FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
April 13, 2013 @ 10:03 PM
xafriaf

Post: 3609

Join Date: Aug 2012

Location: California

That print but in shorts would be maybe a cut an sewn tee as well
They should've done a button up ss shirt, belted shorts, and a bucket with this design, not a gayass pillbox
April 13, 2013 @ 10:06 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Nevermind. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 10:22 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Oh I left out one big detail. WORKERS WEARING MISFITS x SUPREME HATS! Don't know it that's sort of a confirmation or not...

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 10:29 PM
midmost

Post: 250

Join Date: Aug 2012

Location: mn

I was at the Supreme LA store yesterday, TNF x Supreme stuff was still in stock except the jacket. Pretty much everything was still in stock there except the green paisley button up. Didn't buy anything but bought stuff from the Pink Dolphin and Hundreds stores. I saw this little Asian hypebeast crew that spent like 500 each in supreme. A bunch of workers and people they new were smoking a blunt out front when a cop pulled up, but didn't really care and went to get something from Canter's. Overall a pretty slow day in Fairfax for a Friday. 
Dead @ Pink Dolphin
April 13, 2013 @ 10:33 PM
saintjet

Post: 24

Join Date: May 2012

April 13, 2013 @ 10:39 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

I was at the Supreme LA store yesterday, TNF x Supreme stuff was still in stock except the jacket. Pretty much everything was still in stock there except the green paisley button up. Didn't buy anything but bought stuff from the Pink Dolphin and Hundreds stores. I saw this little Asian hypebeast crew that spent like 500 each in supreme. A bunch of workers and people they new were smoking a blunt out front when a cop pulled up, but didn't really care and went to get something from Canter's. Overall a pretty slow day in Fairfax for a Friday. 
Dead @ Pink Dolphin
Ill admit that that whole paragraph was fucking stupid, that's why I changed it. But not everyone wants to wear all supreme 24/7 because 1 that would be very fiscally irresponsible, and 2 there's not enough diversity. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 10:40 PM
krazysk8er

Post: 255

Join Date: Mar 2010

I was at the Supreme LA store yesterday, TNF x Supreme stuff was still in stock except the jacket. Pretty much everything was still in stock there except the green paisley button up. Didn't buy anything but bought stuff from the Pink Dolphin and Hundreds stores. I saw this little Asian hypebeast crew that spent like 500 each in supreme. A bunch of workers and people they new were smoking a blunt out front when a cop pulled up, but didn't really care and went to get something from Canter's. Overall a pretty slow day in Fairfax for a Friday. 
Dead @ Pink Dolphin
Ill admit that that whole paragraph was fucking stupid, that's why I changed it. But not everyone wants to wear all supreme 24/7 because 1 that would be very fiscally irresponsible, and 2 there's not enough diversity. 
lol @ pink dolphin and hundreds
April 13, 2013 @ 10:44 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

and here...we...go
http://www.ioffer.com/i/supreme-new-fashion-short-sleeved-t-shirt-01-539275940
Probably a thicker tee then the real ones.
April 13, 2013 @ 10:51 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Alright; since you guys want to hate on me, I might as well give some fuel to the fire.
I wear:
Supreme 
NSW 
Pink Dolphin (bought first shirt yesterday)
Hundreds
Black Scale 
Entity 
The Darkside Initiative 
J. Ferrar button ups
10 Deep
Staple

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 10:53 PM
jeasy3d

Post: 1404

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

just picked up minigrail, supny (had it before in navy but XL was too big), collection pic (of just my pullovers, not including blings for sale), just waiting on my mont blanc now




What's the one on the bottom?
Uptown lol new to the game? 
has anyone seen the looney toons episode where that uptown image came from?
The image is from the NY based magazine  The New Yorker.....
Looney Tunes though. I'm going to be honest.........
April 13, 2013 @ 10:53 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

I was at the Supreme LA store yesterday, TNF x Supreme stuff was still in stock except the jacket. Pretty much everything was still in stock there except the green paisley button up. Didn't buy anything but bought stuff from the Pink Dolphin and Hundreds stores. I saw this little Asian hypebeast crew that spent like 500 each in supreme. A bunch of workers and people they new were smoking a blunt out front when a cop pulled up, but didn't really care and went to get something from Canter's. Overall a pretty slow day in Fairfax for a Friday. 
Dead @ Pink Dolphin
Ill admit that that whole paragraph was fucking stupid, that's why I changed it. But not everyone wants to wear all supreme 24/7 because 1 that would be very fiscally irresponsible, and 2 there's not enough diversity. 
It's just that Pink Dolphin kinda sucks man. I like to think my wardrobe is pretty damn diverse but pink animals and little screaming bombs ... too rvre for me
yeah I agree with that. I just bought a shirt with a diver's head gear, the colors on the logo are gray, black, and navy, and a pair of anchor navy/gray socks. I think a lot of their stuff is really ridiculously colorful.

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 11:03 PM
nolza1217

Post: 65

Join Date: Jan 2013

Anyone know if SupNY still got that black suprem hat? Think it's a amazing simple hat

Or Schminx hat if that's the real name of it 
They still have the black supream hat in stock
April 13, 2013 @ 11:03 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

Fit pics of Pink Dolphin? Did you eat at Tomato Pie? Fit pics?
April 13, 2013 @ 11:05 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012


My pint glass came neatly wrapped in the Matador shirt I ordered. Praise to those bulls for keeping my shit safe.
how unfortunate lol.
at least the bawx logo still good
sell it on ebay as defected, idk worked for the cdg's

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

April 13, 2013 @ 11:24 PM
bostonstrangler

Post: 496

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

Man there ain't even people reselling the green paisley, I can't believe I missed that shit.  Fuckin' autofill, putting my zip code where my email goes and shit.

FS SUPREME BLACK CROSSES BOMBER AND WHITE CHAMPIONSHIP JERSEY SZ. MED. PM FOR INFO.

April 13, 2013 @ 11:24 PM
scruffy

Post: 99

Join Date: Apr 2013

Location: Los Angeles

Anyone got a price range on the schminx coaches?
April 13, 2013 @ 11:38 PM
sophiecromwell17

Post: 128

Join Date: Feb 2013

any1 know if the yellow s/s polo sweater restocked already in a large? If so, I'm fuct
April 13, 2013 @ 11:41 PM
slytendencies

Post: 1519

Join Date: Feb 2012

Location: LA

of course they had to make potentially one of the dopest prints of the season a damn pillbox hat lol

Exactly what I thought when I first saw this, but idk...I'm hoping they will do a secret drop with a crusher like someone said or a shirt with this print but that's probably me having too much hope in Supreme
'secret drop' was the fuck camp.  I don't even think there was such a drop in FW'12
Small box hoodies were a secret drop.
Yea, pretty sure they do a couple for each season, for S/S 12 it was striped canvas camps and I'm fairly sure the floral polo was a secret drop.
April 13, 2013 @ 11:42 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

I was at the Supreme LA store yesterday, TNF x Supreme stuff was still in stock except the jacket. Pretty much everything was still in stock there except the green paisley button up. Didn't buy anything but bought stuff from the Pink Dolphin and Hundreds stores. I saw this little Asian hypebeast crew that spent like 500 each in supreme. A bunch of workers and people they new were smoking a blunt out front when a cop pulled up, but didn't really care and went to get something from Canter's. Overall a pretty slow day in Fairfax for a Friday. 
Dead @ Pink Dolphin
Ill admit that that whole paragraph was fucking stupid, that's why I changed it. But not everyone wants to wear all supreme 24/7 because 1 that would be very fiscally irresponsible, and 2 there's not enough diversity. 
It's just that Pink Dolphin kinda sucks man. I like to think my wardrobe is pretty damn diverse but pink animals and little screaming bombs ... too rvre for me
yeah I agree with that. I just bought a shirt with a diver's head gear, the colors on the logo are gray, black, and navy, and a pair of anchor navy/gray socks. I think a lot of their stuff is really ridiculously colorful.
There are better streetwear brands to be had, better quality/designs IMHO. Check out:
Neighborhood, Stussy, Bape, Alife, Huf (YMMV), UNDFTD, Carhartt UK

Maybe you will find something you like. I don't really buy too much streetwear outside of these brands so maybe I'm biased.
Yeah I agree with all the ones you said, out of them I wear Stussy, Alife, Huf, and Undftd. But I think Neighborhood, Bape, and Carhartt WIP are all too expensive for what they are, but I appreciate the thought man.

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 13, 2013 @ 11:49 PM
mrfreeman

Post: 220

Join Date: Mar 2013

Try quiet life
April 14, 2013 @ 12:08 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Am I just late or did anyone else not see this!? http://www.complex.com/style/2013/04/supreme-collaborates-with-horror-punk-band-the-misfits-for-a-small-capsule-collection the hat is the one that I saw a worker wearing at Supreme LA, looked pretty nice

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 14, 2013 @ 12:09 AM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

Man there ain't even people reselling the green paisley, I can't believe I missed that shit.  Fuckin' autofill, putting my zip code where my email goes and shit.
Sold mine for $150 smile
April 14, 2013 @ 12:15 AM
jeasy3d

Post: 1404

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

Man supreme going to fuck us around and drop the PCL shit mid summer. Putting the drag game down
April 14, 2013 @ 12:27 AM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

Man supreme going to fuck us around and drop the PCL shit mid summer. Putting the drag game down
how you know dis
April 14, 2013 @ 12:44 AM
tiberius93

Post: 253

Join Date: Jan 2012

Location: Australia

\

angler camp

UFO's and Paradiddles.

April 14, 2013 @ 12:53 AM
________

Post: 853

Join Date: May 2012

\

na-kels shirt at the end tho
That's a Krooked x Misfits shirt. Not Supreme
April 14, 2013 @ 01:32 AM
tiberius93

Post: 253

Join Date: Jan 2012

Location: Australia

\

na-kels shirt at the end tho
That's a Krooked x Misfits shirt. Not Supreme
ah fair enough, thanks

UFO's and Paradiddles.

April 14, 2013 @ 01:55 AM
scruffy

Post: 99

Join Date: Apr 2013

Location: Los Angeles

Tha Mistfits collab looks cool but I wouldnt cop cause I dont know shit about The Misfits
April 14, 2013 @ 02:02 AM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

Tha Mistfits collab looks cool but I wouldnt cop cause I dont know shit about The Misfits
Very honest.
April 14, 2013 @ 02:17 AM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

Resellers will suffer on misfit collab

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top