April 11, 2013 @ 05:56 PM
veryrareandbased

Post: 2727

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

TUPPERWARE VISION 

POST A PIC OF UR FACE OR YOUR OUTFIT 

OKAY?

BOY?
Yo are you London. Because I seen that clown with  that tubberware crap on in a pic (I'm not talking about the place this is a person who wore the fakest supreme shit ever)
London da god aint fucking with tupperware vision. he rocks his own shit

STRUGGLE FLANNELS coolcoolcool

hansum is 4ever

April 11, 2013 @ 05:56 PM
bobhall

Post: 693

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

camjan is the real deal bro!
April 11, 2013 @ 05:59 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

lol @ wehatelondon 

I can't see that faggle wearing an actual "TUPPERWARE" piece. You mean his fake Pyrex and Givenchy?
April 11, 2013 @ 06:00 PM
skerr4

Post: 122

Join Date: Feb 2013

I bottled it and ended up picking up the gold/black colourway of the jersey, I'm really happy with it tbh, I'm not usually one to have lairy clothes but I really like it. Notable stock in London was all jerseys but black, both tye dye pullovers, both TNF bags in both colours and red/green devil point half zips.
Can you take a fit pic of the gold?  It looked yellow on the site so i passed but saw one (unworn) on instagram and looks nice.
Yeah I'll do one a bit later on maybe, I uploaded one of mine on ig about an hour ago now so it might have been mine haha
April 11, 2013 @ 06:02 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Price Checks on: 
9/10 Grey JFK Tee
Black Classic Logo Hoodie (worn twice not washed)
9/10 Pink Panama Snap

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

April 11, 2013 @ 06:03 PM
Anthos

Post: 1526

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

TUPPERWARE VISION 

POST A PIC OF UR FACE OR YOUR OUTFIT 

OKAY?

BOY?
Yo are you London. Because I seen that clown with  that tubberware crap on in a pic (I'm not talking about the place this is a person who wore the fakest supreme shit ever)
saw londons ig, he was sellin a navt diamond camp, was gonna ask about it but figured it was fake....

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 11, 2013 @ 06:07 PM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

london wouldnt be on no fuckshit like that dude is

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

April 11, 2013 @ 06:08 PM
jeasy3d

Post: 1427

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

lol @ wehatelondon 

I can't see that faggle wearing an actual "TUPPERWARE" piece. You mean his fake Pyrex and Givenchy?
You know the clown? Lol yeah my bad up top called it out. The struggle flannel. My bad brozay 
April 11, 2013 @ 06:09 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

JFK over the tie dye easily.  It's tie dye, that ain't a good look for most.
but JFK's head all over is a better look for most then?
i dont get it, is that supposed to be offensive? that's not me that's some fat kid someone posted on here.
April 11, 2013 @ 06:11 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Is this Camjan guy a legit cool reseller dude?somebody told me do not buy of him his a scammer and a douche.
He's legit, but just so very lame.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 11, 2013 @ 06:11 PM
KiddCoast

Post: 787

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Yo they took down the pacoat before it sold out. does that mean theyre gonna bring it back for the sale?? would they still have it in store??

Twitter: @KiddCoast

April 11, 2013 @ 06:11 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

check out my new vid, like comment suscrribe

April 11, 2013 @ 06:12 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Why nothing on the back of the jersey?  not even #80?

Roses jersey or bust

Fuck Tha Opps...No Love City

April 11, 2013 @ 06:19 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

Yo they took down the pacoat before it sold out. does that mean theyre gonna bring it back for the sale?? would they still have it in store??
It was up for a hella long time, it will be in the sale.
April 11, 2013 @ 06:22 PM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

now its all over, can someone post the pic of the person wearing the green paisley that was posted weeks ago?

*Edit*


actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

April 11, 2013 @ 06:25 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

now its all over, can someone post the pic of the person wearing the green paisley that was posted weeks ago?

*Edit*

stalled on restock but will cop when it comes back

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

April 11, 2013 @ 06:28 PM
fyuur

Post: 3234

Join Date: Jun 2012

Location: New York

london please kill yourself

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 11, 2013 @ 06:29 PM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

Hey will someone cancel Order #364833 for me? Thanks.

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

April 11, 2013 @ 06:29 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

HAHAHAHA YES
April 11, 2013 @ 06:31 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

now its all over, can someone post the pic of the person wearing the green paisley that was posted weeks ago?

*Edit*

These two faggots 'bout to kiss?

Fuck Tha Opps...No Love City

April 11, 2013 @ 06:31 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Hey will someone cancel Order #364833 for me? Thanks.
you too much of a pussy to do it yourself?

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

April 11, 2013 @ 06:33 PM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

Hey will someone cancel Order #364833 for me? Thanks.
you too much of a pussy to do it yourself?
I don't know what the phone number is

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

April 11, 2013 @ 06:35 PM
Okay.

Post: 2610

Join Date: May 2011

Location: Philly

Damn i remember when i asked what was on the back of the stars jersey and every tried making an ass out of me.

"UHH 80 AND SUPREME" 

where the azn girls at

April 11, 2013 @ 06:36 PM
joseph_squared

Post: 348

Join Date: Mar 2013

Location: Philly!

Young ass gold chain(s)
April 11, 2013 @ 06:36 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Damn i remember when i asked what was on the back of the stars jersey and every tried making an ass out of me.

"UHH 80 AND SUPREME" 
Logic made everyone think it would at least say #80...no one knew the jersey was just for those simpin' ass niggas that missed out on the roses.  Nothing on the back...lol  That's not even a jersey 

Fuck Tha Opps...No Love City

April 11, 2013 @ 06:42 PM
dismiss

Post: 115

Join Date: Jun 2012

Hey will someone cancel Order #364833 for me? Thanks.
you too much of a pussy to do it yourself?
I don't know what the phone number is
on the website.. go to the stores section and call the NY store.. the option for the warehouse is there.. or go to the website and click contact us.  Don't mean to be mean but, did you even look?

http://getsupreme.bigcartel.com/

April 11, 2013 @ 06:43 PM
BigPO

Post: 1762

Join Date: Sep 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
^ wow i see one person copped that zebra jacket
With the swivness too, too swift..too swift 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 11, 2013 @ 06:43 PM
thebasedjedi

Post: 71

Join Date: Mar 2013

Who's getting the polo sweater and what you guys think of it?

DS: NAVY SPLATTER CAMP CAP FOR SALE - FOLLOW ON IG @THEBASEDJEDI

April 11, 2013 @ 06:45 PM
kingsrule4ever

Post: 496

Join Date: Feb 2013


The struggle is real.
I am going to find this Emanuel Vega and rip all the fat off his gut for this.
I find it funny how everyone is shredding this poor guy when the majority of the people on here resell.

IG: kingsrule4ever

April 11, 2013 @ 06:46 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

Hey will someone cancel Order #364833 for me? Thanks.
Called and switched the shipping address to mine, thanks man. Hope this helps.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top