FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
April 4, 2013 @ 02:40 AM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

i hope ur not that stupid, why would they have the white pics as separate colorways
Because the white would blend in with the jacket and all you would see is the red or black
April 4, 2013 @ 02:43 AM
nybackpack

Post: 283

Join Date: Aug 2012

you idiot that shit fake.

its 498.
April 4, 2013 @ 02:47 AM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012

[length x width of the body x width of the shoulders x length of a  sleeve (cm)]

S(61x47x39x65)
M(64x50x41x67)
L(67x52x43x6cool
XL(71x55x45x70)

5'10" skinny build, long arms. 

I can't find my measuring tape....which size for tiedye pullover (these are the measurements)? 
April 4, 2013 @ 02:48 AM
thirdworlds

Post: 711

Join Date: Nov 2012

you idiot that shit fake.

its 498.
Your picture just makes me wanna sock the shit outta my computer. 
April 4, 2013 @ 02:48 AM
chit

Post: 191

Join Date: Feb 2013

Fuckouttahere
April 4, 2013 @ 02:50 AM
REVS

moderator

Post: 3624

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

you idiot that shit fake.

its 498.
Your picture just makes me wanna sock the shit outta my computer. 
ironic

I prefer carcinogens to endorphins.

April 4, 2013 @ 02:50 AM
tacobeans

Post: 22

Join Date: Mar 2013

That font on the Grey/Red sure seems legit.
April 4, 2013 @ 02:52 AM
________

Post: 853

Join Date: May 2012

so no ones gonna come through with the releases this time around?
April 4, 2013 @ 02:59 AM
HOCHSTE

Post: 1092

Join Date: Mar 2013

Wo gives a fuck about TNF price?
We will see in the morning.


If you have the money- cop
If you don't -  cop something else

like damn.

"The bears are attracted to the menstruation."

April 4, 2013 @ 02:59 AM
HOCHSTE

Post: 1092

Join Date: Mar 2013

so no ones gonna come through with the releases this time around?
Nah cuz everyone has TNF's dick in their mouth,

"The bears are attracted to the menstruation."

April 4, 2013 @ 03:01 AM
thebasedjedi

Post: 71

Join Date: Mar 2013

When do devil points jacket come out?

DS: NAVY SPLATTER CAMP CAP FOR SALE - FOLLOW ON IG @THEBASEDJEDI

April 4, 2013 @ 03:01 AM
cernio

Post: 706

Join Date: Dec 2007

my god does the dam price of the jacket really call for 20+ pages. shit is ridiculous. wake up on drop day and decide for yourself when you see the price. like forreal, if you even thinkin about coppin you have the cash ready so just make the decision when you see it yourself. i dont get all you dudes arguing over who's right and wrong over the price of a piece of clothing you are gonna spend your own money on. half the ppl here probably tryna figure out if they can resell for $50-100 which is pathetic anyways. and dont give that bs that you need to know the price cus you tryna decide if you should wake up or sleep 10min longer.
April 4, 2013 @ 03:05 AM
swiftlord

Post: 88

Join Date: Jun 2012

Supreme x Porsche secret collab


yeah bruh

April 4, 2013 @ 03:06 AM
slap

Post: 3780

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

already had twice had a seller refund me on a jacket
The seller still loses out on like 9% of Final Value Fees though.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

April 4, 2013 @ 03:07 AM
HOCHSTE

Post: 1092

Join Date: Mar 2013

Black/white split oxford vs. red/blue

upvote for black/white

downvote for red/blue
Buy  what the fuck you want, i hate when clueless idiots
ask the forum what to buy, likewut?

"The bears are attracted to the menstruation."

April 4, 2013 @ 03:10 AM
BigPO

Post: 1621

Join Date: Sep 2012

hahha fuck y'all that Kim Jong-Un shit was funny as fuck

He looked in deep thought with him self, lol like he was coming up with a poem or some shit haha

S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

April 4, 2013 @ 03:11 AM
xafriaf

Post: 3600

Join Date: Aug 2012

Location: California

Lol at the guy who said no camping out. Stop trolling! What are they gonna do for the FW drop? " Uhh I'm sorry all six hundred of you are going to have to go to your cars and make a mad dash to the doors as soon as they open. Sorry" atleast make your trolls believable.
April 4, 2013 @ 03:12 AM
Hyudryu

Post: 566

Join Date: Jan 2012

Location: Cupertino, Califorก็...

Tbh, I think the back blackground pictures should be placed directly under the item. It's kinda like a "back side" picture of the jacket..... 

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

April 4, 2013 @ 03:13 AM
jackknife

Post: 12

Join Date: Apr 2013

I'm heading down to the london store in 2 hours time (takes me ages to get there) so i'll let y'all know about UK prices.
April 4, 2013 @ 03:13 AM
vancityhype

Post: 119

Join Date: Oct 2012

how much do the s/s button ups usually go for
April 4, 2013 @ 03:16 AM
justinsosharp

Post: 93

Join Date: Oct 2012

how much do the s/s button ups usually go for
110
April 4, 2013 @ 03:17 AM
BigPO

Post: 1621

Join Date: Sep 2012

who has Shawn Powers new twitter yo?

I knew his old shit was like @gonelovesmoney or some shit

that Power Surge video is maddd ill 

S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

April 4, 2013 @ 03:18 AM
ckorn

Post: 219

Join Date: Mar 2013

I'm heading down to the london store in 2 hours time (takes me ages to get there) so i'll let y'all know about UK prices.
could you also tell us about what's dropping besides tnf?
April 4, 2013 @ 03:18 AM
backlikethat

Post: 5302

Join Date: Feb 2009


just copped mine with the swiftness cool
April 4, 2013 @ 03:22 AM
Blurt

Post: 206

Join Date: Jan 2013

Do you guys actually take the time to make those fake pictures?Dang..
April 4, 2013 @ 03:23 AM
hansoku

Post: 48

Join Date: Oct 2012

copping all 4 jackets
April 4, 2013 @ 03:24 AM
jackknife

Post: 12

Join Date: Apr 2013

I'm heading down to the london store in 2 hours time (takes me ages to get there) so i'll let y'all know about UK prices.
could you also tell us about what's dropping besides tnf?
yeah man, i'll give as full of a list as i can. maybe get some pictures too, who knows. I've never headed there on a drop day like this so I have no idea how busy it'll be, but i'll do what i can.
April 4, 2013 @ 03:25 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

http://www.supremehatonline.com/top-quality-supreme-hoodie-box-logo-hoodie-007-p-1807.html

Atelier front, Last Supper back cool Heat

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

April 4, 2013 @ 03:26 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

http://www.supremehatonline.com/top-quality-supreme-hoodie-box-logo-hoodie-007-p-1807.html

Atelier front, Last Supper back Heat
http://www.supremehatonline.com/top-quality-supreme-hoodie-box-logo-hoodie-007-p-1807.html

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

April 4, 2013 @ 03:28 AM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

INFO FOR TOMORROW BESIDES TNF PLEEEEEEEEASE

Él Duderîno


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top