[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

April 12, 2013 @ 21:41:59 PM
Post: 2012
Join Date: Jul 2011
Location: Outer Space
F
Originally posted by Inactive User
Chumlee got some decks tho
too bad if he stands on one itll just crack down the middle knowing their quality.
i thought you would say because of his weight.. i'm pretty sure all wooden decks are the same "quality"
looks like someone doesn't skate smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 12, 2013 @ 21:43:49 PM
Post: 240
Join Date: Feb 2013
Damn. Letters and graphic are already peeling off my schminx keychain. not cool B(
April 12, 2013 @ 21:53:50 PM
Post: 3
Join Date: Mar 2013
Stopped by my parents' house today.  Left the room for a bit, came back n my old man was jumping around the room with my 3m tnf pack on like he was in space or some shit, no lie.  When he saw me he said "this looks like some real space-pack shit" 

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 12, 2013 @ 22:02:08 PM
Post: 9
Join Date: Aug 2012
I hope i didn't miss the Pint Glass Restock... 
April 12, 2013 @ 22:03:43 PM
Post: 556
Join Date: Apr 2012
Location: London
i really don't understand this buzz for the pint glasses?

saw a dude a few pages back putting a bud in one, and it wasn't even a pint.

Supreme could sell some of you your own shit.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 12, 2013 @ 22:06:10 PM
Post: 3530
Join Date: Jun 2012
Location: New York
It has a box logo on it

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 12, 2013 @ 22:07:27 PM
Post: 240
Join Date: Feb 2013
i really don't understand this buzz for the pint glasses?

saw a dude a few pages back putting a bud in one, and it wasn't even a pint.

Supreme could sell some of you your own shit.
because bawks lowgo
April 12, 2013 @ 22:11:47 PM
Post: 11
Join Date: Mar 2013
Haven't seen any love for the Levi's Type 1 on here.

April 12, 2013 @ 22:22:38 PM
Post: 106
Join Date: Aug 2012
i really don't understand this buzz for the pint glasses?

saw a dude a few pages back putting a bud in one, and it wasn't even a pint.

Supreme could sell some of you your own shit.
obviously you cannot grasp the concept of thirst in both the literal and metaphorical sense.
April 12, 2013 @ 22:23:21 PM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
Anybody cop the leather camp? Get your pics up..
April 12, 2013 @ 22:24:14 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Haven't seen any love for the Levi's Type 1 on here.

Quality 1st post

and i got DSWT JFK Tee,9/10 Pink Panama,9/10 Black Classic Logo Hoodie, and $500 for my black TNF jacket smokeyface

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 12, 2013 @ 22:24:16 PM
Post: 751
Join Date: Feb 2013
Location: SouthBay, San Diego. Prolly on a trip with Lucy
Haven't seen any love for the Levi's Type 1 on here.

Damn looks better than expected

Twitter: @KiddCoast

April 12, 2013 @ 22:38:20 PM
Post: 1610
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
Haven't seen any love for the Levi's Type 1 on here.

Damn looks better than expected
Yeah i knew this was a dope jacket, a little pricey tho, i was gonna ask if anyone copped...I like that stripe joint tha best

Edit: hows tha fit? height weight and size please

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 12, 2013 @ 22:46:23 PM
Post: 2012
Join Date: Jul 2011
Location: Outer Space
Wtf Pint GLasses literally restocked like a second ago but they said sold out when I click add to cart

only faggot pinoys bought the pint glasses.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 12, 2013 @ 22:48:23 PM
Post: 794
Join Date: Apr 2013
Location: San Francisco
Wtf Pint GLasses literally restocked like a second ago but they said sold out when I click add to cart

only faggot pinoys bought the pint glasses.
thats what she said.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 12, 2013 @ 23:08:52 PM
Post: 3376
Join Date: Nov 2011
Location: Philadelphia
short sleeve polo sweater will be here tmrw...fit pics to prove the retirement home steez is real...
Pauly, what size did you go for man and what are your measurements (if you don't mind me asking)?

I'm 6 foot and 160 lbs and thinking large.  Heading down to the London store tomorrow. 
yeah you def need a large

Fucktard we been developed a ratio

April 12, 2013 @ 23:20:40 PM
Post: 853
Join Date: May 2012
F
Originally posted by Inactive User
too bad if he stands on one itll just crack down the middle knowing their quality.
i thought you would say because of his weight.. i'm pretty sure all wooden decks are the same "quality"
looks like someone doesn't skate
by all wooden decks, I meant all real boards, not that walmart shit. so tell me, who has the best quality boards!
April 12, 2013 @ 23:35:43 PM
Post: 2012
Join Date: Jul 2011
Location: Outer Space
^ from my experience, Crailtap (Girl, Chocolate...) are shitty wood and snap too easy (made in china). I like baker boards even though they break but if you want "quality " boards, none of the big brands such as element, Plan B, baker, girl, chocolate, and so on are your options. You have to go to less popular brands such as Roger skateboards. Toy machines are tanks (USA made) and Almost boards are very good construction-wise (made in Canada, pressed in china). Unfortuantely, you can't really get a quality board anymore since most skate companies are just in it for the profit and outsourced.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 12, 2013 @ 23:36:31 PM
Post: 113
Join Date: Jun 2012
i really don't understand this buzz for the pint glasses?

saw a dude a few pages back putting a bud in one, and it wasn't even a pint.

Supreme could sell some of you your own shit.
same as any of the other kitsch items, just fun to collect

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 12, 2013 @ 23:45:19 PM
Post: 297
Join Date: Mar 2012
^ from my experience, Crailtap (Girl, Chocolate...) are shitty wood and snap too easy (made in china). I like baker boards even though they break but if you want "quality " boards, none of the big brands such as element, Plan B, baker, girl, chocolate, and so on are your options. You have to go to less popular brands such as Roger skateboards. Toy machines are tanks (USA made) and Almost boards are very good construction-wise (made in Canada, pressed in china). Unfortuantely, you can't really get a quality board anymore since most skate companies are just in it for the profit and outsourced.
That question is very biased and you will get different answers. You said toy machine decks are tanks, but my last deck was one and I ran through it in a little over three weeks. I herd the same about crailtap brand decks and I am on your side with baker though. 
April 13, 2013 @ 00:01:01 AM
Post: 692
Join Date: Nov 2012
April 13, 2013 @ 00:06:05 AM
Post: 222
Join Date: May 2011
how do y'all liek the acid hat 
April 13, 2013 @ 00:06:11 AM
Post: 853
Join Date: May 2012
^ from my experience, Crailtap (Girl, Chocolate...) are shitty wood and snap too easy (made in china). I like baker boards even though they break but if you want "quality " boards, none of the big brands such as element, Plan B, baker, girl, chocolate, and so on are your options. You have to go to less popular brands such as Roger skateboards. Toy machines are tanks (USA made) and Almost boards are very good construction-wise (made in Canada, pressed in china). Unfortuantely, you can't really get a quality board anymore since most skate companies are just in it for the profit and outsourced.
That question is very biased and you will get different answers. You said toy machine decks are tanks, but my last deck was one and I ran through it in a little over three weeks. I herd the same about crailtap brand decks and I am on your side with baker though. 
I've had 1 toy machine and I hated it. Crailtaps are probably my favorites though. I'm skating a Palace (made in china) right now and I love it. At the end of the day, they're all just 7 plies of wood
April 13, 2013 @ 00:10:59 AM
Post: 171
Join Date: Oct 2012
Location: London/Newham/Harlem
whats new in the london store?
April 13, 2013 @ 00:12:11 AM
Post: 853
Join Date: May 2012
i'm really feeling both of the eras all of a sudden

i'm leaning towards the olive
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x