[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Feb 13, 2013 @ 15:31
                        

Él Duderîno

Feb 13, 2013 @ 15:34
I hope they drop the CDG collab same time as last year
Feb 13, 2013 @ 15:34
SUPREME X CDG ROUND 2 BABY
daaaaamn straight, mirrored box logos, another Vans collection, and the infamous CDG wallet is confirmed!

Él Duderîno

Feb 13, 2013 @ 15:45
SUPREME X CDG ROUND 2 BABY
daaaaamn straight, mirrored box logos and the infamous CDG wallet is confirmed!
i bought my girl a CDG wallet at xmas. its so nice. 

Pretty stoked to see what they come up with this year. Might be keen on the wallet for myself/ 
Feb 13, 2013 @ 15:46
Seersucker shorts would be too sick ^
nah that'd be gay af
aint nobody bout that seersucker plantation lifestyle
you white bois r bitches/broke
Feb 13, 2013 @ 16:15
daaaaamn straight, mirrored box logos, another Vans collection, and the infamous CDG wallet is confirmed!
wow, repeating the mirrored box logo is almost as lame as inverting the colors on the dunks...what happened to creativity tongueface

412

Feb 13, 2013 @ 16:32
i was mad at myself for sleeping on the CDG's last year, but then found out they had a terrible fit, so was okay with the pass. lets hope this years are better fitting.

http://hypebeast.com/forums/apparel/198218 - Some Supreme and The Quiet Life FS (PM for all my others not listed)

Feb 13, 2013 @ 16:58
lets get this shit to 3hunna before the preview.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Feb 13, 2013 @ 17:02
Supreme X CDG Part 2 leaked pics 
Feb 13, 2013 @ 17:08
supreme x eddie van halen...

http://images.starpulse.com/Photos/pv/Van%20Halen-7.JPG
photo tee? van halen guitar pattern?
Feb 13, 2013 @ 17:14
the jacket..
Feb 13, 2013 @ 17:16
^^^ none of your pics are working

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Feb 13, 2013 @ 17:20
Feb 13, 2013 @ 17:35
Feb 13, 2013 @ 17:49
Originally posted by Inactive User
whatchu know about the #FloralFam?

he don't know shit bout that floralfam

smokeyface
Feb 13, 2013 @ 18:26

haters gonna hate so bitches dont get shit
Feb 13, 2013 @ 18:40
Seersucker shorts would be too sick ^
nah that'd be gay af
aint nobody bout that seersucker plantation lifestyle
you white bois r bitches/broke
Wtf seersuckers are the shit bro
Feb 13, 2013 @ 18:58
tnf picture leak pm for da info
I doubt it:|
Feb 13, 2013 @ 19:01
tnf picture leak pm for da info
I doubt it
aight g whatever you wanna think
Feb 13, 2013 @ 19:03
Today some kid was wearing a cdg hoodie so my friend went up to him looked at his drawstrings and called him out that shit was funny as fuck he probably feels all stupid now.

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

Feb 13, 2013 @ 19:04
I doubt it
aight g whatever you wanna think
my nigga success! smokeyface

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Feb 13, 2013 @ 19:08
Shame it's Japan only it's a nice jacket

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Feb 13, 2013 @ 19:08
Today some kid was wearing a cdg hoodie so my friend went up to him looked at his drawstrings and called him out that shit was funny as fuck he probably feels all stupid now.
friend sounds like an asshole
Feb 13, 2013 @ 19:09
the fag with a leaked pic doesnt have it. its a troll from Strictly. Relax everyone. Sunday is the day you will all see the madness.
Feb 13, 2013 @ 19:11
Originally posted by Inactive User
the fag with a leaked pic doesnt have it. its a troll from Strictly. Relax everyone. Sunday is the day you will all see the madness.
you on strictly?
Feb 13, 2013 @ 19:12
Today some kid was wearing a cdg hoodie so my friend went up to him looked at his drawstrings and called him out that shit was funny as fuck he probably feels all stupid now.
friend sounds like an asshole
My friend knew the kid so it wasn't like disrespectful or anything, but you knew that guy was trying to get away with wearing a fake like it was the real deal, plus he is an of dick rider so I didn't feel too bad.

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

Feb 13, 2013 @ 19:12
Originally posted by Inactive User
the fag with a leaked pic doesnt have it. its a troll from Strictly. Relax everyone. Sunday is the day you will all see the madness.
you on strictly?

no, i just happened to see a picture of so "japana only" TNF. Weird huh.
Feb 13, 2013 @ 19:13
friend sounds like an asshole
My friend knew the kid so it wasn't like disrespectful or anything, but you knew that guy was trying to get away with wearing a fake like it was the real deal, plus he is an of dick rider so I didn't feel too bad.
haha word i thought he just saw some random guy went up and ruined his day haha
Feb 13, 2013 @ 19:13
friend sounds like an asshole
My friend knew the kid so it wasn't like disrespectful or anything, but you knew that guy was trying to get away with wearing a fake like it was the real deal, plus he is an of dick rider so I didn't feel too bad.

EXPERT CLOWN MODE. HE WINS BRO
Feb 13, 2013 @ 19:15
Originally posted by Inactive User
you on strictly?

no, i just happened to see a picture of so "japana only" TNF. Weird huh.


seems legit, someone just sent it to me. dont know where it came from. ss i suppose
This topic is locked, replies are no longer accepted.