Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
March 29, 2013 @ 05:43 AM
knownasjazz

Post: 17

Join Date: Oct 2012

So what's the history or the bling logo then
its just an old logo i think...like last year when they put out the last supper pullover again...

edit:  i dunno about "history"

maybe it's just cuz i bought it, but ya'll are hating a bit hard right now...its a cool design...it's a classic which makes it cool...gotta love when Supreme pulls out the old designs...toes the line between straight up tacky and cool...there's a definite subtle sense of humor about it..plus the fact that it's screen printed on, and the way the economy is right now...
I think you're reading too much into things. The logo looks decent from a distance but it looks plain terrible up close. I hope everyone enjoys theirs though. Now where are the s/s shirts and my raft?
March 29, 2013 @ 06:00 AM
rezmo.

Post: 242

Join Date: Jan 2013

Location: California.

Mmm misfits lookin yummee
I bet more than half don't even listen to them... -_____-

For those who don't listen to them, start.
No thanks.

Another bottle in the brain.

March 29, 2013 @ 06:00 AM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

fuck the misfits 
thats how i feel...never listened to em so i could give 2 shits less about the collab

but

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

March 29, 2013 @ 06:04 AM
HOCHSTE

Post: 1073

Join Date: Mar 2013

misfits collab top right pic
Yo That L/S!!!
Ok, nice , some info on the Misfits collab that everyone was looking out for.

So a 5 panel and a L/s tee so far. Fucking sick.

To all those dudes who are gonna try and bash and talk about how superior they are because they
have heard one Misfits song, get that shit out of your system now.
who cares.
I don't listen to Misfits but it's a sick ass piece.

edit: didn't mean to quote your post son. 

"The bears are attracted to the menstruation."

March 29, 2013 @ 06:18 AM
bostonstrangler

Post: 479

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

Dude tells people to start listening to the misfits and posts fucking "Dig Up Her Bones" rofl

FS CROSSES TEE BLACK, PAISLEY L/S BURGUNDY, CHAMPIONSHIP JERSEY WHITE, JFK SHIRT NAVY

March 29, 2013 @ 06:26 AM
uncleblazer

Post: 84

Join Date: Mar 2013

misfits collab top right pic
Yo That L/S!!!
Ok, nice , some info on the Misfits collab that everyone was looking out for.

So a 5 panel and a L/s tee so far. Fucking sick.

To all those dudes who are gonna try and bash and talk about how superior they are because they
have heard one Misfits song, get that shit out of your system now.
who cares.
I don't listen to Misfits but it's a sick ass piece.

edit: didn't mean to quote your post son. 
that's like wearing jordan's (even though they're for gaylords) and not even liking michael jordan remotely.
that reminds me of all the dumbass sluts that wear rolling stones shirts and you go up to talk to them thinking you have something in common and asking "oh cool, you like "____" what's your favorite song?  and them saying something retarded like "oh, I just bought it cause it looks cool, i don't know anything" .....

I hope that happens to you so you can feel like an idiot.
March 29, 2013 @ 06:27 AM
bostonstrangler

Post: 479

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

Uh, yeah, anyway.  Nobody get it in their head that is what the misfits sound like.  Anything without Danzig shouldn't be fucked with.  THIS is arguably the best misfits song and one of the best punk songs ever written


FS CROSSES TEE BLACK, PAISLEY L/S BURGUNDY, CHAMPIONSHIP JERSEY WHITE, JFK SHIRT NAVY

March 29, 2013 @ 06:28 AM
ignorethesewords

Post: 5

Join Date: Mar 2013

fuck the misfits 
March 29, 2013 @ 06:31 AM
knownasjazz

Post: 17

Join Date: Oct 2012

If he somehow dodged that he's the swiftest.
March 29, 2013 @ 06:32 AM
jacobsever

Post: 1742

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

Bad Brains collab is cooler. Bad Brains > Misfits.

It'd be really cool to see a Minor Threat/Black Flag collab. I always felt like punk & hardcore is more appropriate and fitting for skateboarding than hip hop. 

(Downvote vvv)

March 29, 2013 @ 06:34 AM
bostonstrangler

Post: 479

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

Bad Brains collab is cooler. Bad Brains > Misfits.

It'd be really cool to see a Minor Threat/Black Flag collab. I always felt like punk & hardcore is more appropriate and fitting for skateboarding than hip hop. 

(Downvote vvv)
apples and oranges.  Why not enjoy both?

FS CROSSES TEE BLACK, PAISLEY L/S BURGUNDY, CHAMPIONSHIP JERSEY WHITE, JFK SHIRT NAVY

March 29, 2013 @ 06:41 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Bad Brains collab is cooler. Bad Brains > Misfits.

It'd be really cool to see a Minor Threat/Black Flag collab. I always felt like punk & hardcore is more appropriate and fitting for skateboarding than hip hop. 

