[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Apr 23, 2013 @ 22:04
anyone know the inspiration behind the adios hat?

Fuck yall

Apr 23, 2013 @ 22:06
i still love these to this day, one of my favorite pieces, just made me feel like i was back in the 90s


If I can own both the Parental Advisory and Rugby hoodies, I can be completely satisfied with my life and will never want to buy anything from Supreme ever again honestly...But until then...

"That's right Domon..."

Apr 23, 2013 @ 22:07
Name of guy on Instagram with the tie dye camp pics?
Apr 23, 2013 @ 22:11
@younggod the guy who posted the pictures said that they were shipping the caps off Friday (the Friday just passed) - so should drop this week unless they keep them in inventory
Word. Im stuck between the original tye dye, and the purple one.
Apr 23, 2013 @ 22:11
@younggod the guy who posted the pictures said that they were shipping the caps off Friday (the Friday just passed) - so should drop this week unless they keep them in inventory
Word. Im stuck between the original tye dye, and the purple one.
OG_Turnt
Apr 23, 2013 @ 22:15
anyone know the inspiration behind the adios hat?
Speedy Gonzales
Apr 23, 2013 @ 22:18
biggest decision ever gape 5 or pcl tee .....fuck being broke at the wrong time
Try to get the grape 5s, then bargain a PCL off a reseller. Cause think about it, would you rather buy the PCL shirt at retail and end up seeing the shoes go up to about $500 resell or buy the shoes and only have to pay $200-$250 resell for the PCL?
lol that much for a tee? damn i better stock up then.
Apr 23, 2013 @ 22:20

6

Apr 23, 2013 @ 22:32
anyone know the inspiration behind the adios hat?
Speedy Gonzales
thanks for an actual answer smokeyface

Fuck yall

Apr 23, 2013 @ 22:42
stussy just dropped these for 88



Might pick one of these up depending on how much the split shirt is. Whats the estimate on the split shirt?
Apr 23, 2013 @ 22:44
Might pick one of these up depending on how much the split shirt is. Whats the estimate on the split shirt?
most likely 120

2Ps

Apr 23, 2013 @ 22:49
why is stussy even here?
Apr 23, 2013 @ 23:02
grapes are not gonig to be a GR
Quit talkin bout those gay ass purple jordans. No one wears them plastic shits except hoodrats, pinoys, and rich white kids tryin to flex on god knows what..
mad because you dont have any jordans?
only faggots wear jordans.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

Apr 23, 2013 @ 23:04
stussy just dropped these for 88



Might pick one of these up depending on how much the split shirt is. Whats the estimate on the split shirt?
recently picked up that stussy shirt in white/blue and im really diggin it.... gna be dope come summertime

~ I enjoy running around public with large ear phones on so that I can't hear people when they yell at me, "Hey, your balls are glowing!".

Apr 23, 2013 @ 23:10
stussy just dropped these for 88



Might pick one of these up depending on how much the split shirt is. Whats the estimate on the split shirt?
128

IG: @luii.xx

Apr 23, 2013 @ 23:12
Quit talkin bout those gay ass purple jordans. No one wears them plastic shits except hoodrats, pinoys, and rich white kids tryin to flex on god knows what..
mad because you dont have any jordans?
only faggots wear jordans.
lmao are you gay 

fat boy need a 10 piece

Apr 23, 2013 @ 23:15
Quit talkin bout those gay ass purple jordans. No one wears them plastic shits except hoodrats, pinoys, and rich white kids tryin to flex on god knows what..
mad because you dont have any jordans?
only faggots wear jordans.
I wear J's and im not a faggot, pinoy, hoodrat, or rich white boy...yall needa stop wit the generalizations

2Ps

Apr 23, 2013 @ 23:18
Take that J's talk somewhere else. There's a thread for that. On another note, The Nikes are a joke. 
Apr 23, 2013 @ 23:24
Take that J's talk somewhere else. There's a thread for that. On another note, The Nikes are a joke. 
lmao go rock your crocs or lugz

fat boy need a 10 piece

Apr 23, 2013 @ 23:27
watch the split shirts be solid on the back like FW12 hoodies
Apr 23, 2013 @ 23:41
Sooooo

What tha Frick else is droppin bsides those Tennis Shoes?

2Ps

Apr 23, 2013 @ 23:43
tezz is fucking annoying sheesh
Apr 23, 2013 @ 23:50
the shoe game is so unstable
cant fuck with it
Apr 23, 2013 @ 23:52
Asked before and I got no answer, but is there any palace clothing at SupLA??
A friend is headed down this week and I would like a tee
Apr 23, 2013 @ 23:54
watch the split shirts be solid on the back like FW12 hoodies
Lol'd at your sig.
Apr 23, 2013 @ 23:55
LOL if you wear the split shirt anywhere you're gonna be looking like a fool
Apr 24, 2013 @ 00:15
Asked before and I got no answer, but is there any palace clothing at SupLA??
A friend is headed down this week and I would like a tee
call them

fat boy need a 10 piece

Apr 24, 2013 @ 00:16
LOL if you wear the split shirt anywhere you're gonna be looking like a fool
how do yo figure? thats junya watanabe type shit..

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Apr 24, 2013 @ 00:24
Sooooo

What tha Frick else is droppin bsides those Tennis Shoes?
Hopefully Bling Towel or PCL shit

FW12 was Supreme's last good season.

Apr 24, 2013 @ 00:31
i still love these to this day, one of my favorite pieces, just made me feel like i was back in the 90s


If I can own both the Parental Advisory and Rugby hoodies, I can be completely satisfied with my life and will never want to buy anything from Supreme ever again honestly...But until then...
why the fuck would you want these

where the azn girls at

This topic is locked, replies are no longer accepted.