[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Feb 13, 2013 @ 01:39
Shut up, you fucking herb.
sharkin please dont start this, you dont know shit about me
ok fuck you comin at my head for? for one i dont even like camp caps i have stated this many many times...2nd i started the 3.0 group as a joke...3rd aint nobody gonna buy your damn hat gtfo #SS12NigasAssmble #FloralFam #Fuck2013Members

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 13, 2013 @ 01:42
Shut up, you fucking herb.
sharkin please dont start this, you dont know shit about me
ok fuck you comin at my head for? for one i dont even like camp caps i have stated this many many times...2nd i started the 3.0 group as a joke...3rd aint nobody gonna buy your damn hat gtfo #SS12NigasAssmble #FloralFam #Fuck2013Members
i sold a leaves for 200 yesterday, im sure ill get 300 for a feathers so keep hatin tony. and you can take shots all you want but your 2012 oldnavy life wont make it
Feb 13, 2013 @ 01:50
All anyone does on this is talk shit, its like a bunch of high school girls god daaaamn

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

Feb 13, 2013 @ 01:50
sharkin please dont start this, you dont know shit about me
ok fuck you comin at my head for? for one i dont even like camp caps i have stated this many many times...2nd i started the 3.0 group as a joke...3rd aint nobody gonna buy your damn hat gtfo #SS12NigasAssmble #FloralFam #Fuck2013Members
i sold a leaves for 200 yesterday, im sure ill get 300 for a feathers so keep hatin tony. and you can take shots all you want but your 2012 oldnavy life wont make it

for one idc about that button up shit went wit the shoes so i copped...go ahead post some pics yo, trynna ether me for no reason. You the one out here trynna sell shit im tryna tell yuo the rules

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 13, 2013 @ 01:55
ok fuck you comin at my head for? for one i dont even like camp caps i have stated this many many times...2nd i started the 3.0 group as a joke...3rd aint nobody gonna buy your damn hat gtfo #SS12NigasAssmble #FloralFam #Fuck2013Members
i sold a leaves for 200 yesterday, im sure ill get 300 for a feathers so keep hatin tony. and you can take shots all you want but your 2012 oldnavy life wont make it

for one idc about that button up shit went wit the shoes so i copped...go ahead post some pics yo, trynna ether me for no reason. You the one out here trynna sell shit im tryna tell yuo the rules
haha i know he just brought it up wasn't tryin to make a sale just making conversation about my pic he posted. thought you were takin shots at my resale game if not we cool fam. i feel you
Feb 13, 2013 @ 01:56
hat is ugly as fuck will fit well with ur gayass floral hoodie
Feb 13, 2013 @ 02:19
i sold a leaves for 200 yesterday, im sure ill get 300 for a feathers so keep hatin tony. and you can take shots all you want but your 2012 oldnavy life wont make it

for one idc about that button up shit went wit the shoes so i copped...go ahead post some pics yo, trynna ether me for no reason. You the one out here trynna sell shit im tryna tell yuo the rules
haha i know he just brought it up wasn't tryin to make a sale just making conversation about my pic he posted. thought you were takin shots at my resale game if not we cool fam. i feel you

alright shit is squashed...welcome

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 13, 2013 @ 02:27
don't sleep on Steven. 
Feb 13, 2013 @ 02:43
Anyone who pays $300 for a cap seriously needs to rethink their life decisions
Anyone that spends all their time on an internet forum needs to rethink their life decisions
Feb 13, 2013 @ 02:44
Originally posted by Inactive User
Anyone who pays $300 for a cap seriously needs to rethink their life decisions
Anyone that spends all their time on an internet forum needs to rethink their life decisions
watch it
Feb 13, 2013 @ 02:56
Originally posted by Inactive User
Anyone who pays $300 for a cap seriously needs to rethink their life decisions
Anyone that spends all their time on an internet forum needs to rethink their life decisions
watch it
get yo post count up
Feb 13, 2013 @ 02:58
Originally posted by Inactive User
Anyone who pays $300 for a cap seriously needs to rethink their life decisions
Anyone that spends all their time on an internet forum needs to rethink their life decisions
Because I clearly spend all my time on here, right?
just keepin it #300
Feb 13, 2013 @ 03:02
Fuck me...it's like episodes of desperate housewives in here.
Feb 13, 2013 @ 03:03
chill i can't claim him yet, we making a peace treaty