(Downvote vvv)
jacob my brother, alot of people in here hate on you bro, but they all look exactly the same. you my niggah.

(Downvote vvv)

i would have to agree though. personally id like to see them do a collab with a world music group like ladysmith black mambazo or like sergio mendes.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

March 29, 2013 @ 06:47 AM
justinsosharp

Post: 93

Join Date: Oct 2012

White Matador Shirt
Pink Guns Shirt
White Mesh Jersey
Green Denim Hat
Blue Denim Hat
coolcoolcool
March 29, 2013 @ 06:49 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

White Matador Shirt
Pink Guns Shirt
White Mesh Jersey
Green Denim Hat
Blue Denim Hat
burgundy or navy kennedy (torn on which color to get)
TNF.
denim baseball hat (also torn on which color to get, this is the best hat of the season :[)

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

March 29, 2013 @ 06:54 AM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

Left to cop:




Black:













Dream Team colorway:

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

March 29, 2013 @ 06:56 AM
justinsosharp

Post: 93

Join Date: Oct 2012

White Matador Shirt
Pink Guns Shirt
White Mesh Jersey
Green Denim Hat
Blue Denim Hat
burgundy or navy kennedy (torn on which color to get)
TNF.
denim baseball hat (also torn on which color to get, this is the best hat of the season :[)
yeah its definitely the best hat this season. i personally like the navy kennedy shirt  
March 29, 2013 @ 06:59 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Left to cop:




Black:













Dream Team colorway:
yah the water shorts are dope af.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

March 29, 2013 @ 07:07 AM
swiftlord

Post: 88

Join Date: Jun 2012

If he somehow dodged that he's the swiftest.
I bet he did dodge that, he's got to be the swiftest.

yeah bruh

March 29, 2013 @ 07:19 AM
uncleblazer

Post: 84

Join Date: Mar 2013

If he somehow dodged that he's the swiftest.
I bet he did dodge that, he's got to be the swiftest.
You're right....he must be the swiftest....oh wait, it's me.. The SwiftLord.
March 29, 2013 @ 07:50 AM
swiftlord

Post: 88

Join Date: Jun 2012

If he somehow dodged that he's the swiftest.
I bet he did dodge that, he's got to be the swiftest.
You're right....he must be the swiftest....oh wait, it's me.. The SwiftLord.
DAMN SWIFTLORD USED D-SLAP.

yeah bruh

March 29, 2013 @ 07:53 AM
swiftlord

Post: 88

Join Date: Jun 2012

What did the SWIFTLORDS D say to the face?

SMACK!!!!!!!!!

yeah bruh

March 29, 2013 @ 07:55 AM
djxlad

Post: 270

Join Date: Feb 2012

Location: USA

SupLA always plays some good ass thrash metal cool
March 29, 2013 @ 08:18 AM
Black Adam

Post: 1384

Join Date: Aug 2012

Left to cop:




Black:













Dream Team colorway:
yah the water shorts are dope af.
That's exactly my list cool

hypebeast.com/forums/apparel/204982

March 29, 2013 @ 09:03 AM
BigPO

Post: 1467

Join Date: Sep 2012

the BigPo out here with the late-night HB grind shift fam, nahmean keeping this thread running.

Who about that Basketball Jersey and Shorts Life?

We should run a HB 5-5, or just be some posers and take a '13 Supreme Team Photo lol

S/S 14 playboy gang est. 2014

March 29, 2013 @ 09:12 AM
KiddCoast

Post: 750

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Hybrid Moments cool

Twitter: @KiddCoast

March 29, 2013 @ 09:22 AM
tr1ckyahtr1ck

Post: 398

Join Date: Apr 2009



Idk I thought this was funny
Justin Bieber looking as fucker
March 29, 2013 @ 09:53 AM
kayyyak

Post: 122

Join Date: Mar 2012

Location: The High Life

arabic logo was from 2002 
from 94 bruh. 1st season

سبحان

March 29, 2013 @ 10:16 AM
reggan

Post: 587

Join Date: Aug 2007

Uh, yeah, anyway.  Nobody get it in their head that is what the misfits sound like.  Anything without Danzig shouldn't be fucked with.  THIS is arguably the best misfits song and one of the best punk songs ever written

I was about to post that! Hybrid Moments is one of the greatest song ever made in the punk-genre. 

http://juicydistortion.tumblr.com/

March 29, 2013 @ 11:56 AM
goat_wiki

Post: 78

Join Date: Dec 2012

price on water shorts?

~

March 29, 2013 @ 12:36 PM
eddieapplejacks

suspended

Post: 16

Join Date: Jan 2013

http://www.ebay.com/itm/140942049919?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649 so swag
dont know if you're trolling or truly just an idiot

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top