April 29, 2013 @ 04:45 AM
kingsrule4ever

Post: 499

Join Date: Feb 2013

the deeper we get into this season the better last fall looked

IG: kingsrule4ever

April 29, 2013 @ 04:47 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Fuckin' Herbs. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 29, 2013 @ 05:01 AM
Dat1Dude562

Post: 2088

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

So what other collabs are you guys expecting/hoping for besides Basquiat? Because if this season is anything like the past, there will probably be 4-6 more collabs after.
hoping for that Carhartt people were talkin about months back...i usually hate carhartt cause its redneck/hick as shit, especially when thats what everyone wears here, but maybe Supreme can make it fashion forward and not just dirty hick looking
i wish i was a mod so i IP could ban you for that statement. 
Hes just obviously never seen Carhartt wip.  In my town its usually the red necks who wear the coveralls too
thank you, jesus christ, ive never seen that, cause after seeing what i see with all these douchey nasty red necks in my midwest hick town, i never wanted to do research into a company like that
you sound like a very angry pinoy.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 29, 2013 @ 05:13 AM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

he really just needs to get the fuck out of this thread because he sounds like a fucking retard for insulting carhartt from the fucking get-go

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

April 29, 2013 @ 05:27 AM
fortyseven

Post: 301

Join Date: Nov 2012

So what other collabs are you guys expecting/hoping for besides Basquiat? Because if this season is anything like the past, there will probably be 4-6 more collabs after.
Need another Clarks collab
Agreed. I got impatient and just bought some regular Clarks though.
Took my advice from awhile back ;)
April 29, 2013 @ 05:37 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Man. All I want are those PCL Buckets, and that Basquiat collab to drop. If the Basquiat collab is weak, I'm hanging myself with a bling towel and posting it on here. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 29, 2013 @ 05:39 AM
majdob

Post: 926

Join Date: Mar 2013

wtf is wrong with people smh
I don't know. Android? smh
April 29, 2013 @ 05:54 AM
dwolfson92

Post: 112

Join Date: Dec 2012

I would like to state that the pic was clearly a joke.... The point of spring weekend is to dress in mismatched bright colors and goofy shit... But I could see why this would be a "smh" moment if it was serious. 
April 29, 2013 @ 05:59 AM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

April 29, 2013 @ 06:08 AM
jacobsever

Post: 1759

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

wtf is wrong with people smh
I don't know. Android? smh
I was more pointing a joke at the fact that every other screen shot that's been posted in this thread has been from an iPhone. Guess that went above ya'll heads.

April 29, 2013 @ 06:24 AM
anthonyxia

Post: 57

Join Date: Apr 2013


anthonyxia.com

April 29, 2013 @ 06:26 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

that tranny on the left should shave that soul patch.

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 29, 2013 @ 06:30 AM
tezzz

Post: 1286

Join Date: Feb 2013

that tranny on the left should shave that soul patch.
lmao *dead

fat boy need a 10 piece

April 29, 2013 @ 06:33 AM
veryrareandbased

Post: 2790

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

I would like to state that the pic was clearly a joke.... The point of spring weekend is to dress in mismatched bright colors and goofy shit... But I could see why this would be a "smh" moment if it was serious. 

hansum is 4ever

April 29, 2013 @ 06:48 AM
lurknowitzki

Post: 6

Join Date: Apr 2013

How much did the CDG Gussets retail for? $312 with free shipping is essentially no profit for this eBayer, right? smh

http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-CDG-navy-size-medium-Gusset-shirt-Comme-des-Garcons-camo-red-dot-/251263921539?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a807f2d83
April 29, 2013 @ 06:48 AM
dwolfson92

Post: 112

Join Date: Dec 2012

I would like to state that the pic was clearly a joke.... The point of spring weekend is to dress in mismatched bright colors and goofy shit... But I could see why this would be a "smh" moment if it was serious. 
Owning PCL and being self conscious...a true hypebeast
nah I love the PCL. I was talking about the outfit...
April 29, 2013 @ 10:33 AM
anthonyxia

Post: 57

Join Date: Apr 2013

No email this morning guys

anthonyxia.com

April 29, 2013 @ 11:22 AM
ldnstanduptall

Post: 17

Join Date: Oct 2012

the basquiat collab doesn't exist according to the london store.
April 29, 2013 @ 12:09 PM
Oli96

Post: 600

Join Date: Feb 2013

Location: UK

the basquiat collab doesn't exist according to the london store.
what they say?
April 29, 2013 @ 01:29 PM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
April 29, 2013 @ 01:32 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
are they actually cool or are they just a slightly different shade of brown with a supreme tag cuz fuck that
April 29, 2013 @ 02:06 PM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

research desert Mali low stupid

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

April 29, 2013 @ 02:20 PM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
are they actually cool or are they just a slightly different shade of brown with a supreme tag cuz fuck that
got a print. like an emboss print.
April 29, 2013 @ 02:44 PM
bleztone

Post: 162

Join Date: Sep 2012

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
are they actually cool or are they just a slightly different shade of brown with a supreme tag cuz fuck that
got a print. like an emboss print.
I hope this is true. My desert boots now are beat to shit, need a new pair.
Pics anywhere?

BleztONE

April 29, 2013 @ 02:47 PM
spamster

Post: 1598

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

supreem is gay
Did you make an account just to say this?
April 29, 2013 @ 02:47 PM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

clarks this week or next.

Desert boot. Looks pretty rad.
are they actually cool or are they just a slightly different shade of brown with a supreme tag cuz fuck that
got a print. like an emboss print.
I hope this is true. My desert boots now are beat to shit, need a new pair.
Pics anywhere?
Not online. Not in the store yet tho, so poss not this week.
April 29, 2013 @ 02:58 PM
domingodean

Post: 1398

Join Date: Nov 2011

Location: Ont


17000 ferrari

April 29, 2013 @ 03:05 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

I swear to god if that basquiat collab is all made up....

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 29, 2013 @ 03:08 PM
vafins

Post: 2525

Join Date: Feb 2012

Location: US

wtf is wrong with people smh
I don't know. Android? smh
I was more pointing a joke at the fact that every other screen shot that's been posted in this thread has been from an iPhone. Guess that went above ya'll heads.


nah and its like your 4th post about someones phone service. who the fuck cares?  do you have frawg wireless or someshit?
April 29, 2013 @ 03:12 PM
cutlass

Post: 366

Join Date: Apr 2013

Volt/Purple Sb's sold out all of a sudden lol. Speaking of which I really wish they did a Navy colorway instead of that atrocious purple.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top