Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
April 11, 2013 @ 04:05 PM
jetageoflotus

Post: 865

Join Date: Jul 2012


The struggle is real.
yo r u in the buying/selling supreme fb group? I'm tryna join
nobody wants you in it. stop trying.

One in the chamber, 32 in the clip.

April 11, 2013 @ 04:05 PM
glasstables

Post: 303

Join Date: Mar 2013

Lol that jersey is crap anyone saying other wise was mad they slept on that there Rose jersey
April 11, 2013 @ 04:05 PM
fyuur

Post: 2725

Join Date: Jun 2012

Location: New York

How much smaller is the Bling towel than the other 2?

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

April 11, 2013 @ 04:06 PM
joexedge

Post: 263

Join Date: Sep 2012

Location: Masshole

pretty easy pass for me i did like the shorts and the pint glass 

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

April 11, 2013 @ 04:06 PM
frenchsauvage

Post: 854

Join Date: Jan 2013

Location: 415

glass, you are right yo, shit is wack. people beg for no branding though..so there it is..

most of U.E.N.O.

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

April 11, 2013 @ 04:07 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Black Matador shirt is sick...I don't pull off the s/s button up at all, so props to those that do.  Make a 5-panel or hoody w/ that same print cool

Fuck Tha Opps...No Love City

April 11, 2013 @ 04:11 PM
lucayukiatsu

Post: 3

Join Date: Mar 2013

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
What size did you get / what's your height weight?

Looks nicer than I had expected.

Also, what's the back like?
my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo

size is L
April 11, 2013 @ 04:13 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

If anyone has a L white matador or L dark green paisley PLEASE pm me!
April 11, 2013 @ 04:14 PM
dismiss

Post: 115

Join Date: Jun 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
What size did you get / what's your height weight?

Looks nicer than I had expected.

Also, what's the back like?
my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo
what size is that one tho?

http://getsupreme.bigcartel.com/

April 11, 2013 @ 04:16 PM
falsenaga

Post: 417

Join Date: Sep 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
What size did you get / what's your height weight?

Looks nicer than I had expected.

Also, what's the back like?
my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo

size is L
5'2"..?
April 11, 2013 @ 04:16 PM
youlaughatme

Post: 112

Join Date: Jul 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic

my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo

size is L
Shit is frail.
April 11, 2013 @ 04:18 PM
coolestguy

Post: 62

Join Date: Mar 2013

yo my nigga nybackpack whats the next drop
April 11, 2013 @ 04:19 PM
peak0il

Post: 192

Join Date: Feb 2013

swift
nice dude whats your order #
not sure havent gotten confirmation email.. got some mad broke bois over here lol
damn, post it up when you get it

edit: dope icon btw
you like that huh? ima layer these two pieces.. ima look on point baby YEAH!!!
I reserve my right to disagree... I went in today to do the exact same pickup. 

Red Dyepull? nah got black one instead.
Football Jersey? I looked like a very shiny uncomfortable clown in it. Gutted I missed the roses now. 


Enjoy your purchases though.
i already have enough black tops.. plus the red and black will match with my brand new k swiss
April 11, 2013 @ 04:20 PM
dismiss

Post: 115

Join Date: Jun 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic

my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo

size is L
Shit is frail.
So much shit talking.  

@lucayukiatsu Appreciate the fit pic and info, thanks 

http://getsupreme.bigcartel.com/

April 11, 2013 @ 04:21 PM
vafins

Post: 2451

Join Date: Feb 2012

Location: US

copped black jersey this morning, and here is the fit pic

my height is about 5'2'' and weight is around 160 lb
there is no prints on the back, Im glad that there's no gigantic supreme logo

size is L
Shit is frail.

did you mean to put 5'2 ? because 5'2 160 is Kevin Hart size and there is no way he is wearing a size L anything

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

April 11, 2013 @ 04:22 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

RESTOCK ON TNF JACKETS!

Edit: wait my bad thought those shiny jerseys were 3m cool cool
April 11, 2013 @ 04:23 PM
Bandwagon

Post: 787

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

why the fuck would you put a jacket on over a jersey youre taking a fit pic of?
April 11, 2013 @ 04:28 PM
takman

Post: 135

Join Date: Apr 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
Where you at holmes? Are you at an audition for the new backstreet boy? Heard they're hiring for their upcoming reunion tour. Go get em boy!
April 11, 2013 @ 04:33 PM
takman

Post: 135

Join Date: Apr 2012

All that is left for me personally is the pcl tee + crusher
We really care.
April 11, 2013 @ 04:34 PM
O$VMA

Post: 347

Join Date: Mar 2013

You would think they would write Supreme in the name section of the jersey . . But no you get an 80 and some stars 

Good Vibes .

April 11, 2013 @ 04:38 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

The tag on the bottom has your precious Supreme labeling.
April 11, 2013 @ 04:39 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

^ Dat ryandagawd dickride account lol
April 11, 2013 @ 04:40 PM
O$VMA

Post: 347

Join Date: Mar 2013

That's not the point , that shit looks wack , the label would've helped it . 

Good Vibes .

April 11, 2013 @ 04:40 PM
EVIL

Post: 275

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

did anyone get their shipping confirmation yet?
got it
April 11, 2013 @ 04:41 PM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
^ wow i see one person copped that zebra jacket

Hootie Hoo

April 11, 2013 @ 04:41 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

TUPPERWARE VISION 

POST A PIC OF UR FACE OR YOUR OUTFIT 

OKAY?

BOY?
April 11, 2013 @ 04:43 PM
dismiss

Post: 115

Join Date: Jun 2012

copped black jersey this morning, and here is the fit pic
Where you at holmes? Are you at an audition for the new backstreet boy? Heard they're hiring for their upcoming reunion tour. Go get em boy!
This is why no one posts fit pics.. smdh ... Talk about Supreme, post your own fit pic, or stfu, you are annoying.

http://getsupreme.bigcartel.com/

April 11, 2013 @ 04:43 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

TUPPERWARE VISION 

POST A PIC OF UR FACE OR YOUR OUTFIT 

OKAY?

BOY?
I'm not talking to you I'm talking about you.

Shut up.
April 11, 2013 @ 04:45 PM
Dat1Dude562

Post: 1997

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space


The struggle is real.
I am going to find this Emanuel Vega and rip all the fat off his gut for this.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 11, 2013 @ 04:46 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

COME AT ME WIT PICS SHARKIN BB

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top