 2013 @ 00:13:22 AM
Post: 1154
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
nigga that bucket hat is kawaii as fuck

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 12, 2013 @ 00:22:47 AM
Post: 229
Join Date: Apr 2012
Location: Where Ever The Navy Sends Me (D.C.)
there is a picture but hes always taking info off of SS and running here to post it.. better not post that picture
I'm on SS too I wonder what's his username
his username is PUNK BLACK
dang man......we have a rat among us.

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

February 12, 2013 @ 00:22:55 AM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
there is a picture but hes always taking info off of SS and running here to post it.. better not post that picture
for people that dont have SS, why is it such a problem he posts it in here??


its not people need to get off their fucking highhorse its a picture about clothes 
Black is an insta copppp
Anyone got any ideas on retail price?
February 12, 2013 @ 00:24:43 AM
Post: 107
Join Date: Jul 2012

KICKFLIP OVER THA LITTLE TIKE!smokeyface
February 12, 2013 @ 00:24:50 AM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
SWO's had the preview for like three weeks...
I couldn't see it tho...too many watermarks
link
February 12, 2013 @ 00:30:45 AM
Post: 533
Join Date: Nov 2011
Location: Cali
for people that dont have SS, why is it such a problem he posts it in here??


its not people need to get off their fucking highhorse its a picture about clothes 
Black is an insta copppp
Anyone got any ideas on retail price?
I'd say 168. Its almost like a champion hooded coach.  Wouldn't see it going past 200

WTB: Supreme x Thrasher Coach Jacket Medium

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x