[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 07, 2013 @ 20:22:08
February 07, 2013 @ 20:23:38
Omg supreme is so cool lol....

I don't have money so I gotta use my sisters card but.... YOLO lol

But, no for real I really like this new brand =')

......

February 07, 2013 @ 20:36:36


How come nobody posted this?
February 07, 2013 @ 21:17:55
Omg supreme is so cool lol....


I don't have money so I gotta use my sisters card but.... YOLO lol


But, no for real I really like this new brand =')
please be trolling good god
February 07, 2013 @ 22:45:44
well, you might not need to add them yourself soon...
you can't be serious that Supreme is selling a box logo Codeine prescription, so unless you wanna explain, pleeeeeeeease stop talking bout your "teaser" shit


tee with a cough syrup/codeine label 

goddddd, you guys really hate a bit of mystery dont you. 
this aint scooby doo
February 07, 2013 @ 23:18:49


How come nobody posted this?
Do you live in a fucking hole, or by any chance got abducted by aliens recently?
February 07, 2013 @ 23:33:24
Somebody please give me a decent reason as to why any guy would want to wear those floral vans, they are far too feminine..

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 07, 2013 @ 23:52:39
http://bit.ly/WEHZF0 legit check?
February 07, 2013 @ 23:52:39


How come nobody posted this?
How come you posted it?
February 08, 2013 @ 00:44:42
Somebody please give me a decent reason as to why any guy would want to wear those floral vans, they are far too feminine..
Believe it or not they can be pulled off with the right amount of charisma
Well said, I can definitely picture a few being capable of doing it.. it may not be much that can, but those of you who can/will, props.
February 08, 2013 @ 01:13:26
http://bit.ly/WEHZF0 legit check?
Croatian is always legit
February 08, 2013 @ 01:29:39
Lol at being capable of pulling off the floral vans, y'all some basic ass bitch boys, throw some fucking black pants on with those and call it a day. There dope.
February 08, 2013 @ 01:42:11
February 08, 2013 @ 01:52:29

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 08, 2013 @ 02:03:15
Would actually consider that mug, if it released!
February 08, 2013 @ 02:13:30
We just gonna have the same floral pattern on every piece this season?
February 08, 2013 @ 02:30:29
Most likely going to be just a sweater, shorts, hat, and shoes!!^

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 08, 2013 @ 02:37:38
Would cop floral hammer
February 08, 2013 @ 02:40:43
Now I remember why I don't post things in here.
February 08, 2013 @ 02:52:09
They might as well make floral jumpsuits at this point.
Haha that would be hilarious! 
February 08, 2013 @ 02:53:00
They might as well make floral jumpsuits at this point.
floral tnf jacket. no, floral clarks, wait, even better, floral levis!

412

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 08, 2013 @ 03:07:48
need floral mug!!!!!!!!!!!!
February 08, 2013 @ 03:25:42
Floral Du-Rag

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

February 08, 2013 @ 03:31:22
quick question.. is there any fake supreme split pullover out there?
February 08, 2013 @ 03:39:14
quick question.. is there any fake supreme split pullover out there?
why are you trying to get one?

412

February 08, 2013 @ 03:57:43
nope i bought a split hoody.. seller just ship it in envelope. looks good but was trying to check if theres any fake going around.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x