[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Apr 25, 2013 @ 00:13
i wanna learn no comply 180 reverts.. theyre sooo sick. i can 180 no comply but i dont know how to start the revert
use your back foot to move the board
Apr 25, 2013 @ 00:13
what are we thinking for a price on that mesh crewneck?
i don't think it could be much more than $90 but supreme has really been pushing it.

star jersey was $98 and the rose was $108 so honestly it shouldn't be over either of those prices
Apr 25, 2013 @ 00:15
Anyone know if Kate Moss t shirt 100% Cotton or 90/10..  So many fake one on Ebay...  need help..  Thanks

Is it thick cotton or thin?  What to look for?  Is there watermark on the fake one too?  
Apr 25, 2013 @ 00:15
Supreme doesnt ship to Pakistan does it?
Apr 25, 2013 @ 00:22
i wanna learn no comply 180 reverts.. theyre sooo sick. i can 180 no comply but i dont know how to start the revert
you have to get really light on your feet and kind of jump on your back foot

6

Apr 25, 2013 @ 00:25
yeah i know how the trick works i guess i just need to  learn how to land fakie manual
Apr 25, 2013 @ 00:26
i wanna learn no comply 180 reverts.. theyre sooo sick. i can 180 no comply but i dont know how to start the revert
you have to get really light on your feet and kind of jump on your back foot
swel666 lol

my names zane & i love odd future

Apr 25, 2013 @ 00:26
yeah i know how the trick works i guess i just need to  learn how to land fakie manual
you dont really do a manual its really quick

6

Apr 25, 2013 @ 00:27
i wanna do them without my front wheels ever touching the ground until its done
Apr 25, 2013 @ 00:27
no manuel. just revert for the extra steeze points
Apr 25, 2013 @ 00:28
aaactually i guess ill learn em without manual just realized it would look way better
Apr 25, 2013 @ 00:31

Can anybody help me find one of these?

got the loro piana (top one) in size M

How much would you let it go for?

oingo boingo

Apr 25, 2013 @ 00:35
Canvas camp cap is so nice. 
your a faggot zane

6

Apr 25, 2013 @ 00:39
@nybackpack accessories??

Él Duderîno

Apr 25, 2013 @ 00:39
Tie Die Camps smokeyface

World Famous

Apr 25, 2013 @ 00:41
if they had a Knicks colored mesh crew id cop

Él Duderîno

Apr 25, 2013 @ 00:42
i mean there has to be more than just schminx coach and mesh crew droppin tomrrow...

Él Duderîno

Apr 25, 2013 @ 00:47
what if salt shakers drop ?

fat boy need a 10 piece

Gilly Suits
Apr 25, 2013 @ 00:47
Feeling Green Mesh more and more. Though it's between Green, Black, or White. 

Instagram: @gillysuits_

Apr 25, 2013 @ 00:47
ya i hope the tie dye camp cap come out smokeyface

booty

Apr 25, 2013 @ 00:49
white collar is deal breaker to me,

schminx so far..

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Apr 25, 2013 @ 00:50
feelin' like I'm going to cop the Mesh Crew out of boredom 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Apr 25, 2013 @ 00:54
The BigPo is in need of some Button Shirts yo', not these consolation prizes (sharkin copyright).

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Apr 25, 2013 @ 00:55
i was gonna get the white schminx, but i dont have much blue...and i feel like that blue on there is actually gonna be a pretty good size print, so i cant get away with wearing a completely different color sweatshirt or shirt underneath...

Él Duderîno

Apr 25, 2013 @ 00:56
i was gonna get the white schminx, but i dont have much blue...and i feel like that blue on there is actually gonna be a pretty good size print, so i cant get away with wearing a completely different color sweatshirt or shirt underneath...
I would get white that shit goes on everything and get some other blue shit thats coming out this season

booty

Apr 25, 2013 @ 01:00
adios mutha confirmed for tomorrow?
Apr 25, 2013 @ 01:01
feelin' like I'm going to cop the Mesh Crew out of boredom 
lol same, Im eyeing the white right now 
Apr 25, 2013 @ 01:13
hahahaha, they gave chris brown the old "your card is declining" bit

http://www.complex.com/style/2013/04/the-10-most-hilarious-celebrity-shopping-fails/chris-brown

412

Apr 25, 2013 @ 01:14
hahahaha, they gave chris brown the old "your card is declining" bit

http://www.complex.com/style/2013/04/the-10-most-hilarious-celebrity-shopping-fails/chris-brown
Posted already a couple pages back, but yea that was pretty funny
Apr 25, 2013 @ 01:16

I barely noticed these ugly ass things right now... do they honestly look what they design sometimes and think..wow, this looks like ass?
This topic is locked, replies are no longer accepted.