April 29, 2013 @ 06:05 PM
Resznja

Post: 17

Join Date: Apr 2013

Location: ▼▼▼▼

Who put a Supreme sticker on a longboard deck Oo
I did. 

Back on topic though, the mesh is pretty thin and see through, an undershirt is a must.

Seems kinda brash, but it's the hash. I mean the harsh truth.

April 29, 2013 @ 06:06 PM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

i dont like also how they didnt put drawstrings on it 
its a top, not a "pullover" or a "hoodie", no drawstrings

Él Duderîno

April 29, 2013 @ 06:10 PM
SpaceGhostPurrp

Post: 215

Join Date: Apr 2013

i dont like also how they didnt put drawstrings on it 
its a top, not a "pullover" or a "hoodie", no drawstrings
ahhhhh gotchya but still there are holes it looks like for drawstrings to go, but i would of liked if they added em, i just like having them there and not holes like u can see in the picture
April 29, 2013 @ 06:22 PM
tysonis

Post: 118

Join Date: Feb 2013

IDK why you guys are saying this is a horrible season, just be patient. Black Jersey, PCL, watershorts, side mesh, CDG vans, Clarks, Basqiat, split oxford, random collabos, the sale, and the other random goodies Supreme will have, make sure this will stay a busy season. However, I could easily pass the Athletic pullover at this point in the year.
Shut the fuck up this season is still shitty compared to others regardless of how good you make shit seem
chill out dude.. its a fucking clothing brand.
April 29, 2013 @ 06:30 PM
jooman

Post: 76

Join Date: Mar 2013

i dont like also how they didnt put drawstrings on it 
its a top, not a "pullover" or a "hoodie", no drawstrings
ahhhhh gotchya but still there are holes it looks like for drawstrings to go, but i would of liked if they added em, i just like having them there and not holes like u can see in the picture
Still a pif ass piece none the less
April 29, 2013 @ 06:38 PM
thebasedjedi

Post: 71

Join Date: Mar 2013

So basically They are just
Like a pullover

DS: NAVY SPLATTER CAMP CAP FOR SALE - FOLLOW ON IG @THEBASEDJEDI

April 29, 2013 @ 06:40 PM
SpaceGhostPurrp

Post: 215

Join Date: Apr 2013

i dont like also how they didnt put drawstrings on it 
its a top, not a "pullover" or a "hoodie", no drawstrings
ahhhhh gotchya but still there are holes it looks like for drawstrings to go, but i would of liked if they added em, i just like having them there and not holes like u can see in the picture
Still a pif ass piece none the less
yea i really like it 
April 29, 2013 @ 06:42 PM
5280

Post: 81

Join Date: Jun 2011

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
are they actually cool or are they just a slightly different shade of brown with a supreme tag cuz fuck that
got a print. like an emboss print.
I hope this is true. My desert boots now are beat to shit, need a new pair.
Pics anywhere?
Not online. Not in the store yet tho, so poss not this week.
I know you said desert boot, but they arent by any chance lows are they?  Loved last year's mali lows.
April 29, 2013 @ 06:46 PM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

got my black sbs in just now and they are pretty clean
April 29, 2013 @ 07:07 PM
Anthos

Post: 1514

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

fuck it..just bought the island polo in red off ebay for 75 shipped cool

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 29, 2013 @ 07:19 PM
BigPO

Post: 1758

Join Date: Sep 2012

fuck it..just bought the island polo in red off ebay for 75 shipped 

That's a come-up fam, resellers are catchin L's this season

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 29, 2013 @ 07:22 PM
BigPO

Post: 1758

Join Date: Sep 2012

these water shorts kinda look like boxers.... idk if they are or not tho, but im really bummed about how stupid these metallic camp caps look 

water shorts grow on me more everyday

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 29, 2013 @ 07:23 PM
Anthos

Post: 1514

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

fuck it..just bought the island polo in red off ebay for 75 shipped 

That's a come-up fam, resellers are catches L's this season
Word! i shoulda offered 60 haaa, Hopefully tha fits good tho, if not ill look to resell for retail

