April 8, 2013 @ 09:07 PM
SilvioDante

Post: 1751

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

Which the PCL tee came out already. 70s all week here in NY. 
we hitting 81 in cali next couple days

Lillyhammer

April 8, 2013 @ 09:09 PM
Rednalooz

Post: 494

Join Date: Jan 2013

We'll be hitting the 90's here this weekend. Gotta love Arizona...
April 8, 2013 @ 09:15 PM
Dat1Dude562

Post: 2076

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Ordered Plc deck and 58mm wheel, anybody comment on the quality of the wheel?

lol, I can't believe someone actually asked this. You must be new to skating and started because of supreme.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 8, 2013 @ 09:35 PM
mrteebonilla

Post: 5797

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

dat camo bell 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

April 8, 2013 @ 09:41 PM

Inactive

Ordered Plc deck and 58mm wheel, anybody comment on the quality of the wheel?
spitfire is pretty well-established as a wheel manufacturer. founded in 1987 and handled through deluxe distribution, they have been at the forefront of skate culture since their inception. team riders as diverse as john caridel, andrew reynolds, and guy mariano can all attest to the quality and durability of spitfire wheels. also, the grass is green, e=mc2, barack obama is the president, and today's date is 4/8/13. i had a sandwich for lunch, kelly clarkson was the first american idol winner, and there are severe wind advisories in the midwest today. 
April 8, 2013 @ 09:47 PM
jooman

Post: 76

Join Date: Mar 2013

Thanks Wikipedia ^^
April 8, 2013 @ 09:53 PM
fyuur

Post: 3348

Join Date: Jun 2012

Location: New York

when do box logos drop

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 8, 2013 @ 10:02 PM
A!exander

Post: 1686

Join Date: Aug 2008

Location: DC

^ Damn son how many times do people ask this?

Anyways, waitin on the kingston tee, pcl shirt and stars jersey kinda growin on me.

Btw, anyone want sell ya boy a mustard fishtail? Pm me bruuhhh
April 8, 2013 @ 10:06 PM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

It's weird how even though Supreme is a skate brand they've never made a real skate shoe with SB cept for the Bruin I guess, and same goes for the Photo tees.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

April 8, 2013 @ 10:08 PM
A!exander

Post: 1686

Join Date: Aug 2008

Location: DC

How much yall think the acid shorts gonna be
April 8, 2013 @ 10:09 PM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

April 8, 2013 @ 10:15 PM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

Just waitin on the split shirt...
April 8, 2013 @ 10:16 PM
A!exander

Post: 1686

Join Date: Aug 2008

Location: DC

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range
Cool thanks, I think they pretty banging
April 8, 2013 @ 10:16 PM
A!exander

Post: 1686

Join Date: Aug 2008

Location: DC

Just waitin on the split shirt...
I like it to but I can't justify the price
April 8, 2013 @ 10:22 PM
origins

Post: 2113

Join Date: Dec 2011

Ordered Plc deck and 58mm wheel, anybody comment on the quality of the wheel?
When I used to skate I'd only get spitfire, great company.

http://real1st.tumblr.com/

April 8, 2013 @ 10:22 PM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

Just waitin on the split shirt...
I like it to but I can't justify the price
I'd say 118$ that's what the shirts usually cost
April 8, 2013 @ 10:31 PM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

dat camo bell 
her nose is fucking huge
April 8, 2013 @ 10:39 PM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range
Cool thanks, I think they pretty banging
I just cant justify spending more than 60 on shorts but the crosses are tight same with the camel ones from last year

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

April 8, 2013 @ 10:54 PM
Anthos

Post: 1556

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range
Cool thanks, I think they pretty banging
I just cant justify spending more than 60 on shorts but the crosses are tight same with the camel ones from last year
Yes Cross shorts are dope! #Coppin

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 8, 2013 @ 10:55 PM
neems

Post: 38

Join Date: Jan 2013

dat camo bell 
that girl is nastay

we out here

April 8, 2013 @ 10:59 PM
zlobv

Post: 29

Join Date: Mar 2013

i'd love to see a supreme x cannibal ox collab
April 8, 2013 @ 11:11 PM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

dat camo bell 
that girl is nastay
head game must be on point 
April 8, 2013 @ 11:30 PM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

to anyone who bought the bling deck and ACTUALLY skated it, how is it? good shape?

Fuck yall

April 8, 2013 @ 11:36 PM
A!exander

Post: 1686

Join Date: Aug 2008

Location: DC

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range
Cool thanks, I think they pretty banging
I just cant justify spending more than 60 on shorts but the crosses are tight same with the camel ones from last year
Yes Cross shorts are dope! #Coppin
cross shorts are dope too i agree, acids are lowkey nice tho
April 8, 2013 @ 11:48 PM
Anthos

Post: 1556

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

How much yall think the acid shorts gonna be
Probably high 70s-high 80s range
Cool thanks, I think they pretty banging
I just cant justify spending more than 60 on shorts but the crosses are tight same with the camel ones from last year
Yes Cross shorts are dope! #Coppin
cross shorts are dope too i agree, acids are lowkey nice tho
Yeah them acid shorts and camps are aiight too but thatll be a game time decision

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 8, 2013 @ 11:54 PM
goldenguns

Post: 278

Join Date: Aug 2012



coolin

April 8, 2013 @ 11:56 PM
tezzz

Post: 1286

Join Date: Feb 2013

Supreme x Hanes Part 2
people need to stop using this damn gif so much..
this gif makes me crack up every time

fat boy need a 10 piece

April 8, 2013 @ 11:59 PM
fyuur

Post: 3348

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Supreme x Quartersnacks

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 9, 2013 @ 12:09 AM
jamesjebbia

Post: 529

Join Date: Jan 2013

Supreme x Quartersnacks
they carry their shit in store sometimes
April 9, 2013 @ 12:12 AM
acompanion

Post: 653

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Supreme x Quartersnacks
I known what Quartersnacks but what is the relationship with Supreme. Its like the employees side project or something right? Down vote me I don't care. 

8( x x )8


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top