edit : steven is this one big ass herb who threatens to ban anyone from the store itsself if they talk back to him. He believes he runs ss only because he's cool with the workers. He has banned a couple of people, so its not a joke either lol. He blames them for being resellers, they actually set the guys up and boom banned. But as a contradiction, he sells tees for fucking 300 .. its like this threads tony, everyone wants him off. 
You obviously don't know what you talking about
Feb 13, 2013 @ 03:09
chill i can't claim him yet, we making a peace treaty

edit : steven is this one big ass herb who threatens to ban anyone from the store itsself if they talk back to him. He believes he runs ss only because he's cool with the workers. He has banned a couple of people, so its not a joke either lol. He blames them for being resellers, they actually set the guys up and boom banned. But as a contradiction, he sells tees for fucking 300 .. its like this threads tony, everyone wants him off. 
You obviously don't know what you talking about
I was honestly thinking the same shit... No one even talked about that on SS today lmao.... Suave is a bunch of fucking fairy tales 

IG: @luii.xx

Feb 13, 2013 @ 03:42
imma go in on da florals kid
double up and shit
you might catch me reselling 
Feb 13, 2013 @ 03:48
imma go in on da florals kid
double up and shit
you might catch me reselling 
Feb 13, 2013 @ 03:51
chill i can't claim him yet, we making a peace treaty

edit : steven is this one big ass herb who threatens to ban anyone from the store itsself if they talk back to him. He believes he runs ss only because he's cool with the workers. He has banned a couple of people, so its not a joke either lol. He blames them for being resellers, they actually set the guys up and boom banned. But as a contradiction, he sells tees for fucking 300 .. its like this threads tony, everyone wants him off. 
You obviously don't know what you talking about
I was honestly thinking the same shit... No one even talked about that on SS today lmao.... Suave is a bunch of fucking fairy tales 
oh yeah please re-read what i said and tell me where i said you guys talked about it today. Illiterate niggas tryna come at me, at least have a proper statement you dumbfuck. Still tho you were " honestly thinking the same shit " then why didnt you say something ? had to wait for your boyfriend here to do it first, guess chivalry isn't dead. Bitchass
Feb 13, 2013 @ 03:52
So they're real
 

From what i heard theres also gonna be a camp with that print, fuck it tho. 

nigga steven on SS wants 10 dollars to preview the hats lol 
1) Do I see some sort of camo on the right?
2) The floral hats look terrible here.
3) Someone needs to find that dude who said he would pay 15 bucks for the preview lmao
lol who the fuck would pay $15 to see a preview? i'd pay like a dollar at most.

wait....

anyone else wanna go in for a dollar to see the preview? i'll need 14 other ppl. PM me A$AP. 
Feb 13, 2013 @ 03:57
u guys really wear hats with flowers on em? wat
Feb 13, 2013 @ 04:05
shut up bitch
Feb 13, 2013 @ 04:10
You obviously don't know what you talking about
I was honestly thinking the same shit... No one even talked about that on SS today lmao.... Suave is a bunch of fucking fairy tales 
oh yeah please re-read what i said and tell me where i said you guys talked about it today. Illiterate niggas tryna come at me, at least have a proper statement you dumbfuck. Still tho you were " honestly thinking the same shit " then why didnt you say something ? had to wait for your boyfriend here to do it first, guess chivalry isn't dead. Bitchass
can you at least find original gifs dont just get them from ss
Feb 13, 2013 @ 04:12
does that look like a gif to you ? imbecile 
Feb 13, 2013 @ 04:19
a thread about supremes upcoming season gets really real after 10:30 
Feb 13, 2013 @ 04:21
You obviously don't know what you talking about
I was honestly thinking the same shit... No one even talked about that on SS today lmao.... Suave is a bunch of fucking fairy tales 
oh yeah please re-read what i said and tell me where i said you guys talked about it today. Illiterate niggas tryna come at me, at least have a proper statement you dumbfuck. Still tho you were " honestly thinking the same shit " then why didnt you say something ? had to wait for your boyfriend here to do it first, guess chivalry isn't dead. Bitchass 
the irony
Feb 13, 2013 @ 04:25
i see you with that quick edit, here let me do what you failed to do 
Feb 13, 2013 @ 04:27
i see you with that quick edit, here let me do what you failed to do 
so you be refreshin that page huh
Feb 13, 2013 @ 04:29
yeah man you guys are my friends
Feb 13, 2013 @ 04:31
quit arguin over clothes and get some sleep

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

REVS
Feb 13, 2013 @ 04:33
...Harvesters we stay lurkin 'till that first drop.....

I prefer carcinogens to endorphins.

This topic is locked, replies are no longer accepted.