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 29, 2013 @ 07:24 PM
jxmookie

Post: 301

Join Date: Jun 2012

 
Shout out to the guy that made this background cool

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

April 29, 2013 @ 07:24 PM
STR33TSHARK

Post: 81

Join Date: Feb 2013

fuck it..just bought the island polo in red off ebay for 75 shipped 

That's a come-up fam, resellers are catches L's this season
Word! i shoulda offered 60 haaa, Hopefully tha fits good tho, if not ill look to resell for retail
nice, I am looking to throw some L's on a few items right now too.

Instagram- Str33tshark

April 29, 2013 @ 07:45 PM
Ekinsbs

Post: 306

Join Date: Aug 2006

i sense PCL shit dropping this thursday

FOLLOW IG: supreme_fst to buy all your Supreme!! USA Dreamteam snap - $83, OG floral janoskis 9.5 - $325

April 29, 2013 @ 07:50 PM
Anthos

Post: 1514

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

i sense PCL shit dropping this thursday
i hope so yung wun

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 29, 2013 @ 08:03 PM
thebasedjedi

Post: 71

Join Date: Mar 2013

How much was the tye dye hoodie for ??

DS: NAVY SPLATTER CAMP CAP FOR SALE - FOLLOW ON IG @THEBASEDJEDI

April 29, 2013 @ 08:12 PM
reeser

Post: 1155

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

Hey does anyone own one of the phone/camera pouches that came out a few years ago? If you do, does it fit an iPhone?
April 29, 2013 @ 08:23 PM
Anthos

Post: 1514

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

How much was the tye dye hoodie for ??
149?

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 29, 2013 @ 08:25 PM
thevizion

Post: 456

Join Date: Nov 2012

Hey does anyone own one of the phone/camera pouches that came out a few years ago? If you do, does it fit an iPhone?
Yes, to both.
April 29, 2013 @ 08:35 PM
cognac

Post: 148

Join Date: Aug 2012

I'm pretty positive the athletic hoodie will have draw strings. They usually photoshop out the drawstrings because it gives it a cleaner picture. Just like all the coaches jackets.
April 29, 2013 @ 08:47 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I'm pretty positive it won't. 

April 29, 2013 @ 08:48 PM
zedsdead

Post: 217

Join Date: Apr 2013

My "X" tee just came in (got it in red), it's pretty dope and a nice fit. A lot of people are sleepin on this one. 
April 29, 2013 @ 08:50 PM
ganzbino

Post: 335

Join Date: Jul 2012

Navy & Brown Schminx Coach Jackets restocked in all sizes
Orange Leopard Camp restocked
April 29, 2013 @ 08:57 PM
anthonyxia

Post: 57

Join Date: Apr 2013

UPS just delivered my SB's and bling logo towel. they look sike the sole is no where as thick as i though (good thing). The bling logo towel is bigger. Wish i could have picked up a black pair of the SB's though.

anthonyxia.com

April 29, 2013 @ 09:00 PM
vafins

Post: 2516

Join Date: Feb 2012

Location: US

my mesh crewneck came in

it fits pretty snug and the neckline is tight it wouldn't be too bad if you wanted to wear it with no undershirt but I feel like one is needed and I did not size for that, got a black schminx sticker tho lol
April 29, 2013 @ 09:06 PM
jooman

Post: 76

Join Date: Mar 2013

Still waiting for my pieces from last Thursday =| the anticipation sucks
April 29, 2013 @ 09:06 PM
nolza1217

Post: 65

Join Date: Jan 2013

is there anything on the back of the athletic hooded top?
April 29, 2013 @ 09:27 PM
zedsdead

Post: 217

Join Date: Apr 2013

Can someone post whats left for the season? 

I've got my eye on the PCL tee and if true the CDG vans are on the top of my list.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top