April 26, 2013 @ 02:13 PM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

Has anyone posted fit pic of the croc backpack? I got mine in black and i gotta say it's pretty good and have already got alot of compliments. Someone tell me how to post pics and i will provide fit pics
April 26, 2013 @ 02:21 PM
swel666

Post: 241

Join Date: Jun 2012



Supreme x Lexus confirmed. 

your a faggot zane you wanted to put a box logo on your civic 

6

April 26, 2013 @ 02:25 PM
thevizion

Post: 523

Join Date: Nov 2012

Has anyone posted fit pic of the croc backpack? I got mine in black and i gotta say it's pretty good and have already got alot of compliments. Someone tell me how to post pics and i will provide fit pics
Not really sure we need 'fit pics' of a backpack, I mean, there's only so many ways a backpack can fit, but please, if you have an interesting pic other than with the backpack on your back, do share. 
April 26, 2013 @ 02:36 PM
swel666

Post: 241

Join Date: Jun 2012

Has anyone posted fit pic of the croc backpack? I got mine in black and i gotta say it's pretty good and have already got alot of compliments. Someone tell me how to post pics and i will provide fit pics
Not really sure we need 'fit pics' of a backpack, I mean, there's only so many ways a backpack can fit, but please, if you have an interesting pic other than with the backpack on your back, do share. 
there's only so many ways a pair of pants fits to 

6

April 26, 2013 @ 02:45 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

acetone/nail polish remover will take off the misfits logo from the lighter.

regular rubbing alcohol did not work.
April 26, 2013 @ 02:49 PM
Oli96

Post: 592

Join Date: Feb 2013

Location: UK




theres never been a legit box logo crew with that badge on the bottom right?
April 26, 2013 @ 03:25 PM
ChicagoLDRS

Post: 3087

Join Date: Sep 2011

Location: Chi



Supreme x Lexus confirmed. 
lulz at a Lexus...fake German car.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 26, 2013 @ 03:34 PM
straight2hell

Post: 425

Join Date: May 2012

^what do you drive?

!!! $$$ ~~~~SELLING RARE SUPREME GRAILS COLLECTION~~~$$$$ !!!!!! http://hypebeast.com/forums/apparel/215071

April 26, 2013 @ 03:49 PM
asapraq

Post: 305

Join Date: Mar 2013

Is it bad if I have a classic box logo on the back of my ML500 
yes it is
April 26, 2013 @ 03:59 PM
asapraq

Post: 305

Join Date: Mar 2013

Is it bad if I have a classic box logo on the back of my ML500 
Is it bad?? The only thing worse would be having one of those asap rocky fanboy user names... 
haaaa cool cool cool 
April 26, 2013 @ 04:16 PM
jfergny

Post: 114

Join Date: Apr 2012

Location: LI, NY

the phantom cap is sick

WTB: Roshe Run black/stadium green 10.5

April 26, 2013 @ 04:17 PM
kayyyak

Post: 122

Join Date: Mar 2012

Location: The High Life

box logo on my prius like yeah im a faggot

سبحان

April 26, 2013 @ 04:17 PM
patryczon

Post: 36

Join Date: Mar 2013

any fit pics of the supream coach jacket?
April 26, 2013 @ 04:18 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

April 26, 2013 @ 04:25 PM
tarixx

Post: 157

Join Date: Mar 2013

you're still here?
April 26, 2013 @ 04:28 PM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012

Washing instructions for red tie dye pullover?

Cold water and hang dry?
April 26, 2013 @ 04:40 PM
KiddCoast

Post: 795

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Looks like King Cac Fag finally admits to being a hypebeast (well kinda sorta)...And no! I'm not the one who posted that fucking comment.



I still think he's a fucking FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG...!!!

Son no one cares. NO ONE. this is the supreme thread. Go start your own thread about this guy and you can talk aboutim all you want. And honestly im willing to be this herb dresses better than your ass

Twitter: @KiddCoast

April 26, 2013 @ 04:49 PM
Chuck E

Post: 230

Join Date: Apr 2012

Location: Where Ever The Navy...

Looks like King Cac Fag finally admits to being a hypebeast (well kinda sorta)...And no! I'm not the one who posted that fucking comment.



I still think he's a fucking FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG...!!!

Dude looks like he gets slapped frequently for saying the N word.

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

April 26, 2013 @ 04:49 PM
tbeast

Post: 189

Join Date: Sep 2012

Got in my sb's- I ordered the white pair.   Ordered tts and they fit comfortably. Overall they are pretty nice simple, but the croc detailing is a nice touch.  They also come with navy laces.  The felt in the back where the supreme logo is cool also- and works with the tennis theme.  They came shipped in a box that was way to big though and the shoebox got damaged.  Only a small flaw on one of the shoes itself- a nick in the smooth leather on the side.  NBD overall they are nicer than what I expected.
April 26, 2013 @ 05:01 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3299

Join Date: May 2009

oh yeah, throwback thursday 2010




now look at me guys! 2013

fucking lollll
and stop flagging every shot at you and your gf as inapproriate, especially when YOU posted private pics

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

April 26, 2013 @ 05:02 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012




theres never been a legit box logo crew with that badge on the bottom right?
Box position and stitching looks kinda iffy anyways
April 26, 2013 @ 05:12 PM
streetclothes23

Post: 310

Join Date: Jun 2012

Baja Shirt, Camo Mesh Camp, PCL Tee, Salt Shakers, Eye Pin, Raft

Then I'm done. 

WTB: Full Size Baseball Bat, Bike Chain, XL MagLite.

April 26, 2013 @ 05:21 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

Dunno if you guys have seen these

April 26, 2013 @ 05:26 PM
thirdworlds

Post: 749

Join Date: Nov 2012

Dunno if you guys have seen these

Posted awhile back brodie. 
April 26, 2013 @ 05:32 PM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

come on mesh crew restock already 
April 26, 2013 @ 05:36 PM
brononymous

Post: 132

Join Date: Aug 2012

that supreme_turnt guy deleted all his photos 
April 26, 2013 @ 05:43 PM
jeremeyclarkson

Post: 172

Join Date: Dec 2012

Anybody get theyre shit from last week in the mail yet
April 26, 2013 @ 05:58 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

that supreme_turnt guy deleted all his photos 
no he didn't, he probably just blocked you lol
April 26, 2013 @ 06:13 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

Dunno if you guys have seen these

Posted awhile back brodie. 
My bad then, been busy with school, haven't been lurking as much.
April 26, 2013 @ 06:14 PM
Ian x illany

Post: 91

Join Date: Feb 2012

Location: NY

im salty, bought the grey snake charmer tee in store last week and went to put it on today and found a hole. I can still return, but theyre sold out of grey mediums. anybody want to trade theirs for another color/size/store credit?

ILLANY! ~ @illanewyork ~ www.illanewyork.tumblr.com/


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top