[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

April 01, 2013 @ 12:43:47
Also I'm sure resale will be ok on these sharkin, just look how many people are fiending for it already
Haha I know right? My immediate thought was ew, don't want that. Then I see everyone else getting on it. Obviously not for me but will be buying a red and a black
April 01, 2013 @ 12:46:25
Estimated price on the backpack?

my names zane & i love odd future

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 01, 2013 @ 12:52:28
Someone photo shop the red and turn it black, so he's wearing the black jacket, thanks.
April 01, 2013 @ 12:53:12
the grey and red looks awesome, i like the shoulders a lot. backpack not so much, but ill be grabbing a jacket.
wearing it with the metallic camp would definitely be too much. and im thinking maybe $268. its just a shell jacket.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

April 01, 2013 @ 12:55:28
In the past did supreme have size smalls available for TNF callabs?

Follow Me On IG @unlaced510 tons of stuff new items for sale

April 01, 2013 @ 12:57:24
Estimated price on the backpack?
138 im guessing like last time.

TNF runs big so I may order a medium, this will jsut be stashed away till this upcoming winter though.
April 01, 2013 @ 12:57:39
paid 298 for the cheap ass cord last season. big mistake.. i would never cop that spring shit for the same price !
April 01, 2013 @ 13:00:02
Originally posted by Inactive User
my girl messing with my camera, stays taking pics of me i actually like this one tho ..
Your girlfriend sucks dick at focusing.
The brim? WHAT THE FUCK DUDE.
haha obv she tried to do that ya bish 
April 01, 2013 @ 13:03:18
Originally posted by Inactive User
my girl messing with my camera, stays taking pics of me i actually like this one tho ..
Your girlfriend sucks dick at focusing.
The brim? WHAT THE FUCK DUDE.
haha obv she tried to do that ya bish 
stupid beaner
April 01, 2013 @ 13:05:00
Price estimates on Roo II?

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 01, 2013 @ 13:06:14
You think there gonna drop another hyped item like the PCL tee along with the colab?
April 01, 2013 @ 13:06:50
Will def be grabbing the TNF, shit's hot.

April 01, 2013 @ 13:08:19
You think there gonna drop another hyped item like the PCL tee along with the colab?
No, they won't drop anything that would outshine the collab.

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 01, 2013 @ 13:09:02
I've never been one to fuck with TNF, let alone Supreme x TNF collabs, but these are actually really dope jackets. All the colorways are clean too. I literally own zero TNF products; might grab my first one this Thursday 
April 01, 2013 @ 13:09:06
im white fool
April 01, 2013 @ 13:12:11
In the past did supreme have size smalls available for TNF callabs?

Follow Me On IG @unlaced510 tons of stuff new items for sale

April 01, 2013 @ 13:13:24
In the past did supreme have size smalls available for TNF callabs?
no
April 01, 2013 @ 13:17:51
I'm just steady waiting for PCL tee...

hansum is 4ever

April 01, 2013 @ 13:25:39
Someone photo shop the red and turn it black, so he's wearing the black jacket, thanks.


I don't fuck with photoshop, but my ms paint skills be on point tho.
April 01, 2013 @ 13:26:52
Hoping the line in LA doesn't start Wednesday night.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 01, 2013 @ 13:33:32
Will def be grabbing the TNF, shit's hot.

Info on dad's hairpiece?
April 01, 2013 @ 13:34:30
Will def be grabbing the TNF, shit's hot.
Info on dad's hairpiece?
All natural ma, italian.
April 01, 2013 @ 13:34:33
SOOOOOO Who SAID I was wrong that the tnf dropping was an april fools joke?

I never been wrong i know so much then all of you but like i said imma stay with my promise..

and Im leaving so no more info drops on thursday from now on byeee

edit - unless i get an apology blushing
April 01, 2013 @ 13:36:58
Someone photo shop the red and turn it black, so he's wearing the black jacket, thanks.\

April 01, 2013 @ 13:37:07
No one wants your fucking info

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

April 01, 2013 @ 13:37:20
That Nigga Nybackpack was right lol lmao never doubted you bro 
cheers.
April 01, 2013 @ 13:39:11
No one wants your fucking info
Speek for yourself, damn. He's been coming through correct, so hop off and let the man be; regardless of that avi.

Also, I couldn't stand looking at that paint job.


April 01, 2013 @ 13:41:43
SOOOOOO Who SAID I was wrong that the tnf dropping was an april fools joke?

I never been wrong i know so much then all of you but like i said imma stay with my promise..

and Im leaving so no more info drops on thursday from now on byeee

edit - unless i get an apology
People said you were wrong? I only recalled people calling you a faggot and such.
I guess everyone was right today.

No one needs drop info, shit ain't even necessary if you think about it. Half the time it's a fucking gamble anyway. It's a shame how much some of you thirsty fucks will start ass-kissing just to get drop info.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x