[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

April 01, 2013 @ 18:53:50
Jeasy what's your swifntess hall of fame? Like what's the most swift you've ever been?

I'm down to share order numbers if you wanna go toe to toe with the gawd
April 01, 2013 @ 18:55:44
im buying that jacket in both colors, idgaf.
who cares what other people think about it, if you like it, get it. but please dont get caught wearing that shit with the metallic camp.....
April 01, 2013 @ 18:56:20
 
Lol it sent like 8 times.

I'm not gonna trade anything, just straight sales

s'all good Shark
Yo do you need the swiftness. I got you pm me 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

April 01, 2013 @ 19:03:08
on second thoughts, hold nuts b


I ain't pm'n someone who copped the CDG Navy Camp and thought they were swift


the fuck

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

April 01, 2013 @ 19:07:21
LOLOLOLOLOL 

Big PO you got this drop. Half the normal coppers are gonna be ghost because this jacket is ugly as fuck
April 01, 2013 @ 19:10:29
Anyone one have one of those Roo joints? Think it will be big enough to fit 2 cans of spray paint?
April 01, 2013 @ 19:11:06
it ain't ugly, it's just different. i think the 3m is superdope! nah but i wouldn't wear it too much during the day
April 01, 2013 @ 19:11:46
3 L capacity. 

Sick troll though, was trying to find the best way to say that one myself.
April 01, 2013 @ 19:13:36
LOLOLOLOLOL 

Big PO you got this drop. Half the normal coppers are gonna be ghost because this jacket is ugly as fuck

True, true, true. Good lookin' out

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

April 01, 2013 @ 19:15:05
Supreme Talk UK/EU 


This is a closed facebook group with a growing community to buy, sell, trade and just generally chat everything Supreme. 
https://www.facebook.com/groups/616655638348135/

April 01, 2013 @ 19:16:24
$328 sounds like a reasonable price to the F/W ones. Just hope the quality is better on these, some people were getting theirs with the threads coming off. 

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

April 01, 2013 @ 19:21:58
APRIL FOOLS 

:0

April 01, 2013 @ 19:25:03

Celebrity Tee - Dill

8( x x )8

April 01, 2013 @ 19:28:26
so this thursday is the drop going to consist of only the tnf collab? or will there be other stuff that drops too?
April 01, 2013 @ 19:29:12
it would be nice for poor people like me if supreme could just fucking tell us the price in the email.
April 01, 2013 @ 19:32:53
so this thursday is the drop going to consist of only the tnf collab? or will there be other stuff that drops too?
It is very likely that a few other things are coming out.
April 01, 2013 @ 19:33:00

Celebrity Tee - Dill
why the fuck would supreme put one of their close friends on a celebrity tee. come on now
April 01, 2013 @ 19:34:20
Stealth level sus. 3m and spray paint. ?)
Anyone one have one of those Roo joints? Think it will be big enough to fit 2 cans of spray paint?
April 01, 2013 @ 19:36:42
i spoke to someone from the ny store and they said to call wednesday and they will tell me the prices... u guys probably knew that already though
April 01, 2013 @ 19:36:50
What time do you have to get to the London store to have a chance at buying anything from this drop?
First train into London and you'll be good spud. Expect bare reselling chinks fam!

April 01, 2013 @ 19:39:57
Modern day swiftness: Buying jackets before they're even in stores.
April 01, 2013 @ 19:47:58
Bit of a side-note and annoying question...Have the croc straps dropped yet?  
April 01, 2013 @ 19:50:09

Celebrity Tee - Dill
Then they can have him wear it in the preview! 
April 01, 2013 @ 19:50:17
on second thoughts, hold nuts b


I ain't pm'n someone who copped the CDG Navy Camp and thought they were swift


the fuck
Dumb fuck I got two camps and two tees. Both at 11
April 01, 2013 @ 19:53:53
I was being funny anyway.  I will never give you lames the swiftness. Lets see if BigPo get a jacket. It's Monday and he's already pissin his pants asking about trades. Brokeboi
April 01, 2013 @ 19:56:26
I was being funny anyway.  I will never give you lames the swiftness. Lets see if BigPo get a jacket. It's Monday and he's already pissin his pants asking about trades. Brokeboi

hahaha, that CDG Camp comment got to you huh

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

April 01, 2013 @ 20:00:24
if you are worried about pricing and shit on it before it drops... you shouldn't fuck with it. cant be going into thursday with that type of expectation. its going to be 250+ for all you camp cappers. sorry bout it but.... thats brokeboi life for you.
April 01, 2013 @ 20:04:27
I was being funny anyway.  I will never give you lames the swiftness. Lets see if BigPo get a jacket. It's Monday and he's already pissin his pants asking about trades. Brokeboi

hahaha, that CDG Camp comment got to you huh
Not at all B. that trade and not swift got you. PM someone with trades. Get your money up
April 01, 2013 @ 20:06:36
Talking about he's Po, naw more like uncle ice 
April 01, 2013 @ 20:07:22
Anyone one have one of those Roo joints? Think it will be big enough to fit 2 cans of spray paint?
are you serious? You must be on some art school shit. There's a fat patch of 3m on the Roo. Getting caught in the light is the last thing any writer would want to do, you're a fool if you go out painting with this shit
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x