[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Apr 18, 2013 @ 03:25
You can find shirts exactly like the nam shirt at any thrift store
Apr 18, 2013 @ 03:25
@sly  
I'll proxy and layaway for you if you give me those pins
Apr 18, 2013 @ 03:31
the misfits kinda just sounds like white people banging on trash cans 

:0

Apr 18, 2013 @ 03:31
You can find shirts exactly like the nam shirt at any thrift store
it's not preme though smokeyface
Apr 18, 2013 @ 03:33
that mesh tee is actually looking pretty sick. if it was longsleeve (like the hennesy collab jersey), it would be amazing.

Fuck yall

Apr 18, 2013 @ 03:34
Does anyone have any clue what these are and it they are authentic? Found this on a Japanese site.
Im posting this again because no one has any info on these yet. Anyone know when/what these are from???

WTB: Brooklyn Machine Works Bike, XL MagLite.

Apr 18, 2013 @ 03:35
Digging the mesh tee , nice and plain . Will cop only for a decent price

LA

Apr 18, 2013 @ 03:35
that mesh tee is actually looking pretty sick. if it was longsleeve (like the hennesy collab jersey), it would be amazing.
Hennessy was just a jersey, it wasn't a collab.  That's like saying Supreme x Hanes tees.

Fuck Tha Opps...No Love City

Apr 18, 2013 @ 03:36
Never heard a misfits song in my life.  Gonna cop the snapback.  

Fuck all y'all
Apr 18, 2013 @ 03:39
Anyone know what material the tie dye camp is gunna be? In the preview it looks like some shitty foam shit

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

Apr 18, 2013 @ 03:40
omfg we finally got the forum back!!


Él Duderîno

Apr 18, 2013 @ 03:41
i just saw it asked, but wanna be confirmed from nybackpack, any accessories?? and anyone got a pic of this "vietnam" shirt??

Él Duderîno

Apr 18, 2013 @ 03:41
i just saw it asked, but wanna be confirmed from nybackpack, any accessories?? and anyone got a pic of this "vietnam" shirt??
Nam shirt is in the preview

Fuck Tha Opps...No Love City

Apr 18, 2013 @ 03:44
i just saw it asked, but wanna be confirmed from nybackpack, any accessories?? and anyone got a pic of this "vietnam" shirt??
i already posted what dropping and no accessories.  and the Vietnam shirt is the Military Nam.. lmao
Apr 18, 2013 @ 03:47
Mesh shirt is gunna be like 1 hunnid when it drops right?
Apr 18, 2013 @ 03:47
(Invalid img)(Invalid img)dont think there are fakes yet but ya that looks fine
NOOO i know im late, but the owner of this confessed that this shit has a blood stain that's why he's selling it for retail lol, he will only tell you via PM on facebook too...sketchy.
Tell him he can get the stain out with his own saliva if it's his blood. If its someone elses, track em down. True story.
Apr 18, 2013 @ 03:58
that mesh tee is actually looking pretty sick. if it was longsleeve (like the hennesy collab jersey), it would be amazing.
Hennessy was just a jersey, it wasn't a collab.  That's like saying Supreme x Hanes tees.
oh foreal? im not even gonna front, i didnt know this. thanks

Fuck yall

Apr 18, 2013 @ 03:59
Yeah, the tye dye material looks kinda sketchy, might have to go with the croc strap..
Apr 18, 2013 @ 04:01
i was gonna cop the x tee, but im not to sure about it now.. probably just gonna pass on this drop all together.

Fuck yall

Apr 18, 2013 @ 04:16
praise lord nybackpack. And fuck you to the other back pack. I was eating some macaroni and chicken when I saw the shit. 
chicken?
yeah. you've got Shaft as your AVI, so I know you have an appreciation for soul food. Mac n Cheese n Chicken 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

Apr 18, 2013 @ 04:18
Im posting this again because no one has any info on these yet. Anyone know when/what these are from???
shits are rare. cop while you have the chance
They had a L/S back in the day, forget what it's called.  It had a picture of one of those things sticking up a middle finger.  Not sure if these accessories were a part of the release.
Apr 18, 2013 @ 04:22
Does anyone have any clue what these are and it they are authentic? Found this on a Japanese site.
Im posting this again because no one has any info on these yet. Anyone know when/what these are from???
From 03 supreme had a set of crewnecks with that little fuzzy guy putting up the middle finger; my favorite crewneck that i own from supreme!

http://hypebeast.com/forums/apparel/195556

Apr 18, 2013 @ 04:27
Picking up Hanes and Nam shirt
Apr 18, 2013 @ 04:29
Camo nam shirtsmokeyface
Apr 18, 2013 @ 04:36
There's nothing I want. I don't wanna just buy a lighter and pay for shipping lol
lighter will probably be something ridiculous like $12 too

412

Apr 18, 2013 @ 04:38
I'm thinking 5 or 8

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Apr 18, 2013 @ 04:49
Does anyone have any clue what these are and it they are authentic? Found this on a Japanese site.
Im posting this again because no one has any info on these yet. Anyone know when/what these are from???
Japan only release man
Apr 18, 2013 @ 04:50
Yeah, the tye dye material looks kinda sketchy, might have to go with the croc strap..
looks like regular canvas to me. 
Apr 18, 2013 @ 04:50
There's nothing I want. I don't wanna just buy a lighter and pay for shipping lol
lighter will probably be something ridiculous like $12 too
I am gonna say $8, just a guess.

Instagram- Str33tshark

Apr 18, 2013 @ 04:50
Also, to those of you following my search for a car (no one), I've decided on a '02 Mustang with 400 hp. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

This topic is locked, replies are no longer accepted.