[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Apr 12, 2013 @ 17:35
More Pullover/Matador Restocks + Blue Paisley
Was the red pullover restocked too? If so, it's already out. I hope it wasn't, because if it was, it probably won't get restocked a third time, right?

Black is up in M and XL but I need a red XL tbh

edit: Black pullover in M out of stock as I was typing
It didn't restock.
Apr 12, 2013 @ 17:49
What colorway y'all coppin. Between the black or red for me. Pink is dope but not versatile 
Apr 12, 2013 @ 17:51
What colorway y'all coppin. Between the black or red for me. Pink is dope but not versatile 
brown.
Apr 12, 2013 @ 17:52
I know alot of cats are going to cop the pink to wear it with their PCL tee, hoodie, and/or crusher 
Apr 12, 2013 @ 17:53
RESTOCK RED MEDIUM LARGE TIEDIE
Apr 12, 2013 @ 17:54
More pullover restocks
Apr 12, 2013 @ 17:58
Do you guys just refresh the page all day waiting for restocks? o.o

FW12 was Supreme's last good season.

Apr 12, 2013 @ 17:59
Do you guys just refresh the page all day waiting for restocks? o.o
Naw. I can't tell you the secret though. The game is to be sold, not to be told
Apr 12, 2013 @ 17:59
Do you guys just refresh the page all day waiting for restocks? o.o
o.o maybe
Apr 12, 2013 @ 18:00
Do you guys just refresh the page all day waiting for restocks? o.o
Naw. I can't tell you the secret though. The game is to be sold, not to be told
wise words
Apr 12, 2013 @ 18:00
Do you guys just refresh the page all day waiting for restocks? o.o
Naw. I can't tell you the secret though. The game is to be sold, not to be told
Website change notifier?

FW12 was Supreme's last good season.

Apr 12, 2013 @ 18:01
What colorway y'all coppin. Between the black or red for me. Pink is dope but not versatile 
Pink>navy>black

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on komarket.ca

Apr 12, 2013 @ 18:03
CDG Coach >>>>> Schminx
Apr 12, 2013 @ 18:15
CDG Coach >>>>> Schminx
No question 
Apr 12, 2013 @ 18:18
What colorway y'all coppin. Between the black or red for me. Pink is dope but not versatile 
white my dude!

Él Duderîno

Apr 12, 2013 @ 18:18
RESTOCK RED MEDIUM LARGE TIEDIE
No XL for my 6'5 frame tongueface
Apr 12, 2013 @ 18:23
Anyone have a Black Matador shirt in LARGE that they want to Trade for a Medium?
Apr 12, 2013 @ 18:26
RESTOCK RED MEDIUM LARGE TIEDIE
No XL for my 6'5 frame 
bro nothing fits you.
Apr 12, 2013 @ 18:28
Just got a slighty usedb schminx hoodie for 80 pounds, good deal again i'd say

anyone else think these may be sought after next season or so?
nothing from this season aside from maybe the rose jerseys are ever going to be sought after in the future. production numbers this season have been absolutely ludicrous.
What are you basing this on?
Apr 12, 2013 @ 18:29
nothing from this season aside from maybe the rose jerseys are ever going to be sought after in the future. production numbers this season have been absolutely ludicrous.
What are you basing this on?
He's got a really great feeling about it

E.B.I.M.B.I.B.

Apr 12, 2013 @ 18:32
What are you basing this on?
He's got a really great feeling about it
I disagree. It's crazy that all the most slept on hoodies are the most sought after
Apr 12, 2013 @ 18:45
Damn this is the second time the paisley restocked since drop but they don't restock the dark green.. smh
Apr 12, 2013 @ 18:50
OK, not selling my paisley button down anymore, came in and shit is #FIRE #FLAMES in person. Supreme button up game on #HAM
Congratulations you just overpaid ~$70 on a thrift store-esque s/s button down

FW12 was Supreme's last good season.

Apr 12, 2013 @ 18:50
^ Thats the best color homie. Red and blue is way too loud
Exactly what i'm saying. Either gonna get that Green or nuthin.
Apr 12, 2013 @ 18:52
Tie dye Restock both colors. 
Apr 12, 2013 @ 18:54
OK, not selling my paisley button down anymore, came in and shit is #FIRE #FLAMES in person. Supreme button up game on #HAM
Congratulations you just overpaid ~$70 on a thrift store-esque s/s button down
Macklemore? that you?

BleztONE

Apr 12, 2013 @ 18:54
OK, not selling my paisley button down anymore, came in and shit is #FIRE #FLAMES in person. Supreme button up game on #HAM
Congratulations you just overpaid ~$70 on a thrift store-esque s/s button down
pepper with your salt?

E.B.I.M.B.I.B.

Apr 12, 2013 @ 18:54
Congratulations you just overpaid ~$70 on a thrift store-esque s/s button down
You can say the same about people who pay for oxfords and their work pants, i mean , you can just get the same thing at a thrift store right?
I can and do say the same

FW12 was Supreme's last good season.

Apr 12, 2013 @ 18:56
You can say the same about people who pay for oxfords and their work pants, i mean , you can just get the same thing at a thrift store right?
I can and do say the same
If you dont want to overpay for clothes, your on the wrong forum bruh

BleztONE

Apr 12, 2013 @ 18:58
Only thing worth buying from supreme are the unique pieces, imo. Don't think the quality justifies the price on the button downs, oxfords, pocket tees, etc. And yes, I've owned them all.
This topic is locked, replies are no longer accepted.