April 1, 2013 @ 09:53 PM
yunglink

Post: 278

Join Date: Aug 2012



join us. 0_0
April 1, 2013 @ 09:56 PM
shnoosetheboose

Post: 810

Join Date: Aug 2012

damn this collab is almost as ugly as the venture jacket last year lol. easy pass.
April 1, 2013 @ 09:59 PM
DirtNast

Post: 152

Join Date: Jan 2013

Location: NYC

Hoping the Devils Point drops this week as well so i can slide right in and grab it, while everyone adding the TNF to there cart smile 

Keep It Gully

April 1, 2013 @ 10:01 PM
intellect

Post: 547

Join Date: May 2012

What time do you have to get to the London store to have a chance at buying anything from this drop?
now
April 1, 2013 @ 10:03 PM
zane-

Post: 214

Join Date: Mar 2013

copping the black one. that is all
Black on white ot black on gray?
black on white
Lol at people who think they are coming out with Red on Gray and White. It's the same jacket...
Lol at 2013 members with faggotass cameras as their avatar
Damn. You fucking got my ass!

my names zane & i love odd future

April 1, 2013 @ 10:03 PM
mr.wolfdog

Post: 296

Join Date: Nov 2012

Location: cali

the little video at the end of the look book thing for the nf is such bad quality im not sure whats going on it it lol 

:0

April 1, 2013 @ 10:04 PM
cheesywaa

Post: 67

Join Date: Oct 2012

Does anyone know where the jacket will be manufactured? I am not paying $320+ for a made in china-ass jacket, p. It just ain't happenin 
April 1, 2013 @ 10:09 PM
linsanity

suspended

Post: 216

Join Date: May 2012

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YDZAA2kZ-AY

DON'T SLEEP. 
April 1, 2013 @ 10:09 PM
jeremeyclarkson

Post: 172

Join Date: Dec 2012

Whos coppin tnf stuff.this week
April 1, 2013 @ 10:19 PM
Classic K

Post: 407

Join Date: Jan 2013

Location: 306

I heard the white TNF is going to cost more, any truth behind this? 
What white TNF? 

https://soundcloud.com/classickiran306 | https://www.facebook.com/classickiran | twitter: @_kiranh

April 1, 2013 @ 10:20 PM
Classic K

Post: 407

Join Date: Jan 2013

Location: 306

Also if anyone has  M Snow white L/S or button up hmu, willing to pay good money for one 

https://soundcloud.com/classickiran306 | https://www.facebook.com/classickiran | twitter: @_kiranh

April 1, 2013 @ 10:20 PM
Dat1Dude562

Post: 2029

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

I heard the white TNF is going to cost more, any truth behind this? 

I heard you're a dumbass. Any truth behind this?

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 1, 2013 @ 10:28 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

Smh how is this joint more than the FW collabo? And that regular tnf mountain parka is actual fall/winter jacket with padding, not a lightweight spring one.
I think the colorway is hot, the red is fiya....BUT the price is not a good trade off on how much a hotboy you will look in this jacket..., anything in the 2 range couldve been fadeable, not no $330 weak sauce.
Its hard, but ima have to pass...., cant have supreme tempt we with the supreme patch lol.
April 1, 2013 @ 10:39 PM
BobaTeaFett

Post: 409

Join Date: Apr 2012

3M Reflective box logo sticker?
April 1, 2013 @ 10:45 PM
protoscum1990

Post: 455

Join Date: Dec 2012

yea its quiet for tht tnf x supreme jacket.all i want is kingston tee,bamboo button down,maybe bamboo camp,and acid pullover.spend all tht money on a jacket yu gonna put up in a few weeks.dont fall to the supreme patch hype.nice jacket ugly price if its true
April 1, 2013 @ 10:50 PM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

I got some info on the TNF x Supreme 
Jacket: $296 USD 
Backpack: $136 USD
Fanny Pack**: Around $100 USD 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

April 1, 2013 @ 10:50 PM
SilvioDante

Post: 1692

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

Dead @ White TNF.. Retail is 348$ GOD YALLL SOME BROKE BOYSSSS
cool

size 10 fuck em red. retail hmu.

April 1, 2013 @ 10:55 PM
jeasy3d

Post: 1420

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

I got some info on the TNF x Supreme 
Jacket: $296 USD 
Backpack: $136 USD
Commuter Backpack: Around $110 USD 
300......I will take that 
April 1, 2013 @ 10:58 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

$300..... Hmmmmmmmm, Damn it. lmaooo, I need to watch that video again, walking back to the car tryin to be incognito might not be the move...
April 1, 2013 @ 10:59 PM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

So will I. Jacket will be copped. Now to decide which color I want....
April 1, 2013 @ 11:00 PM
trapchef

Post: 275

Join Date: Mar 2013

Anyone have any idea on the prices for the tanks?
April 1, 2013 @ 11:04 PM
Oli96

Post: 430

Join Date: Feb 2013

Location: UK

What is north face sizing like? I wear M in Supreme hoodies and L in their jackets so I can layer? Thanks
April 1, 2013 @ 11:13 PM
sideshowbob

Post: 170

Join Date: Mar 2013

Location: New York City

I got some info on the TNF x Supreme 
Jacket: $296 USD 
Backpack: $136 USD
Commuter Backpack: Around $110 USD 
Info from where bro??? 

World Famous

April 1, 2013 @ 11:16 PM
Bandwagon

Post: 796

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

"Commuter Backpack" ...seems legit 
April 1, 2013 @ 11:17 PM
tr1ckyahtr1ck

Post: 399

Join Date: Apr 2009

Dead @ White TNF.. Retail is 348$ GOD YALLL SOME BROKE BOYSSSS


I think he's talking about the white one Dill was wearing in this mornings previews  
April 1, 2013 @ 11:17 PM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

Paisley Button Up:






Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

April 1, 2013 @ 11:24 PM
Anthos

Post: 1422

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

Yeah that Paisley joint is Fire!...that is the best colorway too

2Ps -

April 1, 2013 @ 11:27 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

I do think the video accentuates the jackets 3m, the light of the camera is shining on it the entire time. 
It's not like you'll walk and pitch darkness and shine like the sun, but you will reflect off any bright light that hits you, headlights, lampposts, etc.
Also in the day, don't think too much of reflection will happen, given the 1st picture of the preview.

BUT IT'S 75% 3M. Lol pick your poison.
April 1, 2013 @ 11:28 PM
fyuur

Post: 3005

Join Date: Jun 2012

Location: New York

How much is the Roo2 gonna be ughh

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

April 1, 2013 @ 11:33 PM
kingsrule4ever

Post: 491

Join Date: Feb 2013

Worst hide and seek jacket ever.

IG: kingsrule4ever


